Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Oyunu-Files

Discussion on Oyunu-Files within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,560
Received Thanks: 188
Oyunu-Files

Hey Leute,
Hat einer den Client Extractor für die Oyunu-Files ,da bei mir die SuFu irgendwie gerade alles failt!

Liebe Grüße
I3rockencyde is offline  
Old 11/04/2012, 19:53   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 800
Received Thanks: 188
nicht einmal ne minute gesucht
Attached Files
File Type: rar Archiver.rar (118.5 KB, 3 views)
Tentos123 is offline  
Thanks
1 User
Old 11/05/2012, 16:03   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,560
Received Thanks: 188
Quote:
Originally Posted by Tentos123 View Post
nicht einmal ne minute gesucht
Danke!

Kann geclosed werden!
I3rockencyde is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Oyunu Files !
02/09/2013 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Moin Moin :) Ich Wollte Grade Mit Den Oyunu Files Von Marco_a In Filezilla conecteen aber geht nich Pw ist doch Marco ? Error: Authentication failed. Error: Critical error Error: Could not connect to server Bitte Um Hilfe ? :((
Oyunu files
07/07/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo Epvp. today I got Oyunu-Client by Marco_A game.tar by Marco_A mysql.tar by Marco_A but my problem is, I dont know how to install those files, to Hamachi. at the moment im useing Daroo 1678 serverfiles/client. but they are full of bugs. and to much crap in the files.
Oyunu FIles
06/26/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Heej Com. Ich habe mir einen Server erstellt mit den Oyunufiles und Den Oyunuclient . Ich bin der meinung das ich alles richtig gemacht habe denoch steht bei den anderen Playern Fehler beim ´Verbinnden! Brauche villt. mal hilfe von einem der sich gut auskennt bei erfolg kann man nach absprahce von einer 10er bis 50er PSC reden! Wäre nett wen sich wer Meldet Euer xLobo
Oyunu Files+Oyunu Client +Entpacker
06/19/2012 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hallo, da Marco sein Auto Mail nicht mehr geht und den , die Files, und archiver Unbedingt Brauch, möchte ich euch fragen ob ihr einen DL habt Danke im vorraus
Oyunu Files
03/31/2012 - Metin2 Private Server - 1 Replies
-



All times are GMT +1. The time now is 15:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.