Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 15:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Reichsschlacht Problem

Discussion on Reichsschlacht Problem within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
nostradame37's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,504
Received Thanks: 870
Reichsschlacht Problem

hallo comm habe ein problem da meine reichsschlacht quest ein wenig buggy war habe ich diese genommen und das problem ist das wen mann auf ja ich moechte teilnehen geht wird mann nicht teleportiert also pracktisch quest fenster geht zu und nichts !!! was ist falsch an der quest??

PHP Code:
quest forked_road begin
    state start begin
    when login begin
        
-- 114 sungzi
        
-- 115 116 117 118 119 120 Road
        
if forked.isforkedmapindexpc.get_map_index() ) == 1  then
            
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
                warp_to_village
();
            else
                --if 
forked.getdeadcount() <= 0 then
                
--    warp_to_village();
                --
end
                
if forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) == 0 then
                    say
("Πρέπει να βρούμε το κλειδί για την είσοδο. ")
                    
say("πριν μας προλάβουν η άλλη, ")
                    
say("Ας πράξουμε γρήγορα για να μπουμε πρώτη ")
                    
say("ώστε να έχουμε το πλεονέκτημα ")
                    
say("Άντε να βρούμε το κλειδί! ")
                    
say_title("Κανόνες για τον πόλεμο: ")
                    
say_title("1. αν σκοτωθείτε εδώ θα μεταφερθείτε στην πολύ ")
                    
say_title("Πίσω. ")
                    
say_title("2. Αν άνοιξη η πύλη για τον χορό πολεμου ")
                    
say_title("μπορείτε μετά να μπείτε ")
                    
say_title("Μέσον του αρχιφύλακα ")
                    
say_title("μονο εκείνη που βρίσκονται ήδη μέσα θα παραμείνουν ")
                    
say_title("Πρέπει να βρεθεί το κλειδί για να άνοιξη η είσοδος. ")
                else
                    
say("Τώρα πρέπει να σκοτώσουμε αυτούς που ")
                    
say("μπήκαν στους αγίους τόπους εδώ Επίθεσηηηηηηηηηηη ")
                    
say_title("Κανόνες του πολεμου: ")
                    
say_title("1. Το βασίλειο που έχει σημείωση τις λιγότερες νίκες ")
                    
say_title("ακυρώνεται πρώτο απω τον πόλεμο ")
                    
say_title("Τον βασίλειον. ")
                    
say_title("2. Εμφανίζονται αντίπαλα τέρατα ")
                    
say_title("Τέρατα εμφανίζονται το βασίλειο που θα σκοτώσει ")
                    
say_title("πρώτο τα ποιο πολλά τέρατα κερδίζει. ")
                    
say_title("3. Αν στο τέλος σκοτωθεί η 9 ουρές τελειώνει ")
                    
say_title("ο πόλεμος. ")
                    
say_title("4. Όσο πολεμάτε δεν πέφτουν ατικείμενα ")
                    
say_title("οποιος σκοτωθεί 3 φορες στους αγίους τόπους ")
                    
say_title("5. Στον χορό πολεμου ")
                    
say_title("επιστρέφει στο βασιλιοτου. ")
                    
                    
                
end
                
            end
        end
    end
    when 11001.chat
."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11003.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11005.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " begin
        
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
            say
("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
            
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
            
say("αυτής μπορεί να ενώνει ολά τα βασιλιά. ")
            
say("όταν τελειώσουν η έρευνες εκεί, ")
            
say("μπορείς να το επισκεφτείς ")
        else
            
say("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
            
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
            
say("αυτής μπορεί να ενώνει οολά τα βασιλιά. ")
            
say("Εκεί έχει πολλά σκοτεινά τέρατα ")
            
say("θες πάνε να τα σκοτώσεις ")
            
say("για να ησυχάσουμε ")
            
say("Σκότωσε τα olla για να ")
            
say("επανέλθει η ειρήνη ")
            
local s select("θέλω να παο " ,"όχι δεν παο ")
            if 
== 1 then
                
if pc.get_level() < 35 then
                    say
("Είσαι ακόμα μικρός έλα πάλι όταν είσαι 35 level ");
                    return 
                
end
                
            forked
.setdeadcount();
            if 
pc.getempire() == 1 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate1" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
elseif pc.getempire() == 2 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate2" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
elseif pc.getempire() == 3 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate3" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
else
                
