Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 03:55

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Rubinum Server 2 - ”Legacy of Meley” | International [Serverstart 21.12.2018]

Discussion on Rubinum Server 2 - ”Legacy of Meley” | International [Serverstart 21.12.2018] within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Closed Thread

Old 06/27/2019, 04:54   #1846

elite*gold: 0
Received Thanks: 7
nice Fake Online-Player Anzeige, 3 Stunden selbe Zahl in der Mitternacht wo nur 500 on sind.
verlogener admin alter

EpischerSieg is offline  
Old 06/27/2019, 18:34   #1847

Received Thanks: 49
Quote:
Originally Posted by EpischerSieg View Post
nice Fake Online-Player Anzeige, 3 Stunden selbe Zahl in der Mitternacht wo nur 500 on sind.
verlogener admin alter
Ja, komische Teammitglieder haben die. Habe den Server seit gestern kurz angezockt und wurde heute willkürlich gebannt, weil ich anscheinend gebottet habe (habe ich nicht). Nachdem ich mich bei einem GM gemeldet habe, meinte der nur, ich solle das nicht abstreiten und die hätten Beweise, aber dürfen diese nicht rausgeben. Ist ja lustig...

Blaufuchs is offline  
Thanks
2 Users
Old 06/27/2019, 21:30   #1848

Received Thanks: 28
ich denke nich das ein teamler grundlos einen bannt muss wohl was faul gewesen sein
AHES_10 is offline  
Old 06/27/2019, 21:34   #1849

elite*gold: 124
Received Thanks: 504
GEILSTA SERVA

D`ORIENT is offline  
Thanks
1 User
Old 06/27/2019, 23:34   #1850

elite*gold: 170
Received Thanks: 508
#SUMMER
#EVENT

P a t i e n c e is offline  
Thanks
3 Users
Old 06/28/2019, 12:58   #1851

Received Thanks: 4,891
Quote:
Originally Posted by Blaufuchs View Post
Ja, komische Teammitglieder haben die. Habe den Server seit gestern kurz angezockt und wurde heute willkürlich gebannt, weil ich anscheinend gebottet habe (habe ich nicht). Nachdem ich mich bei einem GM gemeldet habe, meinte der nur, ich solle das nicht abstreiten und die hätten Beweise, aber dürfen diese nicht rausgeben. Ist ja lustig...
geh doch Discord musst ja nicht unbedingt zu nem GM.

Sommer Event sieht ja mega aus heo
ηøℓι is offline  
Old 06/28/2019, 13:27   #1852

Sweaty greetings community,

We already reached certain tempreature records, perfect time to start your AC and enjoy our lovely Summer Event. Because let's be honest,*it's way to hot to leave your desk! The Summer Event offers some great Chests for re-beginners (Cooling Boxes) and also should fulfill the community request for a rather simple but profitable event!

The Summer Event will start today (Friday the 28.06.2019) and will last until Sunday (07.07.2019, 23:59:59).

During the entire event you can obtain Ice Marbles from all Stage 3 Monsters or all Monsters lv 100 or higher! Feel free to spend your well earned Ice Marbles at the Ice Cream Saleswomen*(Dayemi next to the Stable Boy) in order to obtain some well needed Ice Cream or other goodies.

PS. You can also use the Ice Marbles to craft*powerfull chests, further explanation below!

Below please find the Shop of the Ice Cream Saleswomen

Strawberry Ice Cream +10% Pet-EXP
Chocolate Ice Cream +10% Boost-EXP
Straciatella Ice Cream +10% Strong against Metin Stones
Apple Ice Cream +10% Strong against Bosses
Vanilla Ice Cream +10% Defense*against Monster
Sky Blue Ice Cream +10% Strong against Ice
Skyblue Ice Cream +10% Strong against Thunder

Red Fire Ice Cream +10% Strong against Fire

Ring of Will Power

+30% Strong against Monster, +1500HP, +25% EXP (5 Days)
Summer Executioner

+35% Strong against Monster, +1500HP, +25% EXP (5 Days)
Summer Manni

+30% Strong against Monster (5 Days)
Event Nickname Scroll

+5% Strong against Metin Stones (5 Days)

Honey Melon Spawner
Water Melon Spawner

Ice Insect Petskin

Crocoloco Mountskin
Crocorino Mountskin
Sir crocodile Mountskin

Firefighter Helmets
Firefighter Costumes

+20% Strong against Metin Stones

You will directly notice that our*Summer Event is active since all Metin Stones will have a rather special look!

Metin Lv 45 -75: Cooling Box (10% Chance)
Metin Lv 80 & 90 Cooling Box (20% Chance)

Metin Lv 105 Ice Bowl (4% Chance)
Metin Lv 125 Ice Bowl (8% Chance)

Crafting: Ice Marble (50) + Ice Bowl (1) = Ice Cake
+ =

Cooling Box

Ice Cake

The Summer Event brings some refreshing Honey & Water Melons for all of you.

Low level dungeon*bosses can drop a Honey Melon Slice (Orc Maze - Devils Catacomb). The high level dungeons (Beran Setaou and higher) will drop the Water Melon Slince instead.

You can use 10 (Honey) or 6 (Water) of these slices to buy the respective Metin Spawner from the Ice Cream Saleswomen.

