Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 01:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hamachi Problem

Discussion on Hamachi Problem within the Main forum part of the General category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 1
Received Thanks: 0
Hamachi Problem

Hi,
ich hatte hamachi schon mal installiert und hab es dann deinstalliert. jetzt hab ich die version 2.0.3.111 runtergeladen und wollte sie installieren, doch im launcher steht ich muss updaten. wenn ich nein klicke schließt alles und bei ja kommt: the feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable
hab windows 7 - brauche hilfe
mezzo-mix is offline  
Old 04/22/2011, 19:43   #2


 
Meikbrosoft's Avatar
 
elite*gold: 45
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,559
Received Thanks: 350
ich helfe dir über tv, schreib mir eine pn
Meikbrosoft is offline  
Old 04/22/2011, 23:59   #3
 
Liikex3's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 1,209
Received Thanks: 169
Google is
Liikex3 is offline  
Reply

Tags
deinstallation, hamachi, installation, installationsfehler


Similar Threads Similar Threads
Hamachi Tunnel Problem En: Hamachi Channel Problem
02/26/2011 - Private Server - 2 Replies
English: Its a Channel Problem with the Peer- Connection Klick here for more informations... Deutsch: http://img828.imageshack.us/img828/2996/picture00 11.png Ich bin am ende der weisheit :/ Ich habs neuinstalliert etc.. früher hat alles geklappt -_-
HAMACHI PROBLEM
03/02/2010 - Metin2 Private Server - 12 Replies
hi, ich hab ein problem mit hamachi.. ich hab einen hamachi-pserver aufgemacht doch mein kumpel kann net rein er ist zwar hamachi drin aber er ist blau in hamachi es sollte eig. grün sein und da steht i.was über relay verbindung und bei den anderen direkt verbindung erklärt mir was man freund machn muss um direkt verbindung zu habn plssssssssssssss
HAMACHI P SERVER !! PROBLEM!! HILFE , GEBE THX PROBLEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
12/25/2009 - Metin2 Private Server - 8 Replies
Hi liebe Comunity, Meine Frage betrifft meinen ganz neuen Hamachi server. Ich habe alles nach einem Video TUT ausgeführt. Nun starte ich die surakopf exe, die in meinem china ordner ist, und will mich mit folgenden daten einloggen: ID: rain psw: 12345



All times are GMT +2. The time now is 01:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.