Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 22:28

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Gameforge shut down Katsuro Hellbreed & Mythos

Discussion on Gameforge shut down Katsuro Hellbreed & Mythos within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Exclamation Gameforge shut down Katsuro Hellbreed & Mythos

Hello all, I am here to tell u what dirty business gameforge is doing.

After quitting metin2, I play katsuro with my girlfriend and last december they shut down the game. I spend 500 in the game and some of my friend spend few hundred. Another friend spend 3k. After the game is shut down, many player write in their forum asking for compensation. No COMA or GM reply. But they remove all the thread asking for compensation and tell their player that gameforge own rights to all the acc. In other word gameforge can shut down any game they run and tell the player to fuck off. They dont give you reply or apology and censor all the thread in forum. They are fucking greedy and take all your money without caring for their player. They are corrupted and lie about everything. Last year they lie about working with gold seller when they are caught with their pant down.

Gameforge say they cut 100 employees but we know they hire free player GM to run all their game. In Katsuro they is only player GM who are all corrupted banning high level acc and stealing item from those ban acc. Gameforge dont spend money to hire GM. They want your money and give you suck service. After gameforge fuck all their player now they want us to register and play AION in Feb. They shut down 3 game because they spend too much money in license AION and need server to make space for AION. Because AION is a game can make more money from cash shop where Katsuro Hellbreed Mythos cannot make as much they shut down the game and now want their player to go AION in Feb.

I ask u all netizen to stop spend your money in gameforge game because they dont care about u. At any time they can shut down the game and tell u to fuck off. This is gameforge a dirty and greedy company who is corrupted and a big liar. Dont play Metin2 gameforge as your account can be shut down any time.

(Sorry for not able to write in German because I do not know the language. But I translate the above with Google Translate so all may read)

------------------------------------------------------------------------

Hallo an alle, ich bin hier, um u was schmutziges Geschäft Gameforge tut erzählen.

Nach dem Verlassen metin2, spiele ich Katsuro mit meiner Freundin und im Dezember letzten Jahres schlossen sie sich dem Spiel. Ich verbringe 500 in das Spiel und einige meiner Freundin verbringen einige hundert. Ein anderer Freund verbringen 3k. Nach dem Spiel ist stillgelegt, viele Spieler in ihrem Forum bitten Entschädigung zu schreiben. Kein Koma oder GM antworten. Aber sie entfernen Sie alle Gewinde fordern Entschädigung und erzählen ihre Spieler, der Gameforge eigenen Rechte für alle gem. Mit anderen Worten Gameforge herunterfahren können jedes Spiel laufen sie und erzählen die Spieler zum Teufel scheren. They dont Ihnen antworten oder Entschuldigung und zensieren alle Themen im Forum. Sie sind verdammt gierig und nimm all dein Geld ohne Rücksicht auf ihre Spieler. Sie sind verdorben und liegen über alles. Im vergangenen Jahr liegen sie über die Arbeit mit Gold-Verkäufer, wenn sie mit ihrer Hose nach unten fallen.

Gameforge sagen, dass sie geschnitten 100 Mitarbeiter, aber wir wissen, dass sie zu mieten kostenloses Player GM alle ihre Spiel zu starten. In Katsuro sie ist nur Spieler GM, die alle beschädigt sind verboten hohem Niveau nach und stehlen Element aus denen Verbot gem. Gameforge derzeit Geld ausgeben, um GM zu mieten. Sie wollen Ihr Geld und geben Sie saugen Service. Nach Gameforge alle ihre Spieler ficken jetzt wollen sie uns zu registrieren und zu spielen AION im Februar Sie heruntergefahren 3-Spiel, weil sie zu viel Geld in Lizenz AION und verbringen müssen Server, um Platz für AION machen. Da AION ist ein Spiel, mehr Geld aus dem Cash-Shop, wo Katsuro Hellbreed Mythos nicht machen kann, wie viel sie heruntergefahren das Spiel und wollen nun ihre Spieler AION im Februar gehen machen

Ich frage u alle Internetnutzer zu stoppen Ihr Geld in Gameforge Spiel, weil sie über u. dont care Zu jeder Zeit können sie heruntergefahren das Spiel und sagen, u to fuck off. Dies ist Gameforge einen schmutzigen und gierigen Gesellschaft, die beschädigt ist und ein großer Lügner. Dont Play Metin2 von Gameforge als Ihrem Konto können Sie jederzeit abgeschaltet werden.
D3VLG1N is offline  
Closed Thread