Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 17:34

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Account change account diablo 3 high league of legends elo

Discussion on Account change account diablo 3 high league of legends elo within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Account change account diablo 3 high league of legends elo

Change account Barbarian LVL60 devil hell act 3, by a score of league of legends with great elo.
Ejain is offline  
Old 08/08/2012, 17:11   #2

Received Thanks: 0
I have a 1600 elo.

add me if interest:

steam: seryf
RUDEym is offline  
Old 08/09/2012, 14:26   #3

Received Thanks: 3,162
you can trade with anything about League of Legends!
You can create a thread there, if you are still looking for someone to trade.
raymundo101 is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
• High End League of Legends Account •
07/23/2012 - League of Legends Trading - 8 Replies
Herzlichen Wilkommen zu meiner Auktion. Was biete ich? Einen Level 30er League of Legends Account der seid der Beta dabei ist, er hat einen Guten Namen und ist in Macthes Normal oder Rangliste gerne gesehen. Er wurde noch nie Gebannt oder Sonstiges. Was ist daran so Besonders? Wichtige Merkmale sind:
[B] League of Legends High Elo Account
06/25/2012 - Trading - 4 Replies
League of Legends Account High ELO 1900+, Platinum, Skins, Lvl 30 | eBay Hallo, Sie bieten hier auf einen League of Legends Account mit 1913er SoloQueue Wertung, 80 von insgesamt 97 Champions, mehr als 1300 normalen Siegen, 3284 Einflusspunkte, 1 Legendärem Skin (Triumphant Ryze, nur freischaltbar durch Turniersieg), 24 normalen Skins, 7 Runenseiten und mehr als 50 kompletten T3 Runenpacken (9er Normalrunen- und 3er Essenzen-Päkchen). Er befindet sich auf dem EU-West Server und bis dato...
B: High End League of Legends Account S: Wow account
03/21/2012 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Ich tausche hier meinen 2 Jahre alten league of Legends Account und suche dafür einen passablen WoW Account mit einem Hexer, Priester oder Schamanen (allianz bevorzugt)... das Equip ist unwichtig hauptsache lvl 85 ... es dürfen sich auch gerne andere Klassen Melden Also gut nun zu meinem LoL Account: Auf dem Account sind 86 von 93 Champions freigeschaltet (die neuen Champions fehlen mir da ich in letzer zeit nichtmehr gespielt habe) es sind über 20 Skins auf dem Account davon auch z.B....
TTT League of legends account WITH SKINS for a bnet account with Diablo III access
12/07/2011 - Diablo 3 Trading - 0 Replies
MY first trade, and I have no issues sending first to the right trader. The account is only level 11 but has the following champions unlocked, some with a SKIN. Alistar Ashe Brand with VANDAL Brand skin Caitlyn with OFFICER Caitlyn skin Janna Kayle with JUDGEMENT Kayle skin

All times are GMT +2. The time now is 17:34.