![]() |
3 Wunderbare Matches mit StylerYo
Danke hat Spaß gemacht :) OS [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Guns [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Screen 3 wird er Posten, Guns Only pen hab ich gelost ^^ |
Mal ein 1on1 only pen & naked -.- :DD
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Are you Kidding me ._. |
Hammer einmal 10€ PSC AP aufgeladen und von Boxing Girl und Chiki Lion jeweils 7 Capseln gekauft. Das ist dabei herrausgekommen :)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Das ganze gegner team waren No-Sitter Noobs, auser Some1LikeME |
Weil Sitten pflicht ist. Steht ja auch in AGB, sicher :facepalm: |
Quote:
Kein Betrug, Fairness: Sei in jeder Hinsicht fair im Spiel, damit alle die gleichen Chancen auf Spielspaß haben. Vereinbarungen müssen durch Screenshots und eine detaillierte Beschreibung dokumentiert werden. ---------------------------------- Und ein screen damit ich nicht wieder eine gelbe karte bekomme.. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Ahja, mir latte.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Level up? Dafuq. |
Quote:
Im Fußball ist es ja auch nicht so,wenn ein Spieler einer Mannschaft rote Karte bekommt und raus muss,das auch das gegnerische Team einen Spieler rausschicken muss. ^Man kann das mit S4 vergleichen,weil S4=Stylish esper shooting SPORTS(:awesome:) Anti spam: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
BAT ♥♥♥♥♥ |
Danke Mingxie und Frome. |
|
Quote:
:=) |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Wtf ich erkläre dennen was und was machen die ?! xD |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Da wollte jemand 1on1 und war dann nur noch am Flamen.. |
|
Die haben erstmal Hacker gehabt , dann haben dich nicht gesittet , dann kommen die 4o1
& Loosen wtf ;O ( ich wurd 6x vom Hackergekillt deswegen seh ich meine Score als : 44 / 9 :D ) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
First Match nach 2 Wochen ;3
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
In meinen früheren leben war ich mal Spider man |
|
AHHHH ich hab sooo Angst...sein Ping war 2000 |
Wer erinnert sich noch dadran?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ich kann nur sagen, dass waren meine beste S4 League Zeiten, nach Patch 8/9 fings schon an mit den Waffen, naja. |
|
Ich liebe meine Hater <3
Zombie-Beach-Master-Grandpa always wins ;< |
Hatte noch kalte Finger Q_Q [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Mal aus Fun nur gedefft :D |
Man achte auf den Chat :D
|
Gegner only ap , Wir hatten nur prem set
Die gehen nur longway mit prem & kommen nicht durch , wtf ;O & dann zu loosen , wtf ? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Endlich, Ich möchte mich nochmal Herzlich bei POWER. und Azu. bedanken <3 und vielen dank für die farm methode ._." JAJ *_* |
|
|
Laaangweilig. Ich hätt iwie Bock aufs Masterset... |
|
Prem Vs. Pen + Rq. <3 |
Leider nicht so gut :( |
|
Ja, Mastershirt und Pleats sind super-duper Prem >: |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] haha.... [ Epic edit Skillz ]
|
|
| All times are GMT +2. The time now is 15:39. |