Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:04

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

4 Season meta?

Discussion on 4 Season meta? within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 104
4 Season meta?

Yay guys ! =)

Do u remember the start of the 3rd season? =)

Everyone had boots + 5 Black Cleaver
Will we have something like this in the 4th season? Have u tested alrdy PBE? What's ur opinion ? =)
Discepless is offline  
Old 11/11/2013, 13:31   #2

elite*gold: 88
Received Thanks: 759
No, dont think so. But with 9 Points in the Utility Masterie Tree, the 9 Potts 2 Ward - Start is back, and 90% of people are going to use it, until it get changed (at least i am).
Krateling is offline  
Old 11/14/2013, 15:15   #3

elite*gold: 134
Received Thanks: 14
I think good jungle farmers are getting more famous, because u can earn alot of gold with the new items and camps in season 4
Sir Be4chriz is offline  
Old 11/14/2013, 16:22   #4

Received Thanks: 23
Supports are going to have a lot more gold giving them the chance to build more items faster. So they will have a huge impact. As next, I think, that a lot more supporters will be viable and junglers are getting more gold through the gold items.

Over all, the new season is a huge buff for the supports and junglers.
Zyten is offline  
Old 11/17/2013, 11:07   #5

Received Thanks: 104
More opinions? =)
Discepless is offline  
Old 11/17/2013, 16:38   #6

elite*gold: 2
Received Thanks: 82
OGN:

Duo mid

Solo top

Solo bot

Jungle

-

After tower lane swap
helper2 is offline  
Old 11/19/2013, 23:57   #7

Received Thanks: 7
Same Meta as Season 3 i guess
killer7306 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Pre-Season/Anfang Season4 Meta
11/06/2013 - League of Legends - 14 Replies
Hey, die Preseason startet in der nächsten Woche, und ich bin seid einigen Wochen dabei mich so gut wie möglich vorzubereiten, mit Patchnotes lesen, PBE Streams gucken, Reddit Posts von Pros lesen die bei Riot waren (z.B xpecial, Misaya) etc. Mittlerweile hab ich meine Meta-Theorie für den Anfang der Season ziemlich weit ausgearbeitet : Allgemein - early/Midgame Meta - Level 1 Teamfights high risk low reward (lohnen sich nicht) - singletarget Jungler bevorteilt (z.B Yi, Tryn, Vi) -...
Aktuelles FoW-SC Meta
08/30/2013 - GW Bots - 0 Replies
^ | This. Kennt sich jemand da aus? Hab seit 2 Jahren mal wieder einen FoW SC machen wollen bin aber komplett gescheitert bzw. hab meinen Job nicht richtig gemacht (T2) komm mit diesem T3 Kram noch nicht iwrklich klar T_T Kann mir jmnd weiterhelfen=?
Meta?
06/04/2013 - League of Legends - 1 Replies
Hey, da ich in den vergangenen Monaten viel Aram und Dominion gezockt hab,aber dennoch Streams und Normals gezockt hab und mich ne division hochgekämpft hab, ist das ganze Metagedöhns an mir vorbeigezogen...mit blue build ezreal usw. lange rede kurzer sinn => Was muss ich wann picken um der Meta zu entsprechen?(der erste Teil der Frage ist eine Anspielung auf Counterpicks wie: Enemys haben 3 Tanks o.ä. ich mein ich kenn alle seiten wie lolcounter usw. aber dennoch keine die auf ein...
Meta Sockel bug.
07/27/2010 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 26 Replies
Wurde glaub schon gepostet hab ihn aber anders herausgefunden und stacken geht iwie auch nicht alsoo: 1.Macht euch Rote Schultern 2.Holt euch nen Meta sockel und steckt ihn euch in den Helm.. 3.Legt die passenn sockel dazu in die Schultern 4.Beides anlegen 5.Kopf ablegen 6.Schultern ablegen 7.Ihr habt 65k healund/spell boni oder +dmg

All times are GMT +2. The time now is 03:04.