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
            
end
            pc
.warpforked.getpassstartposx() , forked.getpassstartposy() )
            
end
        end
    end
    when 1306.kill begin        
        game
.drop_item(50089)
        
say("¨Ο¥Ξ³qΉDΈΡΕι¥Ϋ¥i¥HΈΡ¶}³qΉD«Κ¦L¥ΫΊΈά[ENTER]³qΉD¤Ί©¦³Ί±®a¥i¥H²Ύ°Κ¨μΈt¦a.[ENTER] µM«α±®a¤£¥i¥H¶i¤JΈt¦a[ENTER] ") ;
    
end    

    
--????( ???? ??? ??? ?? )
    
when 1902.kill with forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) == 1 begin
        local iTime 
10

        forked
.incbosskillcount();
        if 
game.get_event_flag("threeway_war_kill_boss_count" ) <= forked.getbosskillcount() then
            game
.set_event_flag("threeway_war",0)
        
            
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
            
notice_all("¤T°κ§ΕQ³Σ§QΜ"..nation[pc.getempire()] ) 
            
            
warp_all_to_villageforked.getsungzimapindex(), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(1), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(2), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(3), iTime);
        
end
    end

    when 2301.kill 
or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill with forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) ==  1  begin
        
        forked
.incmobkillcount()

        
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
        
local index = { 0,1,21,41 }; 
        
local start_position = { { 469300,964200 } , {55700,157900}, { 969600,278400 } }

        if 
game.get_event_flag("threeway_war_mob_count") == forked.getmobkillcount() then
            say_in_map
pc.get_map_index() , "10¤ΐΔΑ §A¦³Εv§πΐ»¤T§ΐ»Θ° " 1)
            
warp_all_to_village_except_my_empirepc.get_map_index() , );
    
            
mob.spawn1902 224 240 );
        
end
end

    when 20081.take with item
.vnum == 50089 begin
        say_in_map
pc.get_map_index() , "Ihr werdet nun teleportiert." 1); 
        
npc.purge()
        
item.remove()
        
        --??? ???
        
forked.setdeadcount()
        
forked.initkillcount()
        
forked.initmobkillcount()
        
        if 
pc.getempire() == 1 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate1")
            
notice_all("Η Κόκκινη Μπήκαν στην arena "
        elseif 
pc.getempire() == 2 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate2")
            
notice_all("Η κίτρινη Μπήκαν Στην arena ")
        elseif 
pc.getempire() == 3 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate3")
            
notice_all("Η Μπλε μπήκαν στην arena ")
        else
            
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
        
end
        local iEmpire 
pc.getempire()
        
        
warp_all_in_mappc.get_map_index() , forked.getsungzimapindex() ,forked.getsungziposx() , forked.getsungziposy() , 10 );
    
end

    when 11001.chat
."GM: RS Optionen" or 11003.chat."GM: RS Optionen" or 11005.chat."GM: RS Optionen" with pc.is_gm() begin

--        if is_allow_mapforked.getsungzimapindex() ) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) ) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(2)) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(3) ) == 0 then
--            say"³o*Ӱϰ줣―ΰ¶}©l¤T°κ§ΕQ" );
--            
say"²Ύ°Κ¨μ99 ¦ψAΎΉ¬ΫΓφ¦aΉΟ¶}©l¤T°κ§ΕQΊΎΤ°«" );
--            return
--        
end
        
        
--local sel = { "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κ¶}©l" "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κµ²§τ" };
        --
local s[2];
        --if ( 
game.get_event_flag"threeway_war" ) == )    
        
        
local s select("Εκκίνηση πολεμου " "Σταμάτημα πολεμου " "Ακύρωση " );
        if 
== 1 then

        
--    -- ??? ?? ?? ?? ???
            
kill_all_in_mapforked.getsungzimapindex() );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3) );

            -- ??? 
            
forked.initforked()
            -- ??? ??? ?? 
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."npc.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."npc.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."npc.txt" );

            -- ?? ??? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war",1)


