Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > League of Legends Trading
You last visited: Today at 05:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



CS Riven über 200 Skins SELTENE SKINS

Discussion on CS Riven über 200 Skins SELTENE SKINS within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
PADDI_4_BOT's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 114/0/2
Join Date: Jan 2013
Posts: 2,966
Received Thanks: 380
CS Riven über 200 Skins SELTENE SKINS

SKINS
Macht mal Angebote kein plan ob ich den VK will erstmal hören was man dafür geboten bekommt
PADDI_4_BOT is offline  
Old 09/11/2016, 22:13   #2 Trade Status: Unverified(?)
Trade Restricted


 
elite*gold: 0
The Black Market: 281/1/1
Join Date: Jun 2015
Posts: 5,341
Received Thanks: 477
Mach am besten den Namen weg.
*AK* is offline  
Old 09/12/2016, 00:33   #3
 
PADDI_4_BOT's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 114/0/2
Join Date: Jan 2013
Posts: 2,966
Received Thanks: 380
Quote:
Originally Posted by EinsamerHeld View Post
Mach am besten den Namen weg.
Ups wurde gemacht
PADDI_4_BOT is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Verkaufe 2 Accounts, Ex MasterTier, Cs Riven ultra seltene Skins
06/14/2016 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo zusammen, ( english text, scrol down) ich verkaufe mehrere League of Legends Accounts, da ich mit dem Spiel aufhören möchte. 2 Accounts sind es im gesamten; 1. Acc: Price 99 Euro Season 4 Master Tier Season 5 Diamond 1 (war im MasterTier bei 200P +, bin am Ende aber gedroppt), Season 6 zZt Unranked ( da keine Zeit )
[Selling] LoL EUW Diamond 5 Acc viele seltene Skins(inc Championship Riven!
06/21/2014 - League of Legends Trading - 1 Replies
Hallo, ich würde gerne meinen LoL Account verkaufen. Erstellt wurde er kurz nach dem offiziellen Release, alle Champions sind freigeschaltet, sowie 13 Runenseiten und sehr vielen Runen um jeden gut spielen zu können, insgesamt 177 Skins (darunter sehr seltene z.B Championship Riven+Thresh, diverse Gamescom Skins, PAX-Sivir , Medieval Twitch und weitere(bei spezifischen Fragen bitte adden, würde alle aufzählen aber Elophant funktioniert immoment nicht und alle einzelnd rauszusuchen dauert...
[Selling] Verkaufe Acc lvl 30 inkl Championship Riven und über 100 champs und 100 Skins
05/22/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo zusammen, verkaufe meinen lvl 30 Acc keine bans, keine Verwarnungen durch Tribunal. - 8 Runenseiten mit den wichtigsten Runen - 2 Summoner Icons - 108 Champs inkl. 118 Skins, darunter auch Championship Riven - aktuell Bronze I



All times are GMT +2. The time now is 05:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.