Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:52

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

(EUW) Lvl 30 | Gold5 Account

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
(EUW) Lvl 30 | Gold5 Account

Moin,

möchte meinen LoL Account verkaufen.
Bin Erstbesitzer und habe den Account selbst hochgelevelt. Wurden nie i.welche "Hilfsmittel" eingesetzt.

Im Besitz sind alle Champions außer Aurelion Sol, Camille, Vladimir, Urgot, Quinn und Rakan.
Ein paar Skins habe ich auch: Überraschungsparty Fiddlesticks, Eternum Nocturne, Warring Kingdoms Jarvan, Spirit Guard Udyr, UFO Corki, Full Metal Rammus

Der Acc ist aktuell in G5 mit ausgeglichenem Win-Lose Verhältnis.

Der Acc war in Season4 in Gold, Season5 in Plat und in Season6 in Gold. Die Skins die es dafür als Belohnung gab, habe ich nicht mit aufgezählt.

Als VHB möchte ich 50€ festlegen, da ich absolut keine Ahnung habe was LoL Accounts so wert sind.

Bei Skype könnt ihr mich unter "shubidu274" erreichen. Aber bitte bei Kontaktanfrage mit dem Hinweis auf dieses Thema ;-)

Beste Grüße

xShubidu is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Buying] [EUW] Handleveled LVL 30 Unranked/under Gold5 Account
Hey there, as the Title says. I am looking for a low Budged Account (Max 20€, highly prefer ~10-15€) on EUW. A big + Would be Riven with fitting...
5 Replies - League of Legends Trading
[Selling] Sell or trade account lvl 30 euw gold5
Hello i sell or trade my account smurf gold5 euw 50 champ 10 skin like elise jax xerath fiora and more.I sell for 25 $ or trade vs another account as...
0 Replies - League of Legends Trading
Sell account lvl 30 euw gold5
Hello i sell account lvl 30 on euw name is TheDemoniakAngel,iff u wanna want it add me on lol pierre59554.Thanks
TRADE or SELL GOLD5 EUW for 20€ or super-low bronze euw
looking for a super low bronze acc in trade for gold5 euw OR im offering the gold 5 euw acc for 20€ skype Yeold Fountain
2 Replies - League of Legends Trading
[Selling] LVL 30 EUW GOLD5 LOL Account, 44champs/12skins
EUW 44champs/12skins/2runes/div.:G5 Crimson Akali Resistance Caitlyn Frosted Ezreal Spooky Gangplank Commando Jarvan IV Viridian Kayle...

All times are GMT +2. The time now is 20:52.