Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



server prob

Discussion on server prob within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 370
Received Thanks: 105
server prob

hallo mache einen server für bekannte aber irgendwie
steht bei meinen freunden du wirst mit server verbunden weis einer worran es liegen kann?
UniSoul is offline  
Old 11/13/2009, 17:34   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 199
Received Thanks: 17
Dafür das du Premium bist ist das ja eine sinnlose Frage ich bitte um mehr Infos.....
[GA]Mt2 is offline  
Old 11/13/2009, 17:38   #3
 
Der-Eddy's Avatar
 
elite*gold: 400
Join Date: Nov 2008
Posts: 67,909
Received Thanks: 19,503
du solltest vieleicht wissen das man nach Serverstart etwas warten muss bis man sich ordentlich einloggen kann
auserdem falls du dich nicht einloggen kannst weil es zu lange dauert einfach mal Clienten Beenden und neu starten
Der-Eddy is offline  
Old 11/13/2009, 17:56   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 418
Received Thanks: 23
Mysql zu langsam
Kenschy is offline  
Old 11/13/2009, 18:49   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 370
Received Thanks: 105
ja das mir klaa.. das ich warten muss aber nach 10min reagirt da nix.. kann das sein weil 3stk an einer 786kb leitung hängen .d
UniSoul is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
P Server Prob HELP PLS
02/05/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
hallo ;(, Der Server von mir is down -.- da steht insert full phatname of Shell Welchen pfad muss ich da eingeben PLS DRINGEND HILFE MfG
Own Server Prob..
10/29/2009 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Hey, ich wollte meinem Kumpel einen Server per Teamviewer machen.. Habe ALLES so gemacht wie im TuT beschrieben war.. Aber es will einfach nicht klappen.. :mad::mad::mad:
[Guide(s)] Autopatch,Fixing MSg server prob,Changing music to your server.
10/17/2009 - EO PServer Guides & Releases - 5 Replies
Alright first of all i'm sure someone posted these but i see threads of people looking for help so i'm going to explain in great detail how to do such things... i will add more when i see fit. or i see them posted and add them. #please sticky Forcers autopatch2.exe setup.... First put the autopatch and config.ini wherever, and if your on a router open port 9528 tcp/udp i think thats the only one you need i'm not sure.
p-server prob.
10/03/2009 - Metin2 Private Server - 1 Replies
also ich hab ein p-server und will das es noch ein paar meine freunde drauf zoqqqqen. Ich hab mit hilfe der "Navicat" paar acc erstellt und die exe(4 dateien) an meine freunde gesendet und hab denen die daten von acc gesagt aber sie sagen wenn die einloggen da kommt ein fehler raus(Fehler beim verbinden des Servers weder die acc daten sind falsch). also wollte ich fragen was ich falsch mache ?? oder soll ich die acc mit ESSamp machen ??
msg server prob
03/16/2009 - EO PServer Hosting - 8 Replies
The power button on my comp was bumped and turn my comp off and now the msg server will not work I was wondering if anyone knew what I could do to fix it.



All times are GMT +2. The time now is 19:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.