Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Music
You last visited: Today at 12:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Neue Band aus Badenwirttemberg!

Discussion on Neue Band aus Badenwirttemberg! within the Music forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
servus's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2005
Posts: 312
Received Thanks: 114
Thumbs up Neue Band aus Badenwirttemberg!

Halli hallo Epvp Community,

für die die nicht in ePvP atist nachschauen,

ein freundvon mir ist seit 7 jahren nun in einer Band. Sie spielen eher Rock
und bruechten momentan hilfe im netz ziemlich simpel sie sind momentan in einer rangliste von einem Radiosender der wiederum will das man fuer sie voted und Sie dadurch oefters gespielt werden ich wuerde euch echt gerne bitten für sie zu voten die seite zum voten:


Link oben anklicken.Dann für Zielscheibe Voten und zwei gruppen ganz unten!!! (für die die nicht viel lesen wollen =P)

Hier noch die Homepage von ihnen

und die MySpace Seite: (hier könnt ihr euch die lieder mal anhören wenn ihr möchtet)

sind echt klasse obwohl ich kaum rock höre find ich die mukke nit mal so schlecht wuerde mich freuen wenn ihr euch ein 2 mal wenn ihr grad langeweile habt zeit nehmt und fuer sie voted!

Mit freundlich Grüßen

Servus

P.S.: wenn die es schaffen auf platzt 3, 2 oder 1 geb ich beim naechsten treffen mal genug bier aus! xD
servus is offline  
Old 09/11/2009, 12:13   #2
 
elite*gold: 626
Join Date: Aug 2009
Posts: 7,149
Received Thanks: 2,942
hab gevotet!
тrαder is offline  
Old 09/12/2009, 23:24   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 481
Received Thanks: 65
@Threadersteller ->Meinst du Badenwürtemberg?
Doggypepper is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Neue Band aus Baden-Württemberg!
09/15/2009 - General Art - 11 Replies
Halli hallo Epvp Community, ein freundvon mir ist seit 7 jahren nun in einer Band. Sie spielen eher Rock und bruechten momentan hilfe im netz ziemlich simpel sie sind momentan in einer rangliste von einem Radiosender der wiederum will das man fuer sie voted und Sie dadurch oefters gespielt werden ich wuerde euch echt gerne bitten für sie zu voten die seite zum voten:DASDING.de Link oben anklicken.Dann für Zielscheibe Voten und zwei gruppen ganz unten!!! (für die die nicht viel lesen...
!!!! NeW EN Band On VN Server !!!!
09/11/2009 - 9Dragons - 13 Replies
ok i made a ENGLISH Speaking Band for HD and others : name of a band : HD-LeGeNDs-DeMoNs- PM me ; -DeM0N- btw ... i cant tell when im online cause i often get DC soo kepp trying PM me if u wana join my BAND ! every new member get Gift so come !!!
My Band Again!
07/27/2009 - Music - 9 Replies
Hey everyone, some of you may have listened to the music i posted about my band last year, this year we have a new album coming out, and 2 of the songs from it are on our myspace called "East Point" and "Footsteps" please check it out and let me know what you all think =] -DJ / TheDewPoint From The Balcony *NEW EVERYTHING!!!* bei MySpace Music - Kostenlos MP3s anhören, Bilder & Musikvideos ansehen
My Band!
01/06/2009 - Music - 15 Replies
Check out my band "From The Balcony" add us if u like us, or tell me what you think. thanks! MySpace.com - From The Balcony *NEW SONGS!* - Collegeville, Pennsylvania - Alternativ / Rock / Powerpop - www.myspace.com/fromthebalconypa
Which Band You Like
04/04/2008 - Music - 2 Replies
NOTE: If You Do Not Listen Nor Like Death Metal/Heavy Metal/Black Metal Do Not Participate In This Poll Unless You Have Sampled All Bands Music



All times are GMT +2. The time now is 12:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.