Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 13:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Zaos - International | Middleschool | 3.12.2021 - 17:00 CET

Discussion on Zaos - International | Middleschool | 3.12.2021 - 17:00 CET within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread
 
Old 11/29/2021, 14:49   #16
 
xRishax's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 84
Received Thanks: 31
Ich kann mich zwar irren aber für mich ist das ne Mischung aus Metin und Runescape xD Echt eine heftige Vorstellung. Wenn der wirklich online kommt und auch bleibt, bin ich definitiv dabei gerade wenn alles gut übersetzt ist Echt krass was manche aus ,,Metin`` zaubern
xRishax is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 15:02   #17
 
popelkak's Avatar
 
elite*gold: 386
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,557
Received Thanks: 1,650
Also da bin sogar ich begeistert von! Hoffe auf einen angenehmen Start. Bin aufjedenfall dabei <3
popelkak is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 15:27   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2020
Posts: 131
Received Thanks: 15
Sieht zwar nach extrem viel rumgebastle aus, bin dennoch am Anfang dabei um ma reinzuschauen.
Lenny1337! is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 19:21   #19
 
//Nives's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Apr 2020
Posts: 102
Received Thanks: 104
Ich denke der Server war bereits zu oft online, um den Spielern vertrauen zu schenken.
Dennoch viel Glück & Erfolg.

Lg
//Nives is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 22:14   #20
 
Aynsude's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2018
Posts: 78
Received Thanks: 167
Zumindest wird nicht bei jedem Neustart der Name geändert um man versucht irgendwem zu verkaufen, dass dies kein X-ter Reboot ist. Wobei ich mich zwar an das Projekt erinnere, aber gar nicht mehr weiß ob es schon mehr als 1-2x Online war in X Jahren.

Einer meiner Vorredner hat es bereits gesagt/gefragt, der Server war immer sehr weit von Metin2 weg. Ich finde das jetzt nicht so schlimm, muss aber sagen dass ich ihn beim spielen sehr un-intuitiv fand. Man hatte es wirklich echt schwer herauszufinden, was man als nächstes machen kann/soll o.ä. wenn man mal weiter im Spiel geschehen voran geschritten war.
Hat man dahingehend etwas geändert? Stand ja schon irgendwie, dass man nun näher an Metin2 wieder ist. Kann man das vielleicht etwas genauer definieren? Weil die Vorstellung gibt darauf zumindest keinen großen Aufschluss, was diese Veränderung zum letzten Release angeht.


Liebe Grüße,
Aynsude is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 22:29   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 229
Received Thanks: 32
Hört sich gut an! Hoffentlich genug Spieler für pvp und gks
mkiiing is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2021, 23:30   #22
 
ZaosEU's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jan 2020
Posts: 44
Received Thanks: 61
Quote:
Originally Posted by Aynsude View Post
Zumindest wird nicht bei jedem Neustart der Name geändert um man versucht irgendwem zu verkaufen, dass dies kein X-ter Reboot ist. Wobei ich mich zwar an das Projekt erinnere, aber gar nicht mehr weiß ob es schon mehr als 1-2x Online war in X Jahren.

Einer meiner Vorredner hat es bereits gesagt/gefragt, der Server war immer sehr weit von Metin2 weg. Ich finde das jetzt nicht so schlimm, muss aber sagen dass ich ihn beim spielen sehr un-intuitiv fand. Man hatte es wirklich echt schwer herauszufinden, was man als nächstes machen kann/soll o.ä. wenn man mal weiter im Spiel geschehen voran geschritten war.
Hat man dahingehend etwas geändert? Stand ja schon irgendwie, dass man nun näher an Metin2 wieder ist. Kann man das vielleicht etwas genauer definieren? Weil die Vorstellung gibt darauf zumindest keinen großen Aufschluss, was diese Veränderung zum letzten Release angeht.


Liebe Grüße,
Hey, thank you for your question!
In a few words we've removed the "forced" path through quests on players giving them more freedom instead of always having to follow quests in order to progress or have their equipment.
We've shorten the starting phase where you can easily be exploring by yourself with everything you need to do it in a few minutes.
Of course we always recommend taking a look around the starting city in order to see what each NPC has to offer.
We've also fully revamped equipment, bonuses, balancing, dungeons, drops, refines and more. This revamp now focus more on the "common" playstyle of metin looking for totems and bosses for those important uppitems and utility items where equipment offers different bonuses and advantages instead of the old "more damage versus monster" type of equipment.
Crafting was also changed and adjusted with the introduction of Job Skills (mining, fishing and gathering) where each one has its purpose but all 3 are necessary to progress and upgrade your guild (guild services and passive skills).
EXP is now more difficult although you have more ways to increase received EXP. Certain highly requested utility items were also added almost for free ingame (like anti-exp and teleport item, we know it was a bad decision on our behalf not having from the get go).
Bonuses have 3 steps (different values) instead of only one, enchants have a level limit to be used where the NPC only sells the first 2 giving lower level players an easier time while increasing value for higher level equipment with good bonuses.
We've also added an ingame Wiki with information, details and also a starting/ending guide.

