Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > League of Legends Trading
You last visited: Today at 15:49

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

S3 Gold Account direkt 40 € Rare/Ultimate Skins!

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 137
S3 Gold Account direkt 40 € Rare/Ultimate Skins!

Hallo liebe Epvp Community,

Ich starte hiermit erneut den Versuch,einen meiner Accounts zu verkaufen!
Er war in der Season 3 Gold und hat damit auch die kompletten Season 3 Belohnungen. Der Account hat 80 Champions und um die 30 Skins.
Dabei sind BEIDE Ultimate Skins(Pulsfire und Spiritguard) und andere Legendary Skins sowie der Rare Skin Zombie Brand. Genauere Skins bzw Champs können bei einem Skypegespräch geregelt werden. Es sind 3 Runenseiten und schon ein paar Runen vorhanden. Ich akzeptiere AUSSCHLIEßLICH Paysafe.Verhandlungen am Preis sind denke ich nicht möglich, da der Preis recht niedrig ist für das,was er bietet .Bei Interesse einfach hier ein Kommentar drunterschreiben oder mir eine PN schicken. Bilder sind natürlich auch vorhanden.
LG

P.S:Bitte keine Anfragen wie:Ich bekomme villeicht in 4 Tagen das Geld aber auch nur VILLEICHT.

Beefi123 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Selling] EUW Gold 2 Account - Luxury Account - Very Rare Skins - 245 Total Skins - All Champs
Hello, I want to sell (or trade against Diamond Account + Money) my old League of Legends Account. I am the Owner and Creater of the Account and I...
10 Replies - League of Legends Trading
[Selling] [EUW] Gold 5 Account (+Rewards) + 102 Skins (+rare skins) + 14 Runepages etc
Got all Champs except for Malzahar. Account Overview: http://i.imgur.com/Wub5Vie.jpg Skins: http://i.imgur.com/bOrvAZ8.jpg Runes: imgur: the...
1 Replies - League of Legends Trading
[Selling] S1 / S2 / S3 Gold Account, +100 Champs, + 100 Skins, Legacy+Rare Skins, 2k RP
80€ PayPal / Credit Card / Bank Transfer Registration E-Mail Address and first E-Mail from Riot available. 80€ PayPal / Kreditkarte / Überweisung...
0 Replies - League of Legends Trading
[Selling] Selling EUNE GOLD V Account. Rare skins! 70 champs+ skins+rune pages
Hey. I have an account for sale. Its on EUNE Server its level 30 GOLD V account. It has a lot of champions with a few skins. 9 rune pages CLICK...
1 Replies - League of Legends Trading
[Trading] /WTT Silver V EUW account With 69 champs and nice skins rare/ultimate/legendary
i am looking for good gold account on euw with email or 70 € paypal. i will get 5 k rp on this account in 1-3 days and its silver V. the account...
2 Replies - League of Legends Trading

All times are GMT +1. The time now is 15:49.