Game 40424 connection refused 01/05/2014 - Metin2 Private Server - 3 Replies HI community, I know we're all seeking help but if someone can take 5 minutes of your time to help me, I would greatly.
Well I'm using the file in game 40424 serverfiles Invoice but whenever I try to connect to the server but it appears connection refused and the game does not read, can someone explain me why? 40424 files used the game with proper db and item_proto / name / and mob_proto / name. premições with all and nothing remains the same. Grateful if someone could help, I've changed the...
Metin2 - Game mit gdb überprüfen / Syslog deaktivieren 03/12/2013 - Metin2 Private Server - 4 Replies Hi,
in letzter Zeit wird bei meinen Files ständig die "game.core" Datei in einzelnen Channels erstellt...
Die kann man ja wenn der Server offline ist (evtl. auch wenn er online ist) einfach löschen, nur frage ich mich, wie es dazu kommt, dass diese Datei erstellt wird, bzw. was genau bedeutet das?
Ich hab selbst schon alles möglich durchsucht, syserr.txt sind komplett leer, also deswegen sollten die Files ja eignlich Fehlerfrei laufen...
Die game.core-Dateien erscheinen übrigens erst,...
Game Rev 2089 - Syslog Deaktivieren 08/12/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 9 Replies This difference file is created by The Interactive Disassembler
game
0000077A: 55 C3
Metin2 P-Server rename syslog to ./log/20110524/syslog.22: No such filswe or director 05/24/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies Hi immer wenn ich meine Server hoch fahre kommt diese Meldung ab Ende
rename syslog to ./log/20110524/syslog.22: No such filswe or directory
Und kann auch nicht auf die Db zugreifen oder auf den Server mit dem Clienten Connecten