            -- ??? ?? ? ?? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war_dead_count"5)
            
game.set_event_flag("threeway_war_mob_count"150 )
            
game.set_event_flag("threeway_war_kill_count"200 )
            
game.set_event_flag("threeway_war_kill_boss_count");
            -- ??? ?? ??/?? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate1")
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate2")
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate3")
            
            
notice_all("Η πόλεμοι τον αυτοκρατοριών ξεκινήσανε μπορείτε να ")
            
notice_all("εισέλθετε μέσον τον αρχιφύλακα που βρίσκετε στο " )
            
notice_all("κέντρο τον proton πόλεων ")
            
notice_all("Να είσαστε προσεκτική ")
        elseif 
== 2 then    
            game
.set_event_flag("threeway_war",0)
            
kill_all_in_mapforked.getsungzimapindex() );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2));
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3));
            
notice_all("Der Kampf um das Heilige Land ist beendet.")
            
warp_all_to_villageforked.getsungzimapindex() , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(1) , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(2) , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(3) , )
        else
            return
        
end
    end
    end
end 
nostradame37 is offline  
Old 10/08/2012, 20:42   #2
 
Lauling's Avatar
 
elite*gold: 315
Join Date: Jun 2012
Posts: 5,158
Received Thanks: 4,813
warp_to_village();

durch pc.warp(xxxx, xxxx) ersetzten xxxx durch die koordis von reisschlacht ersetzten

mfg
Lauling is offline  
Old 10/08/2012, 20:43   #3
 
nostradame37's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,504
Received Thanks: 870
xd welche sind das ?? binn verwirrt
nostradame37 is offline  
Old 10/08/2012, 20:52   #4
 
Lauling's Avatar
 
elite*gold: 315
Join Date: Jun 2012
Posts: 5,158
Received Thanks: 4,813
PHP Code:
quest forked_road begin
    state start begin
    when login begin
        
-- 114 sungzi
        
-- 115 116 117 118 119 120 Road
        
if forked.isforkedmapindexpc.get_map_index() ) == 1  then
            
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
               pc
.warp(xxxxxxxx)
            else
                --if 
forked.getdeadcount() <= 0 then
                
--    pc.warp(xxxxxxxx)
                --
end
                
if forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) == 0 then
                    say
("Πρέπει να βρούμε το κλειδί για την είσοδο. ")
                    
say("πριν μας προλάβουν η άλλη, ")
                    
say("Ας πράξουμε γρήγορα για να μπουμε πρώτη ")
                    
say("ώστε να έχουμε το πλεονέκτημα ")
                    
say("Άντε να βρούμε το κλειδί! ")
                    
say_title("Κανόνες για τον πόλεμο: ")
                    
say_title("1. αν σκοτωθείτε εδώ θα μεταφερθείτε στην πολύ ")
                    
say_title("Πίσω. ")
                    
say_title("2. Αν άνοιξη η πύλη για τον χορό πολεμου ")
                    
say_title("μπορείτε μετά να μπείτε ")
                    
say_title("Μέσον του αρχιφύλακα ")
                    
say_title("μονο εκείνη που βρίσκονται ήδη μέσα θα παραμείνουν ")
                    
say_title("Πρέπει να βρεθεί το κλειδί για να άνοιξη η είσοδος. ")
                else
                    
say("Τώρα πρέπει να σκοτώσουμε αυτούς που ")
                    
say("μπήκαν στους αγίους τόπους εδώ Επίθεσηηηηηηηηηηη ")
                    
say_title("Κανόνες του πολεμου: ")
                    
say_title("1. Το βασίλειο που έχει σημείωση τις λιγότερες νίκες ")
                    
say_title("ακυρώνεται πρώτο απω τον πόλεμο ")
                    
say_title("Τον βασίλειον. ")
                    
say_title("2. Εμφανίζονται αντίπαλα τέρατα ")
                    
say_title("Τέρατα εμφανίζονται το βασίλειο που θα σκοτώσει ")
                    
say_title("πρώτο τα ποιο πολλά τέρατα κερδίζει. ")
                    
say_title("3. Αν στο τέλος σκοτωθεί η 9 ουρές τελειώνει ")
                    
say_title("ο πόλεμος. ")
                    
say_title("4. Όσο πολεμάτε δεν πέφτουν ατικείμενα ")
                    
say_title("οποιος σκοτωθεί 3 φορες στους αγίους τόπους ")
                    
say_title("5. Στον χορό πολεμου ")
                    
say_title("επιστρέφει στο βασιλιοτου. ")
                    
                    
                
end
                
            end
        end
    end
    when 11001.chat
."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11003.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11005.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " begin
        
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
            say
("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
            
