|
You last visited: Today at 05:01
Advertisement
Searching for Team/Partner / Suche nach Team/Partner
Discussion on Searching for Team/Partner / Suche nach Team/Partner within the League of Legends forum part of the Popular Games category.
06/16/2015, 05:12
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 0
|
Help
Hello Guys!
I have started playin league of legends on last december. I am stucked in Bronze I and I am actually in my 4th promo on EUW.
I have won 2 matches and lost 2 matches. I have to play my last match for entering finally in Silver.
Is there anybody with a Smurf that can play this IMPORTANT match with me?
I am desperate
Thank You,
Lucairz
P.S.: If you also need me in a team I am ready for supp
|
|
|
06/16/2015, 16:47
|
|
elite*gold: 20
Received Thanks: 1,072
|
Suche einen Duo partner der main Supporter ist
League: Plat
Role: ADC
TS ist vorhanden auch besitze ich einen funktionsfähigen Mic
|
|
|
06/16/2015, 18:12
|
|
Received Thanks: 18
|
Looking for duo on my Smurf, only another smurf. Can you add you on my main if you want proof.
main is Plat 4, smurf was s5, just skipped to s3 now.
Add me on skype, bothropsasper89
|
|
|
06/18/2015, 10:03
|
|
Received Thanks: 95
|
suche smurf partner euw : bin atm gold 5 main support jungle wollte bis auf dia 5 gehen. Main zwischen dia 2 und dia 3.
pnt mich hier und ihr bekommt ig namen .
|
|
|
06/18/2015, 14:25
|
|
|
TAW - The Art of Warfare - Premier Online Gaming Community
I know this is a lot to read and nobody wants to but please give it a quick look over. Who knows you might find some new friends to play league with because of it.
Are you looking for a group of people looking to have a good time, laugh, joke around, and do some casual gaming? TAW wants you!
What is TAW?
The Art of Warfare (TAW) is not a ranked team. TAW is a gaming community and a registered non-profit, established in March 2001, boasting 2500+ clan members (continuously growing) over 31 different games.
You may be wondering why you should join TAW over other organizations. Well the difference is very clear. TAW strives to change the toxic environment of the league of legends community through good play and no-tolerance. Whether you are in Paper 5 or in master league, we have people of a similar skill level that you can play with. There are almost always people on throughout the day playing and having fun.
One of the unique features of TAW is that we have weekly meetings where everyone gets together to play, learn, and have fun. These meetings for the North American section are on Monday and Wednesday, at 9:00 PM EST.
Basic Requirements:
Have a working microphone or headset.
Fill out a member application on the website.
Be available 2 nights a week for practice. (M/W @9:00 PM EST)
-Have fun in a group setting
If you can fulfill those easy requirement please click the link provided below and I look forward to gaming with you!
|
|
|
06/18/2015, 16:53
|
|
elite*gold: 26
Received Thanks: 3
|
Name: Raitix
Level: 30 (Silver IV, momentan)
Runen: 2 Seiten voll mit lvl 3 Runen.
Champions: Ahri, Annie, Heimerdinger, Zed, Shaco, LeBlanc, - Ansonsten bin ich sehr flexibel ^^
Sonstiges: Ich bin sehr oft online und kann auch (ggf.) mit Kritik umgehen, besitze auch TS3 ; Skype
|
|
|
06/18/2015, 18:52
|
|
Received Thanks: 64
|
Name : GutsyElephant
Level 30 (Gold 4)
Runen 1 Seite
Champions, Hauptsächlich Mid & Top Champs,
Besitze Skype & Ts 3
|
|
|
06/18/2015, 20:06
|
|
elite*gold: 10
Received Thanks: 52
|
Suche Platz für Poolparty event & Einen der mir hilft auf Gold zu kommen bin atm Silver 2 ingame name H A Z E III
|
|
|
06/18/2015, 20:55
|
|
Received Thanks: 33
|
Suche nach Spieler mit dominantem Spielstil
Story:
Hey, bin Hendrik, 19 Jahre alt, studiere WiWi. Meinetwegen können wir über TS reden, bin aber nicht so der Fan von großen Worten.
Droppe bereits das dritte mal auf Platin 2 (von P1). Habe vor drei Tagen meine Diapromo gespielt aber da hatte ich einfach nur Trolls.
Hintergrund:
Ich bin ein sehr dominanter Spieler. Ich maine Jungle und habe wirklich fast jedes Spiel das meiste Gold. (in den letzten 10 Spielen mit Sicherheit, sofern ich nicht einen afk, Leaver hatte).
