![]() |
Quote:
|
Donee ( Lt.Crank* ) & Ich =)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ENDLICH !1 |
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
JEAH!!!!! |
Nice sit oder?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Nettes 2o2 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
|
|
|
|
|
Like a bawss
Ohne Hacks natürlich ;) Mit meinem Couseng Easy.Critizz <3 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Oha, n Bonze ;)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Lul, 0/0 Room
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Giant Font rawr [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Gegner waren Full Prem, Full Enchantet und haben Wst. Das war schon schlimm genug, wir waren trotzdem in führung. Patte hatte dc und natürlich setzen solte dummen Kinder nicht.
Hach ja, diese Runde war recht unterhaltsam.
Spoiler:
Ich bin ganz besonders auf den 4. Screen stolz. :3 |
hahahahaha it's funny hahahaha
Ich mag das neue Event :>
Spoiler:
|
|
Ich log mich ein, spam bisschen in die Lobby joine einen Raum und er will sofort 1v1. Bin nicht eingespielt nichts, trotzdem "nettes" Match. :c
Ging 33:21 aus. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Dafuq Practice D:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Erklärt mir das einer @ Event Fenster. |
Meine Bilder gehn net qq |
Schade das du geleaved bist q.q wollte dich doch noch kicken q.q |
Quote:
[IMG][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG] schön wärs^^ |
|
|
BlackJoker der lappen hat faxen gemacht
Aber dann hab ich ihn doggy genommen hahahaha [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Alter Fumbie,bester Fumbie <3
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/url] Endlich *_______* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/url] |
Ach so wird "nachladen" auf englisch geschrieben
Leider, nur die mitte, des matches ;3 Gescreent, Aber ich hatte zum schluss 280 pkt und unser StylerYO 150 oder so, Naja, pro ! |
Ist nur ein Spiel & tut mir leid dass ich nicht so guuuuuuut war trotz Touchpad,
hätte ich doch lieber mal dein 1337 Flame gescreent & hochgeladen , dann wär ich vlt auch so cool wie du. :facepalm: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
owned hihihi PS: Ahahahahaha unser kleiner Styleryo wurde wegen Multiacc, oder wegen Scamming gebannt. oder beides =DDDDDDDD Bye bye Guardian. :-) |
Keins vom beiden ;)
Kann mich again als Guard bewerben nur mal so ~ Spoiler:
|
1 Attachment(s)
Quote:
Bzw. Weißt du überhaupt was 1337 heißt? |
Raizon wird in public von Breaker&Sniper geklatscht :e
Kriege mit sniper mehr punkte als die mit ihren gammeligen rush-eq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Spoiler:
|
Sieht doch ziemlich episch aus :3 |
1 Attachment(s)
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 14:08. |