![]() |
Quote:
Quote:
__________________________ v1 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] v2 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] v3 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] feed plox |
Quote:
außer einer gescheiten typo fehlt nix. ______________________________________________ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Typo oben entfernt boarder in der sig entfernt, jez gefällt sie mir noch besser :) |
Quote:
|
Quote:
Und vielleicht mit einer Geringen deckkraft hinten noch einen passenden Stock einfügen, sieht sonst relativ leer aus. |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
Hier 2 versinen aus 2min siggi ^^ v1: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] v2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
ehrlich gesagt keine von beiden gefällt mir , beide sind super messy
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ist zwar noch net ganz fertig aber naja ^^ arbeite noch an der sig |
Quote:
-- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
btw: was heißt messy? ___________ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Bei dir den render noch bissel einarbeiten und der grüne effekt von unten stört mich und ist bissel ruhig in deiner siggi da fehlt atmo paar c4ds und effekts rein :D Hier hab 2neue versionen L bei der einen hab ih irgendwas daraufgeklatscht in 2min ^^ V1: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] V2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
|
Quote:
aus dem gesicht. Wie sind meine V1: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] V2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
|
Quote:
Viel gemacht wurde da nicht. Typo raus, render einarbeiten,border raus einarbeitung verbessern. Wenn du das machst, sieht es schon viel besser aus. __________________ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] mit typo [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] feed. :* |
Quote:
beim 2. sieht man die schrift nicht so gut.... [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| All times are GMT +2. The time now is 19:53. |