Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:21

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Ts LoL acc gegen Cs go Skins

Discussion on Ts LoL acc gegen Cs go Skins within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
*Nokia*'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,744
Received Thanks: 221
Ts LoL acc gegen Cs go Skins

Hey



Da ich aufgehört hab lol zu spielen will ich mein acc gegen cs go skins tauschen am besten wäre irgend eine knife[emoji16]



acc lvl 30

56000 ep drauf

Alle champs

Nicht so viele skins glaub so um die 6

Platin 5

Eu west



Ts nur mit MM oder ihr first


nehme auch 20 psc
*Nokia* is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Trading] Meine Skins Gegen Eure Skins (Knife Upgrade)
06/04/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
Hallo Leute Ich möchte hier mal die möglichkeit geben mit mir zu Traden. Ihr könnt mir Ruhig Tradeanfragen Schicken. Hier der Steam Trade Link : https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner =40398759&token=bUt0bP61 Und Hier der Link zu Meinem CSGOLounge Profiel : CSGO Lounge - Baman x420 #Send me Crap/Cases's profile
Gold 3 League Account mit mehr als 40 Skins gegen CS GO Skins
04/06/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
Hallo, ich tausche meinen Lol Account mit mehr als 40 skins und Gold 3 ranking gegen diverse Cs Go skins. Bei Fragen wegen Skins und Angeboten bitte bei Skype Melden :) Skype: Wickeedx3
[Trading] LOL Account , Gold 1, 104 Skins, ALLE Champs, Level 30, EUW gegen CSGO Skins
01/11/2015 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
http://puu.sh/c9OG1/34aed6dfcd.jpg Der Account ist Level 30 und derzeit Gold 1 (19LP). Ich möchte dieses Account gegen CS:GO Skins tauschen! Der Account besitzt ALLE Champs und 104 Skins: http://puu.sh/c9OCQ/b4792f5f3a.jpg
[Trading] [EUW] TAUSCHE LOL ACCOUNT 115 SKINS, GOLD II GEGEN CSGO SKINS!
09/19/2014 - Counter-Strike Trading - 4 Replies
Heyo, tausche meinen LOL Account auf EUW Mit 115 Skins und 87 Champions. Der Account hat 7 Runenseiten und 11,5k EP und 3 Ward Skins: Starcall Ward, Dragonslayer Ward, SKT T1 Ward. Hier die Skins: Goth Annie, Red Riding Annie, Frostfire Annie Tango Twisted Fate Commando Xin Zhao
[Trading] EUW Platin V Account/ ALL CHAMPS / 55 SKINS *Rare* Gegen CS:GO Waffen SKINS
07/22/2014 - Counter-Strike Trading - 2 Replies
Hey, wie mein Topic schon verrät, dass ich meinen LoL Account gerne gegen CS:GO Items tauschen würde. Trade nur gegen Trusted Member!!!! Daten über den Account: -Platin V -Alle Champs -7 Runen Seiten -55 Skins (Darunter rare und legendary Skins) Styllo's League of Legends Skins :: Elophant Search Stats -Ehrenhafter Gegner Abzeichen



All times are GMT +2. The time now is 14:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.