I said a few words right? Oh well. Hope this answers some of your questions.

Regards.
ZaosEU is offline  
Thanks
3 Users
Old 11/30/2021, 00:57   #23
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 219
Received Thanks: 218
Quote:
Originally Posted by //Nives View Post
Ich denke der Server war bereits zu oft online, um den Spielern vertrauen zu schenken.
Dennoch viel Glück & Erfolg.

Lg
Klar hat man hier weniger Vertrauen als in die langjährigen Sever, geht mir genau so.
Aber ist ein vollkommen neuer Server da besser, der wahrscheinlich eh schon 5x unter leicht anderem Konzept rauskam?
Immerhin steht man hier dahinter und hat nicht aufgegeben, am Anfang cashen werde ich auch nicht aber weniger Vetrauen als in die neuen server hab ich auch nicht
StämmePro97 is offline  
Thanks
1 User
Old 11/30/2021, 01:41   #24
 
elite*gold: 130
Join Date: May 2013
Posts: 387
Received Thanks: 305
Quote:
Originally Posted by StämmePro97 View Post
Klar hat man hier weniger Vertrauen als in die langjährigen Sever, geht mir genau so.
Aber ist ein vollkommen neuer Server da besser, der wahrscheinlich eh schon 5x unter leicht anderem Konzept rauskam?
Immerhin steht man hier dahinter und hat nicht aufgegeben, am Anfang cashen werde ich auch nicht aber weniger Vetrauen als in die neuen server hab ich auch nicht
Die Betreiber von Zaos verbergen nicht ihren Namen reicht dir das nicht als Vertrauen ? du musst ja kein Geld ausgeben.
Schau dir das Projekt mal an das machst du nicht an einem Tag
xTryx is offline  
Thanks
1 User
Old 11/30/2021, 15:45   #25
 
Summerly's Avatar
 
elite*gold: 1290
Join Date: Jun 2010
Posts: 107
Received Thanks: 58
Looks really interesting. I appreciate the amount of work and time spent on Zaos's development. I wish you guys a lot of luck, I'll definitely check this server out.
Summerly is offline  
Thanks
1 User
Old 12/02/2021, 07:25   #26
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 11
Received Thanks: 2
The presentation looks sick! I like newschool style so I'm in, my whole guild is playing it for sure.
StCloud92 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/02/2021, 11:45   #27
 
ZaosEU's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jan 2020
Posts: 44
Received Thanks: 61
You will love our Guild Systems!

A recommendation, don't leave your guild land and improvement to the end, start as soon as possible
ZaosEU is offline  
Thanks
1 User
Old 12/02/2021, 11:57   #28
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2021
Posts: 188
Received Thanks: 132


you mean this one or a new one?
for sure both is nice
hetznicht is offline  
Old 12/02/2021, 15:51   #29
 
xlCasper | HowToGo's Avatar
 
elite*gold: 58
Join Date: Apr 2009
Posts: 443
Received Thanks: 25
I'm really looking forward to playing the server, I hope the start goes smoothly.


IG: xlCasper BLUE Warrior
xlCasper | HowToGo is offline  
Thanks
1 User
Old 12/02/2021, 18:58   #30
 
ZaosEU's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jan 2020
Posts: 44
Received Thanks: 61
That's one of many available and to come!
ZaosEU is offline  
Closed Thread

Tags
zaos, zaos.global


Similar Threads Similar Threads
[INTERNATIONAL] Kuragari2 Middleschool - 12.02.2021 - 18:00 CET
04/19/2021 - Metin2 PServer Advertising - 102 Replies
Homepage: https://kuragari2.com/ Wiki: https://kuragari2.com/wiki Discord: https://discord.com/invite/NG9AZDVuex Serverstart 12.02.2021 - 18:00 CET https://kuragari2.com/img/preview/1.png https://kuragari2.com/img/preview/2.jpg



All times are GMT +2. The time now is 13:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.