Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 05:11

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

WoM3: The Path of the Dragon • Opening 19th April

Discussion on WoM3: The Path of the Dragon • Opening 19th April within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread

Old 04/06/2019, 10:24   #31

elite*gold: 230
Received Thanks: 51
Mit Battle Royale Modus? Ich werde bekloppt

Neele. is offline  
Thanks
1 User
Old 04/06/2019, 11:14   #32

elite*gold: 0
Received Thanks: 258
Also war die ganze Zeit stark gehypt auf den neuen Server, aber wenn man das liest ist das einfach richtiger Schrott.
Mit ganz kleinen Ausnahmen ist es genau das selbe Konzept wie Server WoM2 wo doch so stark gesagt wurde es gibt ein neues Konzept was die Fusion unmöglich macht. Sehe in dem Fall nur das Kaskadensystem im weg sonst alles gleich.

Jetzt zu diesem Kaskadensystem, ich gehe nun mehr auf die Erklärung des einen Spielers Forum Beitrages ein was hier gepostet wurde.

Es soll also so sein das die Leute im Low Level nicht die Möglichkeit haben max. Bonis im Eq zu haben?
Mal erlich wer ist den auf die bescheuerte Idee gekommen. Wie soll man da bitte mit 35 gegen einen 40 einen Chance haben oder besser gesagt das gehypte 55/59 PvP gegen einen Level 80+?
Wurde so eben auf einem Schlag das gute WoM2 PvP System kapput gemacht, schade drum hätte gerne den neuen Server angetestet.

Koszyk35 is offline  
Thanks
5 Users
Old 04/06/2019, 11:49   #33

elite*gold: 43
Received Thanks: 1,012
Wenn ich mit Level 35 perfekte Boni in meine Ebis switche, werden die Boni dann automatisch gemaxed wenn ich Level 80 erreiche, oder muss ich nochmal perfekte Boni switchen?
Ahreida is offline  
Old 04/06/2019, 12:08   #34

Received Thanks: 22
So the 35/55 char pvp , and other range under 80 have to duel with **** bonus, nice.
Also in pvm, we have to deal with low % bonus ... not good at all.

tanamadana1 is offline  
Old 04/06/2019, 12:10   #35

elite*gold: 102
The Black Market: 139/0/0
Received Thanks: 1,447
Quote:
Originally Posted by Ahreida View Post
Wenn ich mit Level 35 perfekte Boni in meine Ebis switche, werden die Boni dann automatisch gemaxed wenn ich Level 80 erreiche, oder muss ich nochmal perfekte Boni switchen?
Dein Level hat nichts mit den Bonis zu tun, es geht nur um das Level von dem Item.
0rangensaft. is offline  
Thanks
1 User
Old 04/06/2019, 13:17   #36

Received Thanks: 44
Quote:
Originally Posted by Koszyk35 View Post
Also war die ganze Zeit stark gehypt auf den neuen Server, aber wenn man das liest ist das einfach richtiger Schrott.
Mit ganz kleinen Ausnahmen ist es genau das selbe Konzept wie Server WoM2 wo doch so stark gesagt wurde es gibt ein neues Konzept was die Fusion unmöglich macht. Sehe in dem Fall nur das Kaskadensystem im weg sonst alles gleich.

Jetzt zu diesem Kaskadensystem, ich gehe nun mehr auf die Erklärung des einen Spielers Forum Beitrages ein was hier gepostet wurde.

Es soll also so sein das die Leute im Low Level nicht die Möglichkeit haben max. Bonis im Eq zu haben?
Mal erlich wer ist den auf die bescheuerte Idee gekommen. Wie soll man da bitte mit 35 gegen einen 40 einen Chance haben oder besser gesagt das gehypte 55/59 PvP gegen einen Level 80+?
Wurde so eben auf einem Schlag das gute WoM2 PvP System kapput gemacht, schade drum hätte gerne den neuen Server angetestet.
Es wurde NIE gesagt, dass es ein neues Konzept gäbe. Es wurde direkt schon bei der ersten Vorstellung im WoM2 Forum kommuniziert, dass es Änderungen geben wird, die eine Fusion unmöglich machen, wo auch schon die wirkungsweise von skill resistance als Beispiel angeführt wurde. Dass du in diese Aussage zu viel reininterpretierst und somit deine Erwartungen enttäuscht wurden, ist allein dein Problem und sicherlich nicht das vom Server.

Zu dem Kaskadensystem habe ich auch noch gemischte Gefühle, aber da es immer das Ziel sein sollte das maximale Level zu erreichen und das Gameplay in der Richtung angepasst wurde, dass es für die breite Masse realisierbar ist, schaue ich dem doch noch recht gelassen entgegen. Es hat aufjedenfall auch seine positiven Seiten, vorallem da es auf WoM echt nervig sein konnte für Neulinge, wenn High-level Spieler mit ihren dutzenden lowlevel-OP-Farmern jeden Farmspot für sich beansprucht haben.

