Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 07:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



VPN Metin2 DE?

Discussion on VPN Metin2 DE? within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 538
Join Date: May 2017
Posts: 301
Received Thanks: 26
VPN Metin2 DE?

Yo Leute, gibt ja einige VPNs die Metin2 DE nicht zulässt, würd gerne auf DE via VPN botten. Hätte da jemand was parat oder kann was empfehlen?
Teilzeitalbaner is offline  
Old 10/19/2017, 17:33   #2
 
Bīru's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2015
Posts: 1,297
Received Thanks: 1,972
Hyde my ***, OkeyFreedom, etc .. gibt genug.
Bīru is offline  
Old 10/19/2017, 17:34   #3
Administrator
 
andii's Avatar
 
elite*gold: 25257
The Black Market: 154/0/0
Join Date: Aug 2013
Posts: 9,613
Received Thanks: 2,602
Ich verwende OkayFreedom, damit funktioniert alles problemlos
andii is offline  
Old 11/19/2017, 19:57   #4

 
seven1993's Avatar
 
elite*gold: 33
Join Date: Aug 2010
Posts: 258
Received Thanks: 33
Kennt ihr ein VPN Programm mit den man einzelne M2Clienten via verschiedenen verbindungen starten kann?
Für dass sichere handeln der Items würde ich mir sowas vorstellen... momentan muss ich da mit 2 Systemen arbeiten..
ich nutz NordVPN.

Mfg
seven1993 is offline  
Old 11/22/2017, 23:35   #5
 
.Meep's Avatar
 
elite*gold: 169
Join Date: Dec 2012
Posts: 2,577
Received Thanks: 369
Quote:
Originally Posted by seven1993 View Post
Kennt ihr ein VPN Programm mit den man einzelne M2Clienten via verschiedenen verbindungen starten kann?
Für dass sichere handeln der Items würde ich mir sowas vorstellen... momentan muss ich da mit 2 Systemen arbeiten..
ich nutz NordVPN.

Mfg
Du kannst es auf jedenfall mit Virtuellen Maschienen machen
Falls du das mit 2 Systemen meinst ist meine Aussage hier sinnfrei
.Meep is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
VPN need help who know a good VPN
04/26/2020 - Silkroad Online - 13 Replies
plz need a VPN page legal, plz tellme i am not asking for a free vpn hope some one can help me.
VPN-Service/Double VPN/Best OPENVPN GUI
09/27/2017 - Trading - 22 Replies
Hello My Dear Friends, Users Forum ElitePVPers! The Company In-Disguise - Anonymous Internet Surfing, Anonymous Downloading-Uploading Torrent-P2P, Amonymous WiFI. Fully Automatic and Anonymous VPN Service , you don’t have to waste time on: 1 - Search Supports if disconnected from a server, search for a standard installation “OpenVPN client” spend time for installing downloaded configs to the program.
Steam: RU Key nach VPN aktivierung ohne VPN spielen?
12/28/2013 - Off Topic - 6 Replies
Huhu :) ich habe mir eben einen russichen Counterstrike: Source Key gekauft. Zur Aktivierung habe ich einen VPN benutzt, habe das Game nun gedownloadet und installiert. Allerdings muss ich um das Spiel zu starten auch einen russichen VPN benutzen was mich extrem nervt. Gibt es eine Möglichkeit das Game auch ohne VPN zu starten bzw. zu spielen?
[Selling] Deutsche VPN/PROXY/IP zu verkaufen! WTS German dedicated IP/VPN (valid until 08.2014)
11/28/2013 - Web Host / Server Trading - 0 Replies
Hallo, ich verkaufe drei Mal je eine fest zugewiesene deutsche IP über einen VPN-Anbieter, die noch bis Ende erster Augustwoche 2014 gültig ist zu je 45€. Der Vorteil einer fest zugewiesenen (dedicated) IP ist, dass NUR IHR sie exklusiv benutzt, niemand anders!! Egal, ob zur Anonymisierung oder wozu auch immer. Kein anderer nutzt diese IP! Wer alle drei nimmt, bekommt sie zu 120€ insgesamt. Bei sonstigen Fragen oder der Einrichtung helfe ich gerne!
Need Fast Korean VPN. My current VPN is laggy! Please help!
08/27/2010 - Main - 0 Replies
Hey everyone! I bought VPN from widevpn.com for 1 month. And all ips i use, it is still slow in internet and laggy in an online game. Please help me. i dont wanna have slow vpn when i paid for it. Logix



All times are GMT +1. The time now is 07:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.