![]() |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Wie ich den TD gemacht habe, und den Ball behalten habe :D
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Elitepvpers ownd alles!
Uploaded with [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Aus Zufall die Nups getroffen :awesome: :D
Hab verloren q.q aber Snipern ist cool *o* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1001 Post!! |
Turret Nub
Spoiler:
|
Ich wuste schon immer das Männliche Character nicht fürmich seien sollen =(
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Witziger Screen *o* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] TB sind doch geil oder? q-q [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Hier eine kleine Auseinandersetzung mit einem Kind
Bin eigentlich nicht der Typ der auf Provokationen steht, aber der wahr mir am frühen Morgen einfach zu lustig xDDD Spoiler:
Das ist die HammaComm :facepalm: |
Jz mal echt Wie arm muss man sein...wie ich solche Leute hasse... Und dann heisst es auch noch in Wirklichkeit Spoiler:
Aber manchmal ist echt lustig^^ |
Aufn Combi Account Top drei im Raum geworden.
|
Lex und ich gegen 2 Pfeifen :awesome: €: Lex, wie ich einfach schneller war :D |
[H]ans & Lex- drehen auf
Hatschu..
Im Hintergrund sieht man auch die nette Community. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Mein 1ster Freund [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] LOL O-O [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Ich bin also im German Channel, aha.
FOREVER ALONE Q_Q [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Angst Vor Corex Q.Q
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Na was nennt ihr laserwalk o.ô [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
Die beste Funktion, die eingeführt je wurde. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] he he XD [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] <---- sage ich nur lol fail sccren geworden XD
|
Was kommt wohl raus... Spoiler:
WTF!! Jesus gibts wirklich D: xD |
Wenn ganzer clan off muss o.ö |
Flame gehört zum Spiel, lan.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Spoiler:
|
|
|
Quote:
|
|
Was traurig aber wahr ist, seid ihr. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
O Rly ?
|
Endlich RankUp+ Ganzes Game durch roombest x3 (War nich mal von Anfang an drin xD )
Erst Habe ich 5:0 geführt, dann meinten sie ich würde laggen, und haben nurnoch Lw und rail benutzt, dann leavt auch noch mein Mate, und es kommt nur so einer rein, der nix drauf hat, und den einen TD nur durch Abstauben hinbekommen hat..
Dann hat mich JakaK gefargt wie alt ich bin, habe gesagt, dass ich 15 bin, und dann kam das: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Sowas kam die ganze Zeit nach meinen TD's: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Und am Ende haben sie dann 10:9 gewonnen, und 2 TD's von ihren waren Rail TD's, und was war fast ein 2vs1 Match q.q [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
habe mal was altes ausgegraben ;D [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Gefällt es euch?
|
Schmuddelheft <'3 |
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 22:56. |