Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



LoL Disconnects

Discussion on LoL Disconnects within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
CrispySheesh's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Apr 2013
Posts: 693
Received Thanks: 33
LoL Disconnects

Und zwar habe ich das Problem das ich ohne Grund alle 2-3 Minuten einen Disconnect bekomme der 10-30 sekunden lang ist.
Jedoch nicht ingame sondern nur im launcher.
Durch die disconnect kann ich die meisten Spiele nicht annehmen und ab und zu in Champ select keinen Champ picken und werde deshalb gekickt.
Das ist aber nur in LoL so alle anderen Spiele funktionieren einwandfrei.
Ich habe schon versucht LoL zu reparieren , es neu zu installieren und mein Antivirenprogramm zu deaktivieren aber nichts hilft.
CrispySheesh is offline  
Old 06/06/2015, 07:53   #2
 
CrispySheesh's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Apr 2013
Posts: 693
Received Thanks: 33
^
CrispySheesh is offline  
Old 06/06/2015, 16:48   #3
 
LeedFor's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 351
Received Thanks: 49
Am besten fragst du einfach mal den Riot Support, die solllten sich mit ihrem Spiel am besten auskennen.
LeedFor is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[How To] Fix PvP.net Disconnects
11/30/2013 - League of Legends Guides & Strategies - 35 Replies
Reworked, put the function into a tool so you dont have to do it on your own! http://www.elitepvpers.com/forum/league-legends-h acks-bots-cheats-exploits/2719594-tool-lol-fixer.h tml
Disconnects? -.-
04/23/2013 - DayZ - 2 Replies
Hallo Community! Ich spiele jetzt schon ziemlich lange DayZ und habe früher immer internet probleme aufgrund meines Routers gehabt -> Disconnects. Nach den Disconnects konnte ich für eine gewisse Zeit nicht mehr auf die Server reconnecten. Aber vor 3 Wochen habe ich einen neuen Router bekommen und habe nun keine " Internet-Laggs " mehr. Doch in DayZ bekomme ich auf allen Servern nach einer Zeit ( 5min-1std ) wieder einen disco. Ich habe schon alles versucht ( Spiel reparieren , spiel neu...
APB Disconnects
10/15/2012 - All Points Bulletin - 6 Replies
Hey leute ich habe mein apb mal wieder instaleirt und jetzt kommt immer wenn ich mich einloge und dem distrikt beitrete während des ladens immer "sie wurden überrachenderweise von der distrikt instanz getrennt blablabla kennt einer eine lösung ? danke im vorraus
Disconnects
10/19/2010 - Silkroad Online - 4 Replies
anyone have DC's after the update with ibot???
[HELP]Disconnects
06/22/2008 - EO PServer Hosting - 13 Replies
It seems when I am playing on my server (with a regular character) that when a half hour i leave one disconnect. All my players too claim this error (Disconnect in time by time). Mainly in PKT, this occurs with more frequency, and can not make a PKT even ate the end, when my PL lead DC. my char PM never get DC, but other "char no-PM" get DC in time in time, normaly in half hour by half hour. some help we in this question ? remembering: i am not connecting of localhost. cause my...



All times are GMT +2. The time now is 03:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.