![]() |
|
Smash♥ Revo♥ | | V [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2te Hälfte: Ich drück voll bekloppt rum und dann: Char wechsel,nur Hangun und Anchor dabei o.O ich hab soooo geloost-.- |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
OR + NTD + OD = ftw ;< |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]MENSCH
;o [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Danke Team TMIB (: !
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Revo ist so imba :awesome: |
Wie mich No sit bobs aufregen -.-"
Meine Mates sind immer geleaved und die sitten nicht ma. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Ich kam 5 minuten vor half rein :3[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Reingejoint Tds gemacht Geleavd |
erstmal gefragt ob ich clan darf keine antwort -.-[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ps is .Arashi* |
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hihihhi endlich :3 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Ich kam als letztes ins Team *_* |
Ich mag die Bugs in S4 ._. Auf dem Screen sieht man Grindelo wie er mit Prem spielt. Oder eben auch nicht o; |
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] shet ihr dieses bild? ich nich <.< Kurze Runde auf Colo mit bind ;D [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Ich habe immer diese Pro-Teams ... |
Er meinte er will Jumpen :facepalm: DANN SOLL ER SICH EIN JUMPROOM MACHEN !!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] :facepalm: |
1. Clanmatch, 1. Lose, trotzdem nett. |
Danke an Mingxies Super Combi Service [wirklich empfehlendswert!] Und an Kintow für die letzten 6 exp :) |
Reparier mal dein Zeugs.
Childish Trollzor is childish. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Random vs Prem-Spammer-Clan, siehe Chat :D
danach kick ^^ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Kantenglättung. Super-Epic-Mega-Hyper-Giga-Tollig! |
Als OSler mal zum spaß gunmatch gemacht, glei auf die ersten hacker gestoßen aber gewonnen, lol. Da denkt man sich manchmal echt, wie schlecht die sogar mit irgendwelchen hacks sind D: Edit: lol, meine graka wird ja doch n bissl warm manchmal :D |
Es sieht so cool aus
Snipen macht so Spaß :awesome: |
Quote:
Und du traust dich noch, ein Bild von dir zu posten, auf dem du die gecheateten Fp´s trägst. Mit ein paar lächerlichen Punkten gegen ein paar Anfänger. Randomscreen: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Man beachte die X Beine x) |
Quote:
Ähm, okay ._. Du musst dich ja grausam schämen das du deinen Namen zensierst :D Was interessiert mich das ob ich 'n Aurora noob bin? Lieber ein Noob als so ein Farmer der kein Skill hat. :D |
1 Attachment(s)
LOL Hackversuch mit meinem main?! Ich lach mich weg xDD
|
Quote:
toll und bei mir geht der net o: |
Quote:
Ich beschwöre dich :awesome: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
|
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Nur noch hacker Chat O_O [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Boomshakalaka ! |
.__.
Spoiler:
danach.. Vom Pro kick'd q_q Spoiler:
#################################### =D Spoiler:
|
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Doofes Franzosen internet q.q Übermorgen wieder in Deutschland! ;) |
Öhm ja... lol? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] e.e [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Q_Q [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Haru xD |
Was man so alles bei nem Combi Acc bekommt ,
Aber beim Main nicht ;O -.- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Edit : Wie kann ich das als foto posten ;O ? |
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:56. |