Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:32

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

2Mosha Accounts

Discussion on 2Mosha Accounts within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 157
2Mosha Accounts

Hallo,
undzwar verkaufe ich zwei Moshaaccounts für 10 € PSC zusammen.
Der eine Account ist komplett BLANK/ Der andere Account besitzt noch nen Sura auf level 49 aber auf dem Server 7 mit Verzauberte Klinge M4-6 und verzauberte Rüstung auch auf M4-6 bin mir da nicht mehr so sicher .x Hat sogut wie kein Eq mehr.
Naja mir gehts jetzt nicht um den Sura, sondern nur um die Accounts beide sind auf Mosha spielbar deshalb will ich sie eben verkaufen, da ein Moshaaccount blank schon 10 € wert ist.
Gehandelt wird über nen MM oder ihr gebt first// Ihr erhaltet zusätzlich zum Account die Email sowie die Geheimfrage dazu
Schreibt mir einfach ne Pm
DrecksSpiel is offline  
Old 08/30/2011, 16:02   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Wäre ziehmlich gut, wenn du paar bilder zeigen würdest, genauere details angreben würdest...ich mein kann n 60 sura sein oder ein lvl 10 Shamane... ich selbst hab zwar kein interesse aber...
dennisbb is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Suche 2Mosha acc Biete 10er psc
04/05/2011 - Metin2 Trading - 2 Replies
Suche genau 2 Mosha accs biete 10euro psc (offline)
WTS/T Retro Accounts/Water Accounts/ Isro Accounts
12/31/2010 - Silkroad Online Trading - 1 Replies
Hello everyone Retro i have account at retro lv80 full int maxed but i will give it without gear for items at retro or gold at retro ------------------------------------------------- --------------- Water I have account at water lv 105 full farmed max with s/s +7 full set protector +5 and fur dress brown, 550m left, 4m sp left, build are light/cold/bicheon,AWESOME CHAR! Trading for items at retro/gold Water I ave both chars Lv 105 , full farmed max, 1st , 2nd Those chars are for a gold...
WTS: Sharing Matrix Accounts, DepositFiles Accounts, 4shared Accounts, Full Guarantee
06/28/2010 - Trading - 15 Replies
I am selling Fresh DepositFiles, 4shared and Sharing Matrix Premium Accounts. PLEASE NOTE: My Prices Are In USD, NOT SGD!!!! Sharing Matrix 1 month Premium Account - 6 USD (Full Guarantee) 3 months Premium Account - 10 USD (1 month guantee)
WTT really good 2moons accounts for PWI accounts or conquer accounts
04/10/2009 - Dekaron Trading - 0 Replies
I have lots of 100+ chars on 2moons and im the original owner. Looking for 120+ conquer accounts and 60 ish pwi accounts

All times are GMT +1. The time now is 12:32.