PHP Code:
quest forked_road begin
state start begin
when login begin
-- 114 sungzi
-- 115 116 117 118 119 120 Road
if forked.isforkedmapindex( pc.get_map_index() ) == 1 then
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
warp_to_village();
else
--if forked.getdeadcount() <= 0 then
-- warp_to_village();
--end
if forked.issungzimapindex( pc.get_map_index() ) == 0 then
say("Πρέπει να βρούμε το κλειδί για την είσοδο. ")
say("πριν μας προλάβουν η άλλη, ")
say("Ας πράξουμε γρήγορα για να μπουμε πρώτη ")
say("ώστε να έχουμε το πλεονέκτημα ")
say("Άντε να βρούμε το κλειδί! ")
say_title("Κανόνες για τον πόλεμο: ")
say_title("1. αν σκοτωθείτε εδώ θα μεταφερθείτε στην πολύ ")
say_title("Πίσω. ")
say_title("2. Αν άνοιξη η πύλη για τον χορό πολεμου ")
say_title("μπορείτε μετά να μπείτε ")
say_title("Μέσον του αρχιφύλακα ")
say_title("μονο εκείνη που βρίσκονται ήδη μέσα θα παραμείνουν ")
say_title("Πρέπει να βρεθεί το κλειδί για να άνοιξη η είσοδος. ")
else
say("Τώρα πρέπει να σκοτώσουμε αυτούς που ")
say("μπήκαν στους αγίους τόπους εδώ Επίθεσηηηηηηηηηηη ")
say_title("Κανόνες του πολεμου: ")
say_title("1. Το βασίλειο που έχει σημείωση τις λιγότερες νίκες ")
say_title("ακυρώνεται πρώτο απω τον πόλεμο ")
say_title("Τον βασίλειον. ")
say_title("2. Εμφανίζονται αντίπαλα τέρατα ")
say_title("Τέρατα εμφανίζονται το βασίλειο που θα σκοτώσει ")
say_title("πρώτο τα ποιο πολλά τέρατα κερδίζει. ")
say_title("3. Αν στο τέλος σκοτωθεί η 9 ουρές τελειώνει ")
say_title("ο πόλεμος. ")
say_title("4. Όσο πολεμάτε δεν πέφτουν ατικείμενα ")
say_title("οποιος σκοτωθεί 3 φορες στους αγίους τόπους ")
say_title("5. Στον χορό πολεμου ")
say_title("επιστρέφει στο βασιλιοτου. ")
end
end
end
end
when 11001.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11003.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " or 11005.chat."Πόλεμος αυτοκρατοριών... " begin
if game.get_event_flag("threeway_war") == 0 then
say("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
say("αυτής μπορεί να ενώνει ολά τα βασιλιά. ")
say("όταν τελειώσουν η έρευνες εκεί, ")
say("μπορείς να το επισκεφτείς ")
else
say("Ανακαλύφθηκε ένα νέο μέρος ")
say("στο εσωτερικό τις χώρας ")
say("αυτής μπορεί να ενώνει οολά τα βασιλιά. ")
say("Εκεί έχει πολλά σκοτεινά τέρατα ")
say("θες πάνε να τα σκοτώσεις ")
say("για να ησυχάσουμε ")
say("Σκότωσε τα olla για να ")
say("επανέλθει η ειρήνη ")
local s = select("θέλω να παο " ,"όχι δεν παο ")
if s == 1 then
if pc.get_level() < 35 then
say("Είσαι ακόμα μικρός έλα πάλι όταν είσαι 35 level ");
return
end
forked.setdeadcount();
if pc.getempire() == 1 then
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate1" ) == 0 then
say("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
return
end
elseif pc.getempire() == 2 then
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate2" ) == 0 then
say("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
return
end
elseif pc.getempire() == 3 then
if game.get_event_flag("threeway_war_open_gate3" ) == 0 then
say("Η piles στους αγίους τόπους έχουν άνοιξη ήδη ")
say("Δεν μπορείς να συμμετάσχεις επειδή ")
say("Όλη η πολεμιστές έχουν φυγή μακριά ")
return
end
else
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
end
pc.warp( forked.getpassstartposx() , forked.getpassstartposy() )
end
end
end
when 1306.kill begin
game.drop_item(50089, 1 )
say("¨Ο¥Ξ³qΉDΈΡΕι¥Ϋ¥i¥HΈΡ¶}³qΉD«Κ¦L¥ΫΊΈά[ENTER]³qΉD¤Ί©¦³Ί±®a¥i¥H²Ύ°Κ¨μΈt¦a.[ENTER] µM«α±®a¤£¥i¥H¶i¤JΈt¦a[ENTER] ") ;
end
--????( ???? ??? ??? ?? )
when 1902.kill with forked.issungzimapindex( pc.get_map_index() ) == 1 begin
local iTime = 10
forked.incbosskillcount();
if game.get_event_flag("threeway_war_kill_boss_count" ) <= forked.getbosskillcount() then
game.set_event_flag("threeway_war",0)
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
notice_all("¤T°κ§ΕQ³Σ§QΜ"..nation[pc.getempire()] )
warp_all_to_village( forked.getsungzimapindex(), iTime);
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(1), iTime);
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(2), iTime);
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(3), iTime);
end
end
when 2301.kill or 2304.kill or 2305.kill or 2311.kill or 2312.kill or 2313.kill or 2314.kill or 2315.kill with forked.issungzimapindex( pc.get_map_index() ) == 1 begin
forked.incmobkillcount()
local nation = { "·s¨ό°κ","¤Ρ½Υ°κ","¶i³°κ" }
local index = { 0,1,21,41 };
local start_position = { { 469300,964200 } , {55700,157900}, { 969600,278400 } }
if game.get_event_flag("threeway_war_mob_count") == forked.getmobkillcount() then
say_in_map( pc.get_map_index() , "10¤ΐΔΑ §A¦³Εv§πΐ»¤T§ΐ»Θ° " , 1)
warp_all_to_village_except_my_empire( pc.get_map_index() , 5 );
mob.spawn( 1902 , 224 , 240 , 1 , 1 , 1 );
end
end
when 20081.take with item.vnum == 50089 begin
say_in_map( pc.get_map_index() , "Ihr werdet nun teleportiert." , 1);
npc.purge()
item.remove()
--??? ???
