Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > League of Legends Trading
You last visited: Today at 01:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Hearthstone Eu Account for skincodes

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 67
Hearthstone Eu Account for skincodes

Hello

I want to trade my Hearthstone Account vs one or two of the following
skins on EUW

Skins:
Pax Sivir
Riot Nasus
Riot Graves
Pax Jax

Send me a pn

no trading without a Middleman

45myself45 is offline  
Reply

« duoque boost silver 2 gold V | Search Rare skins for EUW ! i pay with paypal »

Similar Threads
2 Gamescom Skincodes on 1 Account ?!
08/27/2013 - League of Legends Main - Discussions / Questions - 10 Replies
Ich habe 2 Codes, einen habe ich eingelöst bin mir jedoch nicht sicher ob ich den Code richtig eingegeben hab. Könnