Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 20:56

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Problem]Gruppen PN System

Discussion on [Problem]Gruppen PN System within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1

 
ηєχσ™'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 406
Received Thanks: 75
[Problem]Gruppen PN System

#erledigt
ηєχσ™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
ts3 Gruppen problem
11/22/2013 - Technical Support - 4 Replies
Hey leute habe folgendes problem habe eine gruppe die man usern nicht mehr weg nehmen kann die gruppe heißt user schaut mal bitte aufm bikld http://i.epvpimg.com/qY02g.png
gruppen chat system
03/26/2013 - Metin2 Private Server - 0 Replies
besitzt jemand das gruppenchat system? Das was released wurde wurde gelöscht :/
[B] Gruppen pn system
06/30/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies
Hey. Da unserm Hoster der Root durchgebrannt ist, den wir umsonst bekommen haben, und wir kein Geld für einen neuen haben vkf ich hier das Gruppen Pn system von Illirea. screens: http://i.epvpimg.com/mTtpc.jpg Kontakt: Skype: mav2904
Gw 2 Frage mit den Gruppen Problem
04/30/2012 - Guild Wars 2 - 11 Replies
Sers jungs, wir haben folgendes Problem das wir uns nicht sehen aber in einer gruppe sind wir 2 sehen sich und 2 sehen sich wo anders ergent wie '=?! kann da jemand weiter helfen kann man ergent wie joinen oder was da los=?
[Problem]neue Gruppen
03/04/2011 - Minecraft - 5 Replies
Hallo, ich versuche gerade neue gruppen für berufe zu machen nur kann ich niemanden da rein verschieben Groups.txt headadmins:4:*:mods:2 admins:c:*:mods:2 mods:b:/ban,/kick,/item,/tp,/tphere,/s,/i,/give:v ip:1 vip:a:/ommands:ViP vipminerglaser:a:commands:ViP



All times are GMT +2. The time now is 20:56.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.