forked.setdeadcount()
forked.initkillcount()
forked.initmobkillcount()
if pc.getempire() == 1 then
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate1", 0 )
notice_all("Η Κόκκινη Μπήκαν στην arena ")
elseif pc.getempire() == 2 then
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate2", 0 )
notice_all("Η κίτρινη Μπήκαν Στην arena ")
elseif pc.getempire() == 3 then
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate3", 0 )
notice_all("Η Μπλε μπήκαν στην arena ")
else
say(locale.forked_man_say_you_cant2 )
end
local iEmpire = pc.getempire()
warp_all_in_map( pc.get_map_index() , forked.getsungzimapindex() ,forked.getsungziposx() , forked.getsungziposy() , 10 );
end
when 11001.chat."GM: RS Optionen" or 11003.chat."GM: RS Optionen" or 11005.chat."GM: RS Optionen" with pc.is_gm() begin
-- if is_allow_map( forked.getsungzimapindex() ) == 0 or is_allow_map( forked.getpassmapindexbyempire(1) ) == 0 or is_allow_map( forked.getpassmapindexbyempire(2)) == 0 or is_allow_map( forked.getpassmapindexbyempire(3) ) == 0 then
-- say( "³o*Ӱϰ줣―ΰ¶}©l¤T°κ§ΕQ" );
-- say( "²Ύ°Κ¨μ99 ¦ψAΎΉ¬ΫΓφ¦aΉΟ¶}©l¤T°κ§ΕQΊΎΤ°«" );
-- return
-- end
--local sel = { "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κ¶}©l" , "¤T°κ§ΕQ¬΅°Κµ²§τ" };
--local s[2];
--if ( game.get_event_flag( "threeway_war" ) == 1 )
local s = select("Εκκίνηση πολεμου " , "Σταμάτημα πολεμου " , "Ακύρωση " );
if s == 1 then
-- -- ??? ?? ?? ?? ???
kill_all_in_map( forked.getsungzimapindex() );
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(1) );
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(2) );
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(3) );
-- ???
forked.initforked()
-- ??? ??? ??
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."regen.txt" );
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(1), forked.getpasspathbyempire(1) .."npc.txt" );
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."regen.txt" );
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(2), forked.getpasspathbyempire(2) .."npc.txt" );
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."regen.txt" );
regen_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(3), forked.getpasspathbyempire(3) .."npc.txt" );
-- ?? ??? ??
game.set_event_flag("threeway_war",1)
-- ??? ?? ? ?? ??
game.set_event_flag("threeway_war_dead_count", 5)
game.set_event_flag("threeway_war_mob_count", 150 )
game.set_event_flag("threeway_war_kill_count", 200 )
game.set_event_flag("threeway_war_kill_boss_count", 1 );
-- ??? ?? ??/?? ??
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate1", 1 )
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate2", 1 )
game.set_event_flag("threeway_war_open_gate3", 1 )
notice_all("Η πόλεμοι τον αυτοκρατοριών ξεκινήσανε μπορείτε να ")
notice_all("εισέλθετε μέσον τον αρχιφύλακα που βρίσκετε στο " )
notice_all("κέντρο τον proton πόλεων ")
notice_all("Να είσαστε προσεκτική ")
elseif s == 2 then
game.set_event_flag("threeway_war",0)
kill_all_in_map( forked.getsungzimapindex() );
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(1) );
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(2));
kill_all_in_map( forked.getpassmapindexbyempire(3));
notice_all("Der Kampf um das Heilige Land ist beendet.")
warp_all_to_village( forked.getsungzimapindex() , 1 )
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(1) , 1 )
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(2) , 1 )
warp_all_to_village( forked.getpassmapindexbyempire(3) , 1 )
else
return
end
end
end
end