Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 22:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Aeldra - God's Plan | International

Discussion on Aeldra - God's Plan | International within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread
 
Old 12/29/2018, 16:32   #1321
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 17
Received Thanks: 8
I have only one thing to say about those "clever" changes to the skill books, exo scrolls and concentrated reading items drop and this is: XDD

They want it to make "clever, clean and stuff", but end up making it about 5 or 10 times harder for starters to upgrade any ability up to G1, im speechless seriously.

Before if you played for example warrior body, you could have easily make up your ability on G1 in the 5-20kk price range and cheaper if you played something else, the exorcism scrolls and Concentrated reading were quite cheap on the market, it was going around 200x for about 5kk or 10kk, and the books were really cheap as well.
You could have just drop 1 event item (okay deck cards in this case) to get enough money for the upgrade, i could have make the abilities on G1 easily on lvl 40 because of that without any hassle.
But what they did?
They ****** up entire market by removing the items, the drop and make you to pay 60 emerald crystals for 1 ability on G1.
60 emerald crystals = 600 pieces of emerald = 600 metins x 4 skills = 2400 metins, **** yea.

Even old-school servers are not so hardcore than that, seriously what the ****.
You have to block the exp in order to make the progress because the amount of metins you have to kill in order to make 1 stupid ability on G1 is retarded, it will easily get you to 55-60 lvl by destroying those 600 metins.

And how does the newbies will get any income, if half of their drop is being used to upgrade the skills duh? You drop pieces of crystals and soul stones, the 20-35k yang tickets drop will not fix this kind of ****, before you could have drop

Im passing off from this server, dont change the good stuff if you dont have to, i have no doubt that the guy responsible for those changes never test them at all.
Nedkely is offline  
Old 12/29/2018, 18:18   #1322
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 17
Received Thanks: 8
Quote:
Originally Posted by .ExistenZ° View Post
Level higher than lvl 15 and explore the other maps and not only map1
If you will take a look at higher metinstones (higher than lvl 35) you drop more than 1 piece of green stone
So my words to you: not XDD like you said, mine are: explore other maps not only map1
You drop 1 piece of stone for each metin, below 65 lvl.
2 pieces for metin 65 and higher.
Nedkely is offline  
Old 12/30/2018, 22:35   #1323
 
GreenLanterns's Avatar
 
elite*gold: 143
Join Date: Sep 2018
Posts: 75
Received Thanks: 179
Das Konzept ist an sich super. Habe den Server wirklich gesuchtet, bis ich herrausfand, dass man einfach perfekte Bonis auf alles machen kann. Wer auch immer diese Idee hatte, sorry aber ich verstehe es nicht.
Ich Metin2 geht es doch darum Unique zu sein. Jeder will besser sein als der andere, wertvollere Items besitzen usw. Damit habt ihr es komplett ruiniert und auf einen Funserver Niveau gebracht. Leider habe ich seitdem nie wieder eingeloggt. Sehr schade..
GreenLanterns is offline  
Old 12/30/2018, 22:51   #1324
 
Holy_Captain's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 472
Received Thanks: 273
Quote:
Originally Posted by Lucy. View Post
Das Konzept ist an sich super. Habe den Server wirklich gesuchtet, bis ich herrausfand, dass man einfach perfekte Bonis auf alles machen kann. Wer auch immer diese Idee hatte, sorry aber ich verstehe es nicht.
Ich Metin2 geht es doch darum Unique zu sein. Jeder will besser sein als der andere, wertvollere Items besitzen usw. Damit habt ihr es komplett ruiniert und auf einen Funserver Niveau gebracht. Leider habe ich seitdem nie wieder eingeloggt. Sehr schade..
Switch dir einfach dein PVP-Eq ohne Halbmenschen, dann biste auch Unique, Bra.
Holy_Captain is offline  
Thanks
5 Users
Old 12/31/2018, 00:38   #1325
 
GreenLanterns's Avatar
 
elite*gold: 143
Join Date: Sep 2018
Posts: 75
Received Thanks: 179
Quote:
Originally Posted by Holy_Captain View Post
Switch dir einfach dein PVP-Eq ohne Halbmenschen, dann biste auch Unique, Bra.
GreenLanterns is offline  
Old 12/31/2018, 14:21   #1326

 
Cexotic's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,484
Received Thanks: 4,740
Erstmal einen Teamler der selbst in der Jury sitzt den Videocontest gewinnen lassen, justaeldrathings.

Beim nächsten mal übrigens aufpassen, dass man am Ende des Videos NICHT sieht, dass die Aufnahmen mit nem Teamlerchar gemacht wurden. Beim Biologen alle drei Reichsflaggen über den Chars zu sehen ist n bisschen komisch für einen normalen Spieler.
Cexotic is offline  
Old 12/31/2018, 15:38   #1327
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,812
Received Thanks: 2,050
Quote:
Originally Posted by Cexotic View Post
Erstmal einen Teamler der selbst in der Jury sitzt den Videocontest gewinnen lassen, justaeldrathings.