Honey Melon Metin

Water Melon Metin

We also prepared some special Summer Bosses for this event as some of you may have noticed. The Honey&Water Melon Metins can drop a special Boss spawner which can contain following bosses:

Boss summon scroll ( Low ) contains

or the rare Honey Melon Guardian!

Boss summon scroll ( High ) contains

or the rare Water Melon Guardian

Please note that this is a Community Only event, thus we have not set up any Itemshop Offers for this Event!

Thanks for your understanding.

We wish you a pleasant summer time!

Best regards,

Eurus, Patience & Rubinum Team
Thanks
5 Users
Old 06/28/2019, 16:08   #1853

Received Thanks: 533
Quote:
Originally Posted by P a t i e n c e View Post

Please note that this is a Community Only event, thus we have not set up any Itemshop Offers for this Event!
Erstes Event ohne etwas im Itemshop?
Krass xd
M2Trading is offline  
Old 06/28/2019, 17:19   #1854

Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Krass xd
Users' experience and pleasure. Facts not words.
Thanks
1 User
Old 06/28/2019, 18:48   #1855

Received Thanks: 533
Quote:
Originally Posted by P a t i e n c e View Post
Users' experience and pleasure. Facts not words.
I wasnt quite sure, but tbh i dont know 1 event, where there werent special offers in the Itemshop xd
M2Trading is offline  
Old 06/28/2019, 23:26   #1856

Received Thanks: 202
Quote:
Originally Posted by M2Trading View Post
Krass xd
Ich denke nicht, dass das was auf Rubinum aus macht, obs IS-Events gibt oder nicht. Bist trotzdem gezwungen für die 14T Kostüme auch jedes mal 2k DR(/20€) auszugeben, egal wie schwer diese zu bekommen sind. Klar ist das nur Kosmetik, aber man hätte auch an anderen Sachen den Usern doch mal ein bisschen entgegen kommen können (z.b. beide Pets und Mounts gleich machen, also sprich, dass man nur insgesamt 3 Pets und Mounts für ein Mount braucht, welches man anschließend nicht mehr wechseln muss.)

Beispielsweise. : Monster und Metin Keiler + 1 Löwe der EXP und Pet-EXP hat.
Beim Pet genau das selbe, nur mit Monster und Metin Pet + einen EXP-Phönix der auch beide EXP Bonis hat. Rubinum kriegt genug Spenden, ob man jz 6k DR für ein Mount, welches man nicht jedes mal wechseln muss ausgibt oder 12k DR.

Nichtsdestotrotz, sieht das Sommer-Event echt cool aus. Kann man eigentlich nichts gegen sagen.
Probs an das Design!
Metin2.Zephyr is offline  
Old 06/29/2019, 18:35   #1857

Received Thanks: 22
Sind die Teamler bei euch eigentlich nur Deko?
Server mal angefangen aufgrund dessen, dass man oft hört "Rubinum krasser Server", "Botten unmöglich wirst sofort gebannt", ich hab jetzt seit gestern Nachmittag einen Bot am laufen zur höchsten Zeit so waren 14 Teamler online bin immer noch nicht gebannt, Sinn?
SacrificedFox is offline  
Old 06/29/2019, 19:35   #1858

Received Thanks: 68
Quote:
Originally Posted by SacrificedFox View Post
Server mal angefangen aufgrund dessen, dass man oft hört "Rubinum krasser Server", "Botten unmöglich wirst sofort gebannt", ich hab jetzt seit gestern Nachmittag einen Bot am laufen zur höchsten Zeit so waren 14 Teamler online bin immer noch nicht gebannt, Sinn?
Ich hab auf Rubinum nh Woche lang durchgebottet im RW
dann hab ich mich mit meinem Main mal 2 stunden in verwunschenen wald hingestellt und bam direkt bann
MrJaSoNx3 is offline  
Old 06/30/2019, 01:21   #1859

Received Thanks: 160
Quote:
Originally Posted by SacrificedFox View Post
Weiß ja nicht wo du sowas gehört hast, aber jeder der mal länger als 2 Stunden auf Rubi gespielt hat, weiß das botten sehr wohl funkt. Allerdings kommt es sehr darauf an wo du bottest. Wenn du im high lv bottest ist die Chance viel höher gebannt zu werden (wie schon gesagt wurde). Allerdings wird teils immernoch was gegen die Botter gemacht, auch im low lv.
Bestiex33 is offline  
Old 06/30/2019, 01:54   #1860

Received Thanks: 31
Quote:
Originally Posted by Bestiex33 View Post
Weiß ja nicht wo du sowas gehört hast, aber jeder der mal länger als 2 Stunden auf Rubi gespielt hat, weiß das botten sehr wohl funkt. Allerdings kommt es sehr darauf an wo du bottest. Wenn du im high lv bottest ist die Chance viel höher gebannt zu werden (wie schon gesagt wurde). Allerdings wird teils immernoch was gegen die Botter gemacht, auch im low lv.
naja, ich reporte jeden botter immer bei gm's
auch leute die sich komisch verhalten und manchmal doch keine sind
sicher ist sicher

wer braucht schon 25/8 gm's, wenn es 31er wie mich gibt

Ignia is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread