Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Need for Speed World
You last visited: Today at 04:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Frage zu Need For Speed World

Discussion on Frage zu Need For Speed World within the Need for Speed World forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
KamikazeOli's Avatar
 
elite*gold: 23
Join Date: Nov 2010
Posts: 12,890
Received Thanks: 1,435
Frage zu Need For Speed World

Und zwar wollte ich das vllt anfangen und nun frage ich mich ist das ein Cash to Win spiel oder wenn man kein Cash oder Boost wie das da halt heist kauft das man trz. gut mithaltne kann bei den Boost usern?

Oder geht das garnicht?



Danke im vorraus
KamikazeOli is offline  
Old 06/01/2012, 22:41   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 149
Received Thanks: 686
Es hält sich stark in Grenzen. Falls du über einigermaßen gute Eigenschaften/Fähigkeiten bzgl. des Fahrens vorweisen kannst, ist es möglich, dem ein oder anderen Boost-user eins auszuwischen. Anderenfalls sind Dir viele überlegen, da sie über bessere Teile & auch Wagen verfügen. Mit genug IGC kann man sich auf Level 50 den Lamborghini kaufen, womit du schon recht gut fahren kannst; zwar keine Top-Zeiten, aber schneller als manch anderer
BMWDortmund is offline  
Thanks
6 Users
Old 06/01/2012, 22:44   #3
 
KamikazeOli's Avatar
 
elite*gold: 23
Join Date: Nov 2010
Posts: 12,890
Received Thanks: 1,435
naja aber wenn dauernzu so ein Boost user gewinnnt und ich als normal spieler keine schnitte habe lohnt sich das game finde ich nicht
KamikazeOli is offline  
Reply




All times are GMT +2. The time now is 04:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.