Ich freue mich aufjedenfall schon, wird sicherlich der stärkste Server seit langem rein Gameplay technisch und wenn es mir nicht gefällt gehe ich halt wieder.

Quote:
So the 35/55 char pvp , and other range under 80 have to duel with shit bonus, nice.
Also in pvm, we have to deal with low % bonus ... not good at all.
@
I understand your concern, but before you brand those changes as bullshit you should try to see the positive aspects. Now people who reached high-level won't disturb new players with their OP-Farmers, because it won't be worth it without being able to make perfect stuff for those.

Another point could be that you are encouraged to level up and reach the max level instead of staying on one level forever. Sure that might be a huge toll on 39,59 and 79 pvp also since it's not really possible anymore to kill higher players, but that wasn't much different before too when your enemy had pvp gear. If you wanna kill higher pvm players, you might still manage to do so. I think that it might turn out pretty well, even more since I saw WoM2 pvp slowly dying, I think one of the reasons was because pvp spread too much between the several categories but that's just my opinion.

Edit: I also think that it can bring back quite the oldschool feeling, if you have to deal with low-bonus for a while, since it's not really fun or challenging to reach level 40 when you have 2k hp and other bonus on your equipment. My guild already planned to play together, if those "shitty" bonusses aren't enough for you just search a group and let the old flames of metin2 spread again!
Marelous is offline  
Thanks
3 Users
Old 04/06/2019, 15:07   #37

Received Thanks: 8
I really would like to see the presentation, but....

on epvp it always only shows me the links, not the pictures... I am logged in, I tried different browsers etc. etc.

Does someone maybe have a solution?
BOMBERMAN009 is offline  
Old 04/06/2019, 15:49   #38

Received Thanks: 117
For everyone complaining, i played Wom about 3 1/2 years, it was the best P-server ive EVER tried, not such a Toxic community, absolutely 0 hackers or botters, and if they get banned really fast. Itemshop absolutely not OP just casual stuff like bonus changers etc, no exp mob crit Pets or Rings. The Only thing for me was, high level was really boring for me, u had to do 100 nemere runs for 1 eq part, upping was MEGA expensive, Alchemy stones unpayable, Bio quest really annoying even with cutting down the time, many toxic high players who think they are the best in PVP, but everything else of wom just brings back the old nostalgia!
AlpenSex. is offline  
Thanks
4 Users
Old 04/06/2019, 16:14   #39

elite*gold: 43
Received Thanks: 1,012
Quote:
Originally Posted by 0rangensaft. View Post
Dein Level hat nichts mit den Bonis zu tun, es geht nur um das Level von dem Item.
Achso, danke.

Ich werde den Server aufjedenfall anspielen und mir erstmal ein eigenes Bild machen, bevor ich Lorbeeren verteile oder flame.
Ahreida is offline  
Thanks
3 Users
Old 04/06/2019, 17:30   #40

Received Thanks: 113
Looks awsome. Good luck.
iCape is offline  
Thanks
1 User
Old 04/06/2019, 21:03   #41

Received Thanks: 3
Where is the difference between wom2 s1&s2? I sense that it will fall as fast as s2. How looks exp?
Darek3 is offline  
Old 04/06/2019, 21:10   #42

Received Thanks: 71
Lol, difference between wom2 ND wom3?
Ignia is offline  
Old 04/06/2019, 22:56   #43

elite*gold: 1544
Received Thanks: 3,681
Quote:
Originally Posted by Darek3 View Post
Where is the difference between wom2 s1&s2? I sense that it will fall as fast as s2. How looks exp?
There's no "s1" or "s2" and WoM2 did never "fall", it's been online for 6 years. Maybe you could rephrase your question?

About the exp, it looks like this:

Quote:
Originally Posted by Ignia View Post
Lol, difference between wom2 ND wom3?
Reading the presentation would help answering that.
.Shōgun is offline  
Thanks
6 Users
Old 04/07/2019, 02:03   #44

Received Thanks: 905
Mich schreckt ehrlich gesagt das Kaskadensystem komplett ab. Schade eigentlich...

Sehe da kein Vorteil darin. Man wird quasi gezwungen 80+ zu lvln und da zu spielen.

Kann man das nicht einfach weg lassen?
No14 is offline  
Thanks
5 Users
Old 04/07/2019, 04:15   #45

Received Thanks: 10
Quote:
Originally Posted by .Shōgun View Post
There's no "s1" or "s2" and WoM2 did never "fall", it's been online for 6 years. Maybe you could rephrase your question?

About the exp, it looks like this:

Reading the presentation would help answering that.
nice one dude, good answer from the owner

putaquepariulol is offline  
Closed Thread