![]() |
:cry: Ok ..^^ werde später nochmal ne andere machen falls ich Lust hab .__.
|
Quote:
|
Quote:
das c4d tritt zu stark in den vordergrund |
so hier kommt mal meine nächste sig rein ;)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Und Grundregel ist eigentlich: Nicht 2x den gleichen Render in eine Signatur! Edit: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Da ist aber auch überhaupt kein Übergang...auch wenns farblich passt, irgendwie sieht der Render aufgesetzt aus. |
Was findet ihr besser?^^
ohne Balken : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] oder mit Balken : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] edit: bisl mit smudge gespielt^^ ohne Balken : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] mit Balken : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] <hr>So bessa fearchen?^^<hr> |
Ja :D
|
Mutti ich bin blind ;<
Ne Spass bei Seite, ich finds gut für den Anfang. Hab damals auch nix besseres (mache heute auch nix besseres ;o) gemacht. Kuru! |
danke für die Anerkennung sacrum :>
|
nicht schlecht :>
|
wird besser :D weiter so
<hr>Append on Feb 6 2007, 18:57<hr> so das erste mal seit langem wieder was gemacht... [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
boah das ist so schööön ythor :> bin auch blind
|
:(
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
hab mich gleich ma an deine neue sig gesetzt: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| All times are GMT +2. The time now is 05:12. |