Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Abkütrtzungen

Discussion on Abkütrtzungen within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
orecool's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 170
Received Thanks: 101
Abkütrtzungen

Also da ich neu bin bei den P Servern wollte ich von euch wissen wie die abkürtzungen zu allen servern heißen das ich besser durchblick z.b.vipmt2 ???? (Suche Reigstrierung Links für newlongju longju2009 und chinatown pls pn me)
orecool is offline  
Old 03/22/2009, 21:59   #2
 
.KoVu's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 4,438
Received Thanks: 1,823
Es gibt keine wirklichen Abkürzungen für die Server, außer vllt NewLongju (NL). Aber das wars auch schon.

Bei NewLongju kann man sich nicht mehr registrieren. Und Chinatown (5imt2) ist geschlossen.
.KoVu is offline  
Old 03/22/2009, 22:16   #3
 
#Location's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,765
Received Thanks: 222
mt2 = metin2

Also:

VIP Metin2

Mehr gibs aber wirklich ned^^
#Location is offline  
Old 03/23/2009, 03:44   #4
 
elite*gold: 56
Join Date: Sep 2008
Posts: 7,595
Received Thanks: 1,465
Quote:
Originally Posted by JusToon View Post
Es gibt keine wirklichen Abkürzungen für die Server, außer vllt NewLongju (NL). Aber das wars auch schon.

Bei NewLongju kann man sich nicht mehr registrieren. Und Chinatown (5imt2) ist geschlossen.






fallste download link haben willst

Das erste klicken ^^

für die sternchen newlongju . ** ein geben wirst wohl raus finden was ** heist ^^
ExtendetBurs is offline  

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.