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
            
say("αυτής μπορεί να ενώνει ολά τα βασιλιά. ")
            
say("όταν τελειώσουν η έρευνες εκεί, ")
            
say("μπορείς να το επισκεφτείς ")
        else
            
say("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
            
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
            
say("αυτής μπορεί να ενώνει οολά τα βασιλιά. ")
            
say("Εκεί έχει πολλά σκοτεινά τέρατα ")
            
say("θες πάνε να τα σκοτώσεις ")
            
say("για να ησυχάσουμε ")
            
say("Σκότωσε τα olla για να ")
            
say("επανέλθει η ειρήνη ")
            
local s select("θέλω να παο " ,"όχι δεν παο ")
            if 
== 1 then
                
if pc.get_level() < 35 then
                    say
("Είσαι ακόμα μικρός έλα πάλι όταν είσαι 35 level ");
                    return 
                
end
                
            forked
.setdeadcount();
            if 
pc.getempire() == 1 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate1" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
elseif pc.getempire() == 2 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate2" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
elseif pc.getempire() == 3 then
                
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate3" ) == 0 then
                    say
("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
                    
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
                    
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
                    return
                
end
            
else
                
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
            
end
            pc
.warpforked.getpassstartposx() , forked.getpassstartposy() )
            
end
        end
    end
    when 1306.kill begin        
        game
.drop_item(50089)
        
say("¨Ο¥Ξ³qΉDΈΡΕι¥Ϋ¥i¥HΈΡ¶}³qΉD«Κ¦L¥ΫΊΈά[ENTER]³qΉD¤Ί©¦³Ί±®a¥i¥H²Ύ°Κ¨μΈt¦a.[ENTER] µM«α±®a¤£¥i¥H¶i¤JΈt¦a[ENTER] ") ;
    
end    

    
--????( ???? ??? ??? ?? )
    
when 1902.kill with forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) == 1 begin
        local iTime 
10

        forked
.incbosskillcount();
        if 
game.get_event_flag("threeway_war_kill_boss_count" ) <= forked.getbosskillcount() then
            game
.set_event_flag("threeway_war",0)
        
            
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
            
notice_all("¤T°κ§ΕQ³Σ§QΜ"..nation[pc.getempire()] ) 
            
            
warp_all_to_villageforked.getsungzimapindex(), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(1), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(2), iTime);
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(3), iTime);
        
end
    end

    when 2301.kill 
or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill with forked.issungzimapindexpc.get_map_index() ) ==  1  begin
        
        forked
.incmobkillcount()

        
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
        
local index = { 0,1,21,41 }; 
        
local start_position = { { 469300,964200 } , {55700,157900}, { 969600,278400 } }

        if 
game.get_event_flag("threeway_war_mob_count") == forked.getmobkillcount() then
            say_in_map
pc.get_map_index() , "10¤ΐΔΑ §A¦³Εv§πΐ»¤T§ΐ»Θ° " 1)
            
warp_all_to_village_except_my_empirepc.get_map_index() , );
    
            
mob.spawn1902 224 240 );
        
end
end

    when 20081.take with item
.vnum == 50089 begin
        say_in_map
pc.get_map_index() , "Ihr werdet nun teleportiert." 1); 
        
npc.purge()
        
item.remove()
        
        --??? ???
        
forked.setdeadcount()
        
forked.initkillcount()
        
forked.initmobkillcount()
        
        if 
pc.getempire() == 1 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate1")
            
notice_all("Η Κόκκινη Μπήκαν στην arena "
        elseif 
pc.getempire() == 2 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate2")
            
notice_all("Η κίτρινη Μπήκαν Στην arena ")
        elseif 
pc.getempire() == 3 then
            game
.set_event_flag("threeway_war_open_gate3")
            
notice_all("Η Μπλε μπήκαν στην arena ")
        else
            
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
        
end
        local iEmpire 
pc.getempire()
        
        
warp_all_in_mappc.get_map_index() , forked.getsungzimapindex() ,forked.getsungziposx() , forked.getsungziposy() , 10 );
    
end

    when 11001.chat
."GM: RS Optionen" or 11003.chat."GM: RS Optionen" or 11005.chat."GM: RS Optionen" with pc.is_gm() begin

