Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft > Minecraft Server Advertising
You last visited: Today at 22:49

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Tat's Bacon Factions PvP Server! [PvP] {Factions} {McMMO} {Shop} {Economy}

Discussion on Tat's Bacon Factions PvP Server! [PvP] {Factions} {McMMO} {Shop} {Economy} within the Minecraft Server Advertising forum part of the Minecraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2014
Posts: 1
Received Thanks: 0
Tat's Bacon Factions PvP Server! [PvP] {Factions} {McMMO} {Shop} {Economy}

Server Name: Tat's Bacon Factions PvP Server!

Server Locale: UK

Server Address/IP: 86.166.57.83

Version: 1.7.4/1.7.2

Game Play Type/s: Factions PvP Survival

Website:

New factions PvP server, join now!

Rules: No hacking!

Plugins: Buycraft, worldedit, worldguard, vault, voxel sniper, groupmanager,
essentials, headhunter, mobcatcher

*Owner: Tatman3000

*Admins: Clayzee95, Xrgasclan, Mr_rooki, Mchowla, Matty5665
tatman3000 is offline  
Reply

Tags
bacon, faction, factions, mcmmo, pvp


Similar Threads Similar Threads
[Tut] Der Bacon Cup, perfekt für Baconliebhaber
05/14/2013 - Tutorials - 7 Replies
Heyho Leuts. Heute präsentiere ich euch die beste Idee für Bacon verrückte! Bild vom Ablauf http://s14.directupload.net/images/130509/krhk3r7 m.jpg Es ist nicht schwer! Die einzigen Sachen, die ihr braucht, sind eine Muffinform, Bacon & Alufolie. Als erstes werdet ihr die Muffinform mit Alufolie überdecken.( Die Muffinform muss natürlich umgedreht sein.) Danach flechtet ihr den Bacon über die Muffinform. Er muss geflechtet sein! Sonst hält das ganze nicht! Nun bei 180° Umluft in den...
Perfektes Bacon Sandwich [How-To]
05/13/2013 - Tutorials - 5 Replies
Hey, Da ich schon oft in Amerika war um meine verwandten zu besuchen zeige ich euch jetzt ein sehr populäres rezept aus den USA. Es handelt sich um ein Bacon Sandwich. Das Sandwich ist wirklich SEHR SEHR Lecker man kann es zb morgens machen und mittags essen oder einfach mal abends als snack geniessen. Rezept Zutaten: 2 Scheibe/n Brot (Weißbrot) 4 Scheibe/n Bacon
[Tut] Das Bacon Gitter, perfekt für Burger & Sandwich
05/08/2013 - Tutorials - 8 Replies
Heyho Leuts. Heute präsentiere ich euch eine ziemlich geniale Idee für Baconliebhaber. Schwer ist es nicht, dafür aber praktisch. Ich meine, wir alle kennen es, der Bacon rutscht immer vom Burger & man hat bei einem Biss den ganzen Bacon schon weg. Hier die Lösung. Bild vom Ablaufhttp://s1.directupload.net/images/130508/qfa bkmgq.jpg Es geht eigentlich ganz leicht, ihr müsst nur den Bacon verflechten & auf Alufolie auslegen & dann in den Backofen rein. Nun bei 180 Grad Umluft backen,...
Bacon richtig machen
04/18/2013 - Off Topic - 3 Replies
Hey, Hab mir heute beim Rewe eine Packung Bacon geholt. Die Hälfte hab ich in die Pfanne gemacht bis sie "lecker" ausahen. So, sie sahen auch wirklich gut aus. Als ich dann die Gabel da reinstecken wollte ist das Ding auseinander gebrochen :O einfach soo.. Wie kann ich des richtig braten?
The Vanilla Bacon Affinity
04/22/2012 - Minecraft Server Advertising - 0 Replies
Vanilla Bacon is an over 18 Vanilla-esque server with Bukkit Mods installed for to connect parallel realms that may be discovered throughout the land. We are a lively group consisting mostly of users from The Land of Karma server that is now offline. We are respectful group that loves to have fun, build cool shit and go on amazing adventures. The map is relatively new, apply for whitelisting on our website! We are looking for builders, designers, city planners, event coordinators and more!...



All times are GMT +2. The time now is 22:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.