Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 20:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Problem]DynDns Client

Discussion on [Problem]DynDns Client within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
antreas11's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 60
Received Thanks: 7
Question [Problem]DynDns Client

#closed
antreas11 is offline  
Old 01/05/2014, 17:11   #2


 
Zevion's Avatar
 
elite*gold: 906
Join Date: Sep 2009
Posts: 17,295
Received Thanks: 4,399
Hey,
this is the wrong section.
->

#moverequest

Zevion
Zevion is offline  
Old 01/05/2014, 17:14   #3
 
antreas11's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 60
Received Thanks: 7
Ok!
antreas11 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
DynDns problem client!
12/19/2013 - Metin2 - 2 Replies
Hey all,i have one problem...i open dydns server and in my client i can normal enter in my server,but other cant because they get log out when always try login in client....i think its problem in exe....so can anyone help me how i can create client exe for dydns server? See the video ::confused: dyndns problem - YouTube
[Problem!!!]MT2 P-Server Regi Page DynDns Problem!
11/28/2013 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Servus Leute, ich habe da ein kleines Problem mit meinem Pserver.(DynDns) Ich habe meine Homepage auf mein Server hochgeladen, habe es konfiguriert etc. , nur das Problem ist , wenn ich jetzt auf die Homepage gehe wird zwar angezeigt MySQL Online , Login Online etc. aber wenn ich mich wirklich einlogge geht das nicht. Aber das witzige ist , er zeigt bei Rangliste tatsächlich die Leute auf dem Server an d.h er hat eig. ne Verbindung zum GameServer , aber man kann ich nicht einloggen. xD ...
[Dyndns]Homepage & Client problem
02/04/2012 - Metin2 Private Server - 13 Replies
Hay epvp. Ich habe nen Dyndns server und hir sind meine Probleme : ~Bei der homepage : Die geht jede 2-3 min down (Glaube liebt am script] ~Client: Finde keinen client der fukt. und bei dem von crank kann ich ned schreiben wiso? Ich freu mich auf eure hilfe [Ps sf by Kay 331
2011 DynDns Client Problem
11/23/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hey Leute. Mein Freund wollte gerade auf meinem DynDns server kommen nur nach der Char auswahl bekommt er einen kick. Damals ging es noch mit 2010 Files aber mit 2011 nicht mehr.
Dyndns Client
01/03/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
hey, habe mal ne frage können meine freunde auf meinen dyndns server mit ner metin2client.bin connecten??? (also von außen) wenn nein gibt es ne andere mögliichkeit als mit nem multistarter & mc.exe auf den server zu connecten mfg .TheLastDay.



All times are GMT +2. The time now is 20:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.