Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Gm id extern ändern

Discussion on Gm id extern ändern within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
orgertot's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 88
Received Thanks: 7
Gm id extern ändern

Hallo E*PvP,

gibt es eine möglichkeit die gm-id extren, d.h auf einer webseite, ändern zu lassen?

dankeschön

lg
org.

ps:lösung=thanks
orgertot is offline  
Old 06/12/2010, 18:31   #2
 
.:Cräänk:.'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 210
Received Thanks: 35
wie jetz?
also,d *** die ip's aller deiner GM's auf ner website sichtbar sind?
.:Cräänk:. is offline  
Thanks
1 User
Old 06/12/2010, 20:14   #3
 
orgertot's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 88
Received Thanks: 7
nein, das man zb eine gm id auf der seite sieht und dann die bearbeiten kann.
weil die ip ändert sich bei den gm´s immer daher die idee, dass sie ihre eigene id ändern können.
orgertot is offline  
Old 06/13/2010, 00:02   #4
 
.:Cräänk:.'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 210
Received Thanks: 35
Quote:
Originally Posted by orgertot View Post
nein, das man zb eine gm id auf der seite sieht und dann die bearbeiten kann.
weil die ip ändert sich bei den gm´s immer daher die idee, dass sie ihre eigene id ändern können.
versteh ich nich

wieso sollten sie das tun wollen?
.:Cräänk:. is offline  
Old 07/06/2010, 13:12   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 38
Received Thanks: 2
Damit der , der Zugriff auf die DB hat , nicht immer nach deren IPs Fragen muss :P
Guck mal nach dem "IP-Panel" , tu es auf eine Homeapge und die GMs tragen sich sozusagen selbst in die DB ein :P
FifaIstGut is offline  
Old 07/16/2010, 22:26   #6


 
Benhero's Avatar
 
elite*gold: 964
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,629
Received Thanks: 1,636
also willst du euine Funktion einbauen die es deinen GM´s erlaubt ihre IP auf der HP einzugeben und diese wird dann in die Datenbank geladen?

Greatz Benhero
Benhero is offline  
Old 07/16/2010, 22:40   #7
 
elite*gold: LOCKED
Join Date: Oct 2008
Posts: 2,817
Received Thanks: 2,044
Jo ich glaub das möchte er
'Haseo is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Metin2 DB extern legen [1Klick-Files]
06/29/2010 - Metin2 Private Server - 20 Replies
Huhu, ich habe zu Hause einen NAS, welcher MySQL unterstützt. Ich würde die Datenbank der 1Klick files gerne auf diesen NAS legen. Die Datenbank habe ich auch schon übertragen, aber ich würde gerne wissen, wo ich die IP Adresse meines NAS in den configs eingebe. MFG Profizocker
[Released] Dekaron Extern Message Box
03/24/2010 - Dekaron Private Server - 14 Replies
Hello, Tool is Improved. I have coded a Message box , you can use it to write Messages inGame. Why its useful? You can Paste :-)
ECX auslesen |inj dll? or extern?
12/25/2008 - General Coding - 8 Replies
hi also ich versuche jetzt schon ein wenig länger eine möglichkeit zu finden ECX an einer bestimmten stelle im code von Guild Wars auszulesen bis jetzt hab ich eine DLL, die injected wird die enthält ne func zum code patchen , um meine eigendliche funktion aufzurufen soweit so gut, das klappt alles da GW TLS (Thread Local Storage) nutzt hab ich meine func als "naked" definiert
[C++]Minimizing,Maximizing extern applications
11/28/2008 - Coding Tutorials - 3 Replies
==========Get handle from an application========== We must get the handle from an application before minimizing it. To get a handle and minimize a program , you use HWND,FindWindow and ShowWindow ( API ). HWND :(h) handle (Wnd) Window. HWND mywindow; FindWindow(NULL,"SRO_Client"); We declare mywindow as a HWND.
Extern useful programs.
10/21/2006 - CO2 Exploits, Hacks & Tools - 1 Replies
Hello there. I just want to share this with others. There is a program called No Alt-Tab . You could find it by searchinf in google "no alt tab". It is a tiny program "always on top" that draw a transparent (you have to chose the level of opacity in option) in the full screen game window.A icon of every aplication on task bar is drawed in a tiny rectangle.Switchin' is a pleasure. It is very useful for those who use 2 or more clients and why not other programs. Hope you enjoy this, have...



All times are GMT +2. The time now is 19:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.