--        if is_allow_mapforked.getsungzimapindex() ) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) ) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(2)) == or is_allow_mapforked.getpassmapindexbyempire(3) ) == 0 then
--            say"³o*Ӱϰ줣―ΰ¶}©l¤T°κ§ΕQ" );
--            
say"²Ύ°Κ¨μ99 ¦ψAΎΉ¬ΫΓφ¦aΉΟ¶}©l¤T°κ§ΕQΊΎΤ°«" );
--            return
--        
end
        
        
--local sel = { "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κ¶}©l" "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κµ²§τ" };
        --
local s[2];
        --if ( 
game.get_event_flag"threeway_war" ) == )    
        
        
local s select("Εκκίνηση πολεμου " "Σταμάτημα πολεμου " "Ακύρωση " );
        if 
== 1 then

        
--    -- ??? ?? ?? ?? ???
            
kill_all_in_mapforked.getsungzimapindex() );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3) );

            -- ??? 
            
forked.initforked()
            -- ??? ??? ?? 
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."npc.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."npc.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."regen.txt" );
            
regen_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."npc.txt" );

            -- ?? ??? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war",1)


            -- ??? ?? ? ?? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war_dead_count"5)
            
game.set_event_flag("threeway_war_mob_count"150 )
            
game.set_event_flag("threeway_war_kill_count"200 )
            
game.set_event_flag("threeway_war_kill_boss_count");
            -- ??? ?? ??/?? ??
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate1")
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate2")
            
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate3")
            
            
notice_all("Η πόλεμοι τον αυτοκρατοριών ξεκινήσανε μπορείτε να ")
            
notice_all("εισέλθετε μέσον τον αρχιφύλακα που βρίσκετε στο " )
            
notice_all("κέντρο τον proton πόλεων ")
            
notice_all("Να είσαστε προσεκτική ")
        elseif 
== 2 then    
            game
.set_event_flag("threeway_war",0)
            
kill_all_in_mapforked.getsungzimapindex() );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(1) );
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(2));
            
kill_all_in_mapforked.getpassmapindexbyempire(3));
            
notice_all("Der Kampf um das Heilige Land ist beendet.")
            
warp_all_to_villageforked.getsungzimapindex() , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(1) , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(2) , )
            
warp_all_to_villageforked.getpassmapindexbyempire(3) , )
        else
            return
        
end
    end
    end
end 
so jetzt nur noch die koordis anpassen.
Lauling is offline  
Thanks
1 User
Old 10/08/2012, 21:06   #5
 
nostradame37's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,504
Received Thanks: 870
dank dir nach coordinaten fragte ich die stelle mit den warp hatte ich versehen wegen der ganzen uebersetzung
nostradame37 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Reichsschlacht verbuggt
09/25/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
hallo habe ein prob mit meiner Reichsschlacht undzwar die quest funzt ja aber ich werde nicht auf die map geportet jetzt ist meine frage wie ich die map zum laufen bekomme?
Reichsschlacht Quest
06/09/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Guten Abend Leute. Ich suche jetzt seit 2 Stunden eine Reichsschlacht Quest, aber Fehlanzeige. Die meisten funktionieren nicht, und bei den anderen ist der Link down. Hat jemand zufällig eine funktionierende Reichsschlacht Quest? Würde mich sehr freuen. mfg Mina
How to solve the problem of War Kingdoms(Reichsschlacht) sf2010/2011?
10/21/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hello, this is my problem and many people who have the ServerFiles 2010/2011 I've tried everything, and yet the War Kingdoms does not work, put the official forked_road.quest Ymir, and yet still the same thing. I saw some threads saying something about someone manually add, even if so, anyone know how to explain? Anyone know how to solve once and for all this problem? I believe that I and many people will be happy solving this problem.
Reichsschlacht
07/03/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hallo, welche Nummer hat die Reichsschlacht Map? Da ich mich nicht auf die Map teleportieren kann, hatte das gleiche Problem mit der OX-Map und konnte durch ein Tut(finde es gerade nicht mehr)mithilfe der Mapnummer den Bug beheben. Benutze die 1675er SF. Lg, Tobi
Map 2 nach reichsschlacht
07/12/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo hgabe fiels von apfelkern wenn ich von map 2 duchs portal nach map 1 will komme ich reichsschlacht raus wenn ich aus od od so komme auch warum ist das so wie krige ich das weg od ligt das am clienten?



All times are GMT +2. The time now is 15:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.