Beim nächsten mal übrigens aufpassen, dass man am Ende des Videos NICHT sieht, dass die Aufnahmen mit nem Teamlerchar gemacht wurden. Beim Biologen alle drei Reichsflaggen über den Chars zu sehen ist n bisschen komisch für einen normalen Spieler.
Finde den 1. Platz schon verdient, auch wenn es angeblich ein Teamler ist.
Platz 2 und 3 sehen aber schon ziemlich Billig aus, wenn man dann noch weiß das Therzon der 2. Platz ist, fragt man sich auch nur wie weit er drin war. xD


Da waren qualitativ deutlich bessere Videos dabei. Keine Ahnung ob das ein Blinder bewertet hat. xdd
M2Trading is offline  
Old 12/31/2018, 18:31   #1328


 
MrTherzon's Avatar
 
elite*gold: 170
The Black Market: 179/0/1
Join Date: Dec 2012
Posts: 9,372
Received Thanks: 2,726
Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Finde den 1. Platz schon verdient, auch wenn es angeblich ein Teamler ist.
Platz 2 und 3 sehen aber schon ziemlich Billig aus, wenn man dann noch weiß das Therzon der 2. Platz ist, fragt man sich auch nur wie weit er drin war. xD


Da waren qualitativ deutlich bessere Videos dabei. Keine Ahnung ob das ein Blinder bewertet hat. xdd
Danke das ich hier erfahre das ich 2. bin, nächstes mal erwähne mich Please.

Wie weit ich drin?`
Uch wieder ein Percy 2.0 der kein Plan hat...
Ich sage dazu nur das einige Teamler ich werde hier keine Namen nennen ohne Einverständnis der Person, auf mich zu kam und uns als Gilde bzw. mich als Person zu Meinungen, Verbesserungen etc gefragt haben.

Das dies Video von mir ist sieht ja wohl jeder

Ich selber finde mein Video nicht würdig für Platz 1-3 aber wenn das Team es so entscheidet ist es so!
Geschmäcker sind verschieden und sowas checken 90% der Community nicht.
MrTherzon is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/01/2019, 17:10   #1329
 
GreenLanterns's Avatar
 
elite*gold: 143
Join Date: Sep 2018
Posts: 75
Received Thanks: 179
Quote:
Originally Posted by xajuh View Post
Also perfekte boni auf einem server der eine lange zeit läuft ist so oder so nichts besonderes dadurch kannst du dich auch anserwo nicht unique fühlen

hier gibt es noch deutlich mehr sachen, du kannst zB das F5 feature also die Runen benutzen und da kannst du mal wirklich dich differenzieren
Absolut, diese Features sind super geil. Wie gesagt habe den Server echt gefeiert, aber wenn am Ende alle gleiches EQ haben, finde ich es leider öde. Frohes neues Jahr
GreenLanterns is offline  
Old 01/01/2019, 19:26   #1330
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1,812
Received Thanks: 2,050
Quote:
Originally Posted by MrTherzon View Post
Danke das ich hier erfahre das ich 2. bin, nächstes mal erwähne mich Please.

Wie weit ich drin?`
Uch wieder ein Percy 2.0 der kein Plan hat...
Ich sage dazu nur das einige Teamler ich werde hier keine Namen nennen ohne Einverständnis der Person, auf mich zu kam und uns als Gilde bzw. mich als Person zu Meinungen, Verbesserungen etc gefragt haben.

Das dies Video von mir ist sieht ja wohl jeder

Ich selber finde mein Video nicht würdig für Platz 1-3 aber wenn das Team es so entscheidet ist es so!
Geschmäcker sind verschieden und sowas checken 90% der Community nicht.

Es steht auch dabei, dass es dein Video ist, was redest du da wtf.
Gerade bei so etwas wär ne Abstimmung halt geil gewesen, gerade wenn angeblich ein Teamler, seine Perle und sein Sexsklave mitmacht Kappa.

PS: So scheiße war dein Video nicht, fand nur dass dein Video eher auf 3 gehört hat, und das von Skreydom wär eher für mich 2 gewesen, weil ich den 3. Platz absolut bullshit fand xD
M2Trading is offline  
Old 01/02/2019, 01:33   #1331
 
FleischTütex3's Avatar
 
elite*gold: 3
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,051
Received Thanks: 325
Hab mir die Videos mal angeschaut, finde um ehrlich zu sein keines von denen besonders gut. Einfach nur irgendwelche CC's einfügen und ab und zu mal reinzoomen kann jeder.
FleischTütex3 is offline  
Old 01/02/2019, 13:49   #1332
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2015
Posts: 109
Received Thanks: 37
I heard sthing about server 2, its true ?
tricted is offline  
Old 01/02/2019, 13:52   #1333

 
Lord Goku's Avatar
 
elite*gold: 412
Join Date: Mar 2016
Posts: 679
Received Thanks: 1,844
Quote:
Originally Posted by tricted View Post
I heard sthing about server 2, its true ?
would be the end of aeldra, i dont think so
Lord Goku is offline  
Old 01/02/2019, 16:13   #1334
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2018
Posts: 33
Received Thanks: 127
Quote:
Originally Posted by tricted View Post
I heard sthing about server 2, its true ?
Hi,
that is not true, we are constantly working on Aeldra and we are not planning a second server.
.Teti is offline  
Thanks
5 Users
Old 01/03/2019, 16:59   #1335

 
.Ɓurly's Avatar
 
elite*gold: 35
Join Date: Apr 2014
Posts: 992
Received Thanks: 1,647
Quote:
Originally Posted by .Teti View Post
Hi,
that is not true, we are constantly working on Aeldra and we are not planning a second server.
Thats what Eurus said
.Ɓurly is offline  
Thanks
19 Users
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
iNTeRNaL ONLiNe 80 Cap | Beta Time 23/02/2018 | Opening 03.03.2018 |
03/26/2018 - SRO PServer Advertising - 26 Replies
Website "]https://www.elitepvpers.com/link/?http://w ww.internalonline.net Facebook https://www.elitepvpers.com/link/?www.facebook.co m/internalonline Information|Rates ect: Exp| 5x Sp| 5x Cap| 80



All times are GMT +2. The time now is 22:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.