Suche jemanden, der konstant gut spielt, seine Lane gewinnt und direkt mit mir bis Dia5 durchzieht.
Belohnung
Wenn ich Dia5 bin gibts eine PSC 20€ oben drauf. Es geht nicht darum, mich zu carrien. Ihr habt schließlich auch etwas davon.
Suche einen rationalen Partner, der nicht alles, was ich sage zu ernst nimmt aber auch ein bisschen kritikfähig ist. Wie gesagt, ihr müsst mich mit Sicherheit nicht carrien.
Lg (hier bitte so schnell wie möglich anschreiben)
|
|
|
06/19/2015, 00:19
|
|
Received Thanks: 103
|
Hey,
suche nach adc main am besten smurf zwischen gold/plat
bin selber dia 5 main support, der smurf auf dem ich spiele ist gold 1.
Hey,
looking for an adc main pref a smurf between gold/plat
i am dia 5 main sup, the smurf on which i wanna play is gold 1 atm
|
|
|
06/19/2015, 12:27
|
|
Received Thanks: 2
|
Bin S1 main Supporter und suche einen duoQ partner.
Fast alle Support Champs vorhanden.
Ign: Espanex
|
|
|
06/19/2015, 12:46
|
|
Received Thanks: 140
|
plat adc searches 5o5 ranked team pm me for test games
|
|
|
06/19/2015, 16:58
|
|
Received Thanks: 1,385
|
Ich habe mit dem Clan etc. nichts zu tun!
Ich Poste dies hier lädiglich nur für einen Freund.
Hallo Community
Ich mach es einfach ganz kurz,
Ich und ein Freund Haben vor ein League of Legends Clan zu eröffnen beziehungsweise wir haben schon einen, Aber uns fehlen einfach die Leute dazu.
Jetzt erstmal zu Unseren Namen wir nennen uns Minox-Gaming, und wir bringen auch dem nächst ein kleines nettes Forum Online.
Unsere erwartungen:
Ihr solltet mindestens 16 Jahre alt sein
Was euer Level betrifft ist uns eigentlich egal solange ihr Nett und man mit euch Spaß haben kann freuen wir uns über euch.
Das wir euch erkennen können solltet ihr heißen " Ingame Name | Realname ein kleines beispiel FlammyHD | Dennis
Es gibt 1 Woche probe zeit versteht das nicht falsch aber wir müssen auch unter den Admins überlegen seid ihr reif genung ? seid ihr villt zu kindisch ? oder hab ihr kein Respekt vor anderen ?
treffen die dinge zu dann holen wir euch zu einem einzel gespräch zu uns und versuchen einige dinge im guten zu klären und wenn es sich dann nicht ändern müsst ihr uns leider verlassen.
So Jetzt mal zu unseren Teamspeak: 178.254.42.6:1111
Wir freuen uns über jeden Community mitglied was uns besuchen kommt auf unseren Teamspeak alles weitere was es zu besprechen gibt klären wir auf dem Teamspeak.
Wir freuen uns über dein Besuch,
Mit Freundlichen Grüßen!
Hello community
I just do it very briefly,
I and a friend have to open against a League of Legends clan or we already have one, but we just do not have the people to do so.
Now to our first names we call ourselves Minox gaming, and we bring the next a nice little forum online.
Our expectations:
You should be at least 16 years old
Concerning your level we really care as long as you nice and you can have fun with you we are looking over you.
We can see you, you should say "Ingame Name | Real Name a small example FlammyHD | Dennis
There are one week trial period does not understand this wrong but we have to consider also the administrator of you are ripe genung? you are villt too childish? or have you no respect for others?
take the things we take you to a single call to us and try to clarify and then do not change it you have to unfortunately leave us in some things good.
So now time to our Teamspeak: 178.254.42.6:1111
We are pleased about every community member that comes to visit us at our TeamSpeak everything else there is to discuss are we clear on the TeamSpeak.
We are pleased about your visit,
With Best Regards.
|
|
|
06/20/2015, 01:16
|
|
elite*gold: 175
Received Thanks: 9
|
Hello Summoners,
I want to announce elo-boost.net is looking for ONLY Master-tier NA boosters. More info and recruitment at
|
|
|
06/20/2015, 14:23
|
|
|
Looking for a partner to play draft games to win easy, im silver 5 elo please help me, we can have fun and when its really good i can give skin with rp!!
|
|
|