Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 00:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[18.08.17]Metin2.Global - Server 2 - Zaria - 15:00 Uhr

Discussion on [18.08.17]Metin2.Global - Server 2 - Zaria - 15:00 Uhr within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread
 
Old 08/08/2017, 23:13   #91
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2017
Posts: 169
Received Thanks: 124
Looks fun but may I remind everyone what happened with WOM2 servers Sol and Luna? They were merged only after 1 year and lost tons of players. WOM2 is arguably a larger P server than global and even they weren't able to successfully pull off 2 servers.
Luna Elite is offline  
Thanks
3 Users
Old 08/08/2017, 23:25   #92
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 5
Received Thanks: 6
Ich freu mich auf den 2. Server, der 1. Server hat mich schon überzeugt bin auf jeden fall am Start
xHardRage is offline  
Old 08/09/2017, 01:45   #93
 
NeRo~Pain's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2017
Posts: 40
Received Thanks: 41
Vorstellung sieht sehr geil aus! war zwar beim 1. Server nicht dabei aber bei dem werde ich aufjedenfall dabei sein auf ein guten Start & weiterhin viel glück
NeRo~Pain is offline  
Old 08/09/2017, 06:54   #94
 
slenderfarmer's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,292
Received Thanks: 685
Quote:
Originally Posted by Luna Elite View Post
Looks fun but may I remind everyone what happened with WOM2 servers Sol and Luna? They were merged only after 1 year and lost tons of players. WOM2 is arguably a larger P server than global and even they weren't able to successfully pull off 2 servers.


we will see after the hype end how its going here
ther are many **** people outside here, they running only after new server hype
after 2-3months, we will see if the third try will be a success
in german we say " alle guten dinge sind 3 "
something like all good things are 3



ich werd nur zocken um tonicwater za zuverpassen, obwohl wir freunde sind. egal
slenderfarmer is offline  
Old 08/09/2017, 11:22   #95
 
Makavelio's Avatar
 
elite*gold: 60
Join Date: Oct 2012
Posts: 108
Received Thanks: 32
ich werd nur zocken um mein selbstwertgefühl im Internet zu steigern weil ich im Reallife ja eh nichts auf die Reihe bekomme
Makavelio is offline  
Thanks
1 User
Old 08/09/2017, 12:48   #96
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 11
Received Thanks: 4
TiRez wird das Wiki von Rodinia anwendbar auf Zaria sein oder unterscheiden sich die zwei Server so deutlich voneinander das es ein neues Wiki geben wird?
GRiZ! is offline  
Old 08/09/2017, 13:34   #97
 
xBes's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 821
Received Thanks: 1,276
Quote:
Originally Posted by GRiZ! View Post
TiRez wird das Wiki von Rodinia anwendbar auf Zaria sein oder unterscheiden sich die zwei Server so deutlich voneinander das es ein neues Wiki geben wird?
Der Wiki Mod und Ich arbeiten schon einige Tage am neuen Wiki, es wird auch bald Fertig sein
xBes is offline  
Old 08/09/2017, 14:54   #98
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 11
Received Thanks: 4
Wird das Wiki noch vor Serverstart released ? xBes ?
GRiZ! is offline  
Old 08/09/2017, 18:27   #99
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2014
Posts: 31
Received Thanks: 22
Quote:
Originally Posted by IchbinFan2x3 View Post
Erster Server leer wie eine Wüste Zweiter wird nicht anders wird eh wieder voll dann wieder leer wie der erste **** bleibt **** also BB

Ich habe nichts dagegen wenn man seine eigene Meinung hat und diese auch einen Sinn hat. Aber die deiner macht keinen Sinn.

Also, weil der erste Server voll war und dann leer, wird es der 2te auch?

Ich sehe das genau umgekehrt, vom ersten gelernt vom 2ten falsch gesehen und wer sich dann nochmal die Mühe macht einen Server zu erstellen, denke ich nicht das es wieder ein Schuss in den Ofen wird. Ihr seid zu geizig Metin2 DE zu spielen weil man invenstieren "muss" aber auf nen P-Server habt ihr immer was zu meckern.

