Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 02:04

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Homepage mit Dyndns Server==??

Discussion on Homepage mit Dyndns Server==?? within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 78
Received Thanks: 2
Homepage mit Dyndns Server==??

Wie mache ich eine Homepage auf meinem Dyndns server???
also man sollte auf meine Hp ---------.ath.cx rein kommen und dort registrieren usw.

Wie kan nich so eine Hp machen??
.HuGenDubel is offline  
Old 10/06/2011, 16:22   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 39
Received Thanks: 7
Add mich mal in Skype

paaul_xd
.Invisible is offline  
Old 10/06/2011, 18:36   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 435
Received Thanks: 69



killerjey1997 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HowTo] DynDns Server + Homepage + Router Freigabe + Dyndns einstellungen
01/06/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 41 Replies
DynDns Server + Homepage + Router Freigabe + Dyndns einstellungen Dazu gibt es nicht viel zusagen ;) Schaut es euch einfach mal an!! ______________________________________________ HowTo Creat your own DynDns Server Ganz Leicht
How to Regipage + Homepage für DynDns Server
11/08/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 51 Replies
Achtung! : Dieses Tutorial klappt nicht bei jedem und da ich mich seit längerem nicht damit beschäftigt habe kann ich euch leider auch nicht mehr allzu viel dazu sagen. Hallo Da immer mehr leute einen DynDns Server machen, aber die wenigsten wissen wie man eine homepage/regipage dafür macht und es auch meines erachten nach noch kein tut dafür gibt kommt hier ein kleines Tut von mir: Was ihr braucht? -einen funktionierenden DynDns Server
homepage with dyndns server
04/21/2011 - Metin2 Private Server - 1 Replies
hii ...i neeed help with homepage dyndns server...can someone help with team viwer?.... i dont know what i need type here: <?php $server_ip = "-----"; ?>
Homepage für DynDns Server?
09/06/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo es gibt ja hier einige gute Homepage Scripte. Diese möchte ich gerne für meinen DynDns Server nutzen. Jedoch wenn ich als Server IP meine DynDns Adresse angeben, kommt keine Verbindung zum Game Server zustande. Wieso?
DynDns Server + Homepage and more.
03/29/2010 - elite*gold Trading - 10 Replies
Hallo :) Ihr wollt : DynDns Server Homepage Laggfrei? Ich mache euch alles für nur 50elite*gold --- 50% Rabatt - Schlappe 25eg



All times are GMT +2. The time now is 02:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.