Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 13:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement
Bitcoin Dice Game

Free League eSports betting for real cash prizes

Discussion on Free League eSports betting for real cash prizes within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Free League eSports betting for real cash prizes

Ich bin Mitglied eines kleinen Startups, welches kostenloses eSports betting zu League of Legends und CS:GO anbietet.
Zu gewinnen gibts dafür Echtgeldpreise, wir sind noch sehr neu in der Branche und deswegen ist alles kostenlos. Freue mich auch über feedback von euch!

mountjinc is offline  
Old 01/25/2017, 10:50   #2

elite*gold: 8
Received Thanks: 179
Ohne die Funktion getestet zu haben finde ich eure Webseite sehr interessant. Deshalb würde ich dich vielleicht bitten oder mir wünschen, dass ihr hier eine ordentliche Vorstellung eurer Webseite mit allen optischen Möglichkeiten die euch bei Epvp gegeben sind, dass ihr die Beiträge schmücken könnt, auch nutzt.
Solltet ihr Werbung oder andere Hilfe benötigen, würde ich sehr gerne für Fragen zur Verfügung stehen.

Viel Erfolg mit dem Projekt!
Golden Trades is offline  
Reply

Tags
betting, cs:go, league of legends

« IP Farming x 4,5 | Permaban question, not for toxicity »

Similar Threads Similar Threads
Weekly free tourny with cash prizes & Blizzard HS Worlds points [EU region]
05/16/2016 - Hearthstone - 13 Replies
http://i.imgur.com/AreImf4.jpg Hey, we organize weekly Blizzard sanctioned HS tournys with cash prizes, In-deph rules and registration on our battlefy
eSports Betting App - Feedback wanted
09/07/2015 - League of Legends - 3 Replies
Hey guys, A few weeks ago, I posted a concept of an eSports betting app here and I finally want to build it! I wireframed the app and I need your feedback on it. You can see my wireframe here: Dropbox Link My central questions: Would you use the app? Would you tell your friends about the app? What features would you like to add?
Esports Betting?
05/15/2015 - League of Legends - 8 Replies
Hey Leute, ich wette regelmäßig auf Fußballspiele und andere Sportarten. Wenn ich dann LCS schaue, würde ich am liebsten auch direkt wetten: Welches Team gewinnt, First Blood, welches Team bekommt den ersten Drake, etc. Gibt es denn gute Wettanbieter, wo man das machen kann? Ich habe mal etwas gegoogelt und nicht wirklich gute Seiten gefunden. Ich kann mich nämlich gut vorstellen dass andere auch gerne auf ihre Teams wetten würden. Ich bin mal auf eure Meinungen gespannt! Beste...
Winning prizes by betting on winner of matches in World Championship 2013
11/19/2013 - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 1 Replies
No real money needed....by explanation of this web page.. http://winningwhale.com

All times are GMT +1. The time now is 13:10.