![]() |
Quote:
Ansonsten gefällt mir der Font nicht soo ... Grüßé Edu! |
Quote:
|
Quote:
und beim font die deckkraft vllt ein bisschen runtersetzen ;) |
|
Der Render war aus nem Pack^^
Die Schrift ist eig schon etwas durchsichtig, bei mehr hab ichs nichmehr lesen können. Also eingearbeitet hab ichs ja schon bisschen, aber ich wollts nicht übertreiben, weil es nicht zum bild gepasst hätte, denk ich. Oder meinst du was anderes...? Danke für die Feeds! |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] FEED PLS! |
Nein ich finde der ist einfach nur so irgentwie reingehauen, ich weiß auch nicht wie ich es erklären soll, aber dieses 'by Allesvergeben' würde ich weglassen, macht die Signatur nur Kaputt.Und nehm mal einen Font der passt, wait ich such mal oinen Final Fantasy, vilts. gibts ja einen ;)
Grüßé Edu! e: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] FF-Font :) |
Quote:
|
Quote:
try and blur the background to show more depth. also i dont like the dots near the bottom, you should have used a splatter brush. but the lighting is great. nice tag |
|
Quote:
|
Quote:
|
möp, aus langeweile entstanden v2. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
|
Quote:
Mfg skysoldat Achso ja schick mir mal den Link vom Tutorial was du angeguckt hast... Will auch mal angucken :D |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] feed pls |
Quote:
|
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Naja Schriften finde ich immer schwierig |
Mein Werk hab ma mit gimp gespielt :P bin auch ein anfänger... ^^
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Mfg |
2minuten arbeit da ich langeweile hab :[ |
Feeds pls :o
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Feedback erwünscht (PM me)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
|
was neues von mir:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] feeds pls :p |
Sieht unheimlich aus ._. für mich siehts gut aus Nice =) aber ich bin ein anfänger also mir egal was die anderen sagen.
Mfg |
Feeds pls *_* €dit:Sry wegen doppelpost ausversehen hab mein virherigen post nicht gesehen ._. |
Quote:
|
Jetzt aber pls Feeds :P |
Quote:
Wäre nice en feed zu kriegen^^
Quote:
Mfg skysoldat |
Quote:
ich hoffe du hast nix dagegen: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] kann dir gerne die .psd schicken und erklären wo ich was gemacht habe. |
hey na leute wie findet ihr meine ?
Hier auch mal 2 Meiner Sigis die ich in letzter Zeit geschaft haben.
Leider sehr beschäftig mit anderen dingen >.< [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hoffe auf konstruktive Kritik ;D @Sevenface Da ich ein Liebhaber von Schlichten Sigis bin , finde ich sie im Grunde ganz gut. Nur das Bild Befällt mir persönlich nicht so :S |
Quote:
|
Quote:
An sich nicht schlecht, mir gefällt der Schriftzug bei der zweiten Signatur! |
1 Attachment(s)
Dankeschön ,ich leg den Schriftzug mal in den Anhang ;P
Würde mich auch noch über mehr feedback freuen... So Long~ |
|
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Feeds plsss ! :D Mfg |
| All times are GMT +2. The time now is 23:48. |