Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:03

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Looking for Duoq mate in Diamond

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
The Black Market: 375/3/3
Received Thanks: 186
Looking for Duoq mate in Diamond

diamond 3 right now

Son G0ku is offline  
Old 04/26/2014, 04:22   #2 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 1
Would the duo games be for boosting customer accounts? If so, would I get paid?
DiamondClub is offline  
Old 04/26/2014, 16:53   #3

The Black Market: 375/3/3
Received Thanks: 186
no,maybe if i get a customer
Son G0ku is offline  
Old 04/26/2014, 17:12   #4 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 34
Add me on Skype. we could play some games when im free. I always soloqd but somethimes thinking about duoqing. (fid player only) Jung/mid.
Thehatez is offline  
Reply

« [Account] with arcade heca and riot blitz | ELO Boosting by Diamond V »

Similar Threads
D1 Booster LF DuoQ mate :)
09/04/2014 - League of Legends Trading - 24 Replies
As title says, I'm a DI booster and I'm currently looking for a highly skilled mate to play duoQ with. (DI skill required) Sometimes I might also give you jobs Currently having a G1-P3 & D3-D1 If interested, contact me: Skype: four.of.a.kind_1
LF DUOQ mate D5
04/14/2014 - League of Legends Trading - 1 Replies
hi guys, i want to go duoq with my gold smurf and i look also for someone that smurf u should be atleast platinum 1 :) if u interessted add skype gaschi.nudel
Suche DuoQ Mate !
10/10/2013 - League of Legends Main - Discussions / Questions - 2 Replies
Servus allerseits, habe ein Problem. Und zwar komme ich einfach aus Bronze 1 nicht raus, weil ich jedes aber echt jedes Game trolls kriege. Mein MMR ist schon so low das ich pro win +3-5 Punkte kriege ( pro lose das gleiche ). Natürlich bin ich kein Pro und faile auch ab und zu, aber meine lane gewinne ich meistens. Bis die Leute anfangen mich mit 6/0 in der 15 min zu ganken, habe ich da auch keine Chance. Wie gesagt ich suche ein DuoQ Mate der mir hilft endlich Bronze zu beenden. Es muss...
Suche duoq mate
08/07/2013 - League of Legends Ask the Experts - 4 Replies
Ich suche einen duoq Partner der Skype oder Ts besitzt und mit mir duoq spielen möchte. Meine Main Lanes sind Top, Mid und Adc. Bin momentan Silber 1 auf meinem Smurf (erst 10 Placement games gemacht) und suche jemanden der mir dabei hilft easy wins abzuräumen und so gold oder höher zu kommen. Voraussetzungen: 15 Jahre+, Gold V minimum Soloq, Erwachsenes Verhalten. Pm me or add me in Skype: Flansh
[Suche] DuoQ-Mate
03/29/2012 - League of Legends Main - Discussions / Questions - 4 Replies
Hey, also ich suche wen, mit dem ich DuoQ spielen kann. Bin dabei aber sehr anspruchsvoll ;P Zunächst zu mir: - Ich bin 18 Jahre alt und spiele LoL schon ~2 Jahre. - In LoL habe ich ~1350 Wins und ~1200 Lose, 1300 +/- 100 ist mein momentaner Elobereich. - Ich spiele gerne Mid oder Support, kann aber auch anderes spielen.. - Aus meiner Sicht spiele ich nicht schlecht, bin aber auch kritikfähig. So nun zu meinen Ansprüchen an euch ;)

All times are GMT +1. The time now is 20:03.