Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > League of Legends Trading
You last visited: Today at 18:54

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

League of Legends Diamond 3 account (very cheap)! has many skins and champs!

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
League of Legends Diamond 3 account (very cheap)! has many skins and champs!

Paypal or paysafecard!
Very cheap price (50€) need money asap!

Server: EUW
Rank: Diamond 3
Influence points: 3466
Riot Points: 432

Owned champions:

Amumu
Anivia
Annie
Ashe
Blitzcrank
Caitlyn
Corki
Mundo
Ezrela
Fizz
Gangplank
Garen
Gragas
Graves
Heimerdinger
Irelia
Jax
Karthus
Kassadin
Katarina
Kayle
Kennen
Kha'Zix
Kog'Maw
LeBlanc
Lee Sin
Lissandra
Lucian
Lux
Master Yi
Miss Fortune
Morgana
Nasus
Nidalee
Nocturne
Nunu
Olaf
Poppy
Renekton
Rengar
Riven
Ryze
Shaco
Singed
Sion
Sivir
Soraka
Syndra
Taric
Teemo
Tristana
Tryndamere
Twisted Fate
Twitch
Vayne
Warwick
Xin Zhao
Zac
Zed

Owned skins:

Frostfire Annie
Tango Twisted Fate
Wicked LeBlanc
Chosen Master Yi
Warrior Princess Sivir
Huntress Sivir
Demolisher Nunu
Angler Jax(Legacy)
Emumu
Pharaoh Amumu(Legacy)
Spooky Gangplank
Dragon Fist Lee Sin
Pool Party Lee Sin
Leopard Nidalee(Legacy)
Snow Bunny Nidalee(Legacy)
Hillbilly Gragas
Pharaoh Nasus
Deadly Kennen
Commando Lux

Rune pages: Two

Runes:

9x +0,95 attack damage(red)
9x +1 armor(yellow)
9x +0,16 magic resist per level +3 at champion level 18 (blue)
3x +2,25 attack damage(quint)
4x +0.87 magic pen(red)
9x +0,33 mana regen/5(blue)
3x +5 ability power(quint)
2x +4,5% attack speed(quint)
1x +4.3 armor(quint)

To contact me send me a PM, have skype so can talk there the easier way. If you got any offers, questions or anything just send me a PM or a reply to this thread please .

deheyz is offline  
Old 08/17/2014, 21:20   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 9
With original email and welcome mail?

beshoo123 is offline  
Reply

Tags
league of legends, league of legends account, league of legends euw, paypal

« SELLING RARE SUMMONER NAME! NA! | BOOST EUNE »

Similar Threads
League of Legends Diamond 4 Account EUW/ Championship Riven/ 38 Skins/ 86 Champs
08/03/2014 - League of Legends Trading - 1 Replies
League of Legends Diamond 4 Account EUW/ Championship Riven/ 38 Skins/ 86 Champs Verkaufe mein League of Legends Account Der Kauf erfolgt über Ebay via Überweisung genaue Beschreibung -> League of Legends Diamond 4 Account EUW/ Championship Riven/ 38 Skins/ 86 Champs | eBay Garantie meinerseits: 112 positive Bewertungen auf ebay seit 8 Jahren (ein Paar Accounts sind auch schon über ebay verkauft worden, natürlich mit positiver Rückmeldung)
[Selling] League of Legends LOL Account - Diamond II S4 ALL CHAMPS 184 SKINS RARE
07/21/2014 - League of Legends Trading - 2 Replies
Hi, ich verkaufe meinen LoL-Account, da ich aktuell mich sehr auf das berufliche Leben konzentrieren muss und ich auch aktuell eine Ausbildung zum Segelflugpiloten angefangen habe und keine Zeit mehr leider für League of Legends habe... Auf diesem Account wurden über 5000 Spiele mit Schweiß und Blut bestritten, weshalb ich dem nächsten Benutzer gerne bitten möchte ihn gut zu pflegen. Der Account hat bisher nur 1 Verwarnung und daher noch eine Chat Sperre, die nach ein paar spielen...
League of Legends Account | Diamond 5 | All Champs | 30 Skins
07/07/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
Ich biete hier einen High End Account mit allen Champs , 16 Runenseiten, fast allen Runen, knapp 55000 IP und 399 Riot Points Der Account ist auf dem EU-Nordic and East Server in Diamond 5 Ich kann nur sagen es handelt sich um einen absoluten High End Account der alles wichtige besitzt um sorgenfrei für immer LoL zu spielen. Der Account hatt noch ca 30 Skins. Es gibt nicht mehr viel zu sagen außer das dies KEIN Fake Account ist und er auch nicht restored wird. Ich selber hatte schon...
League of Legends Account LoL – DIAMOND!!! Alle Champs, 126 Skins - RARE! PAX
04/12/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo, ich verkaufe aufgrund von Zeitgründen (Studium) meinen League of Legends Account. Habe viel Zeit und Geld investiert und hoffe, dass jemand den Account weiterführt. Der Server ist EU West. Transfers auf andere Server sind noch frei. Ich habe meine E-Mail noch NICHT verifizieren lassen, d.h. nach dem Kauf könnt ihr eure Mail dort angeben, sodass ihr sicher sein könnt, dass der Account 100% euch gehört. Der Account ist zudem nie negativ aufgefallen.
[Selling] League of Legends Diamond 2 account, all champs, 17 runepages, 150+skins... PREMIUM
10/30/2013 - League of Legends Trading - 5 Replies
First of all you can search the account here in ebay: http://www.ebay.es/itm/321239088574?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649 Server: Eu-west (transferable to eu-east, LA, turkey...) Runes and runepages: All competitive runes, 20 runepages League: Diamond II, you can't drop from diamond V ever. Next season you will have diamond border.

All times are GMT +1. The time now is 18:54.