Außerdem welcher Server gibt dir die Garantie 3 Jahre On und voll zu bleiben?
Wenn ihr kein bock auf den Server habt dann klickt das X Rechts oben und sucht euch ein anderen.
PrinzSandi is offline  
Thanks
2 Users
Old 08/09/2017, 20:09   #100
 
elite*gold: 60
Join Date: Dec 2009
Posts: 6,453
Received Thanks: 5,132
Quote:
Originally Posted by __GoW__ View Post
Please just go away, if you don't play at this server.
You don't know they're situation, you don't know what they changed, which problem they had in the past, which caused a almost empty server.
Everything what you said is fkn bullshit.

To post hate/lies is now against the metin2-forum rules, so shut up or create a real constructive critism.
Are you actually stupid? He basically said they should be able to fix the "no-player problem" of Server 1 before opening Server 2 because all the bored Users of Server 1 will start on Server 2, hence Server 1 will be even more empty. And that's not a lie, just common sense lol
ηøℓι is offline  
Thanks
2 Users
Old 08/09/2017, 20:09   #101
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2017
Posts: 169
Received Thanks: 124
Quote:
Originally Posted by __GoW__ View Post
Please just go away, if you don't play at this server.
You don't know they're situation, you don't know what they changed, which problem they had in the past, which caused a almost empty server.
Everything what you said is fkn bullshit.

To post hate/lies is now against the metin2-forum rules, so shut up or create a real constructive critism.
Please stay away from flaming on the forums. You're probably a staff member from the server with a fake account. I've played Global before 99% of players, way before when it was shut down because of database issues and then they made Rodina afterwords. Where did I say that I have not played the server? Everything I have said is true and I speak from experience. The staff made mistakes and that is why the server is empty and now they are ******* on their old players by making a new server once again. Get your head out of your *** and think a little before you spew bullshit from your extra 21st chromosome
Luna Elite is offline  
Old 08/09/2017, 21:26   #102
 
xBes's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 821
Received Thanks: 1,276
Quote:
Originally Posted by GRiZ! View Post
Wird das Wiki noch vor Serverstart released ? xBes ?
Natürlich
xBes is offline  
Old 08/09/2017, 21:30   #103
 
xRishax's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 84
Received Thanks: 30
Mega Vorstellung! Gefällt mir wirklich gut das Konzept <3 Werde ich auf jeden Fall anzocken ^-^
xRishax is offline  
Old 08/09/2017, 22:22   #104
 
TiRez's Avatar
 
elite*gold: 125
Join Date: Aug 2012
Posts: 641
Received Thanks: 2,461
@ Luna Elite & GoW
Stop the none sense discussion please. You can solve your problems via pm. Every server rise & fall. Life is Pain. Play the server which one makes fun and let the others live in peace.

Noch 9 Tage bis zum Start und es haben sich bereits 600 Accounts nur aus Deutschland registriert, bevor die eigentliche Promo begonnen hat. Nunja, gg wp.
TiRez is offline  
Thanks
3 Users
Old 08/10/2017, 00:15   #105
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 40
Received Thanks: 12
Eine Sache muss ich dir lassen TiRez, du hast den besten Server erschaffen den es je gab und Spaß macht. Schade wiederum das ich ihn nie mehr Spielen werde. Ich hab deinen Server ein Monat vor offline und Wochen vor Reset erst angefangen gehabt und in kürzester Zeit 1,5k gespendet, zurückerstattet wurde null. Ich hab etwa 1 Monat und 1 Woche auf dein Server gespielt und du hast alles genommen was ich in kürzester Zeit aufgebaut habe. Deshalb richtig enttäuscht von dir und alles weitere was noch kommen wird (kein Vertrauen zu dir). Und viele von Global wissen das dies keine Lüge ist...

Gruß
Twista
Blackout20 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Metin2 P-Server Chars / Cyperia / Age of Zaria
10/01/2014 - Metin2 Trading - 0 Replies
Hey Leute, ich biete euch heute sehr gute Acc´s und Items auf den Servern Age of Zaria und Cyperia. Age of Zaria: Lvl 75er WaSu Fertigkeiten:



All times are GMT +2. The time now is 00:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.