![]() |
Kalbase Discussion Thread (NO SPAM! Spam = Infraction)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. its not my website but its made by the famous 5andr0 and Nighty, i though it might help some people
|
Great Site with interesting informations
|
Quote:
dunno if it should be like this or its a bug.the HP of some mobs is not correct .for example Minor earth element Health:1.200 should have sth like 7.157 or sth or do u need to multiplie it with the health stats like Health:152 ? thanks for help |
great page
but i would like to see something like a category "weapons" or "mobs" or something^^ |
Quote:
|
There is written "Charm" as type of the weapon, what does that mean?
|
Good job shadow.
|
still waiting for correct date of the files(ya november but what was the last maint)
|
shadow u got any news about Kalbase.com? when will it back?
greetz flav0r |
Kalbase will be back soon, i talk to nighty and sandro about it =)
|
jeah nice ;D
|
good news for you guys, anyways I'd like to know what happened :/
|
they ran out of stuff, theres a complicated thing behind it but i wont go into detail about it, they should have it back up within a day or so.
|
basic hacking u mean ;P
|
lawl :D they normally shoudn´t be able to do anything cause ur living in germany and they from korea so :D
greetz flav0r |
jenachdem, wie sie an die items kommen, kann das auch in deutschland illegal sein.
|
Wie wohl xDD
|
blöd, dass jeder, der irgendwas auf kalbase kauft, den internationalen server nach und nach zerstört.
|
Quote:
naja, im grunde is es aber egal wo man kauft... ob man das geld jetzt durch botten, scammen, leerräumen von iwelchen accounts, fischen kriegt oda obs einfach so auf den account "gezaubert" wird oda mit falschen cc's bezahlt wurde is im prinzip egal :P nur die wenigsten leute die geons verticken haben die auch zu 100% legal erspielt ohne irgendnen bug auszunützen... wer das game "fördern" will soll fair spielen und kc bei inix kaufen >.< |
kc kaufen lohnt sich leider nicht :/
auf Naraeha mach ich damit vllt 5-20€ gewinn pro kauf... |
Quote:
|
need heads von kalbase noch heute ;/
|
Quote:
|
gief kalbase endlich
|
wird kalbase überhaupt wieder on kommen =?
mittlerweile is es schon einige zeit down ^^ |
ich brauch eher die database wegen drops checken wo ich am besten auf pl kal farmen kann für paar easy geons xd
gleich 35 |
bah ich will die seite wieder,
natürlich nur wegen der db! wollt mir nen neuen botspot raussuchen ;( |
geht kal gerade bei dir O.o?
will die database auch back :D:D:D |
ja wenn ich morgen aufwache will ich meine cuhle seite ;D
edit: spielt mal nich zuviel am server rum , manchmal kann man nich einloggen das nervt dann muss man 3x neu einloggen oder so <,< |
When will kalbase be back online??, :/
|
Quote:
Quote:
soon:) |
soon in 3 weeks? to slow ;<
|
Quote:
|
3 weeks was just a guess from him :D
i think it won't take that long saganinjaxbe. :) |
schade wollte mir pouws kaufen aber sind zu teuer:D
|
könnt ihr das lvl für paypal bissl runterschrauben? :P hab kein moneybookers
|
geht auf kalbase nur paypal?
|
ne moneybookers anmelden und fertig
|
kann ich der seite 100% trauen also ich meine nicht das sie mir mein item das ich kaufe net geben ich meine werde ich dadurch net gebannt wenn ich das kaufe?^^
|
kla 100% , ist sandro warum sollte er leute abziehen?
|
| All times are GMT +2. The time now is 05:50. |