![]() |
nochmal was neues... ich bin mal wieder voll im PS-Rausch :D
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
hast du beim ersten gedodget?
|
jap, und ich mags nicht so wirklich... ist zu hell... ich werds die Tage nochmal neu machen, das sollte eigentlich ein kleines bisschen detailreicher werden...
|
genau das meine ich
ich kann dir einen tipp geben: versuch immer einen mittelwert zwischen hellen und dunklen stellen zu finden beim dodgen entstehen oft richtig "krasse helle" stellen mit wirklich extremem farben und auch "krasse dunkle" stellen einfach ein maß einhalten, dann sieht es oftmals besser aus |
'nother one...
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
So habe wieder ein paar neue Sigs :)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Die erste finde ich super. Schrift hätte man anders machen können, aber sonst gefällt sie mir wirklich!
|
Quote:
Edit: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
its not a ava or sig its a beginnig of a sig the name in it <3 |
still beginner or whatever :/
Just comment my sig(i know its nothing special,but i am not a pro on effects and so on) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] gruesse |
Quote:
Schrift AA aktivieren |
Was klau ich?
Schrift AA - kA was du meinst :/ |
slyke; Slyke; SLyK3, wie auch immer du es schreiben magst.
AntiAliasing |
Ty und ja, durchaus ein hübscher Nickname^^
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:50. |