![]() |
DIESER ROUTER ICH SCHMEIß IHN GEGEN DIE WAND! hi qLiiix-
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
10.000.000 PEN in Chinese S4 League
Used them for 2000 Weapons and 6000 Clothes, haha. ( Fumbi ) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Quote:
Spoiler:
|
Quote:
Spoiler:
|
Quote:
_ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
|
Gegner joint, ich sag "hacker" (warum seht ihr aufm Screen xD) und sein Mate (pro) findet es auch noch lustig, anstatt zu kicken. Sowas nenne ich nooblike. (Der Pro hat uns auch das ganze Spiel lang vollgeheult, weil wir ja " mit CS spammen "... xDD Dabei war er nich besser mit Katana ;D)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
:facepalm: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Quote:
2. Selbst wenn es nicht so wäre, sie hat kein Master Set sondern Sommer Set + Easter Egg Pet etc. (Der Revolver war ihre einzige normale Waffe) 3. Sie hat es zugegeben (Am Ende des Spieles) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Zum Kotzen -.-
2 mit Airgun 1 mit Rail Gun 1 mit Cannonade 1 mit Senty und ein Binder [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
yip. you are allowed to kill yourself. |
2 Chillige Runden mit Zurua. :3
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
|
Nach 8 Sekunden geleaved <.<
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
for some odd reason it won't let me upload, hold on.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
|
Bild vom Kumpel hahahhahaha |
Snackin Some Pro's
First Game [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Rematch ;o [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Random Nazi Guy in S4 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Warum?
lol. sry für zensur aber ich möchte nicht gerne hier preisgeben, dass er mir gehört.
Combi-Farmen mit den BESCHTEN ! Unbekannt :o .Wurstweib. Dean- |
Quote:
Quote:
Dream Team <3
Da behauptet die wirklich, dass ich Aimbot benutze! Ich hasse solche Leute! -.-" Und dann flamet die mich auch noch zu... ö__________ö
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Sie sagte "ich habs auf Vid", weil sie meinte, dass ich Aimbot benutz, nur weil ich mit Sniper treffen kann -.-" Man wird nunmal gut, wenn man in jedem Spiel Rail Gun dabei hat -.-! |
|
|
Schon gemerkt dass das Bild beim Fernseher geändert wurde?
|
Combiefarm mit den beschten! Dean- ♥ .Wurstweib. ♥ amqdiqqah ♥ |
Quote:
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ehm nein?! Sonst werde ich noch gesichelt. |
Quote:
random: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
|
|
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ok, ich muss wohl mal auf Level 3 aufsteigen. |
|
|
| All times are GMT +2. The time now is 08:46. |