Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Level 120

Discussion on Level 120 within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old 04/09/2010, 04:05   #16
 
Fengari's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Apr 2009
Posts: 826
Received Thanks: 167
Quote:
Originally Posted by gToast View Post
das Tutorial geht
nicht hätte ich dir sagen können
das was niko erklärt hat ist alles richtig kein einziger fehler bei denn sf von rain archi usw
geht es nicht man braucht entwieder die korea serverfiles oder andere aber ich kann euch sagen die beiden klappen nicht da hab ich natürlich auch die a karte
Fengari is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche LastChaos GER Tengal Level Level 90 (+) Beschwörer/Ritter/Schurkin
08/28/2010 - Last Chaos Trading - 1 Replies
Hallöle, bin auf der Suche nach einem Charakter auf dem deutschen Server Tengal, da ich selber wieder anfange aktiv zu spielen. Als Klassen kommen nur Ritter, Schurken oder Beschwörer in FRage. Sie sollten mindestens Level 90 oder höher sein, ein paar Level darunter sind aber auch ok. Der Charakter sollte ausgeskillt sein, Equip kann, muss aber nicht vorhanden sein. Schickt mir einfach per PN euer Angebot. Liebe Grüße Yannikin
Verkaufe/Tausche Acc mit level 91 Schatti und Ritter level 90 auf Sirian! 30 euro!
05/24/2010 - Last Chaos Trading - 0 Replies
Hallo, ich möchte meinen Acc auf Sirian verkaufen, da ich einige male beim plussen zimlich viel pech hatte und mein Gold verplulvert habe. Auf dem Acc sind drauf... Schattirüssi level 91 g5 eva (beste rüssi für einen Schatti) Leider keine waffe mehr aber noch 11 HS Ein ee (Eisenerz) ca.50kk Gold 19 Platin lilien sowie eine Umbenennungskarte
S>> level 128 Master Trojan, And level tro-archer level 71 RB
10/27/2008 - Conquer Online 2 Trading - 2 Replies
Alright well i'm selling a level 128 mastertrojan on Galaxy word server: Saturn it's clean nothing on it at all just level 128 with mastertrojan job and the same account has a level 71 trojan-archer on Gem world server: Emrald it also has nothing on it just level 71 RB leave an offer here, And btw I only take paypal and account has full info. -Tom



All times are GMT +1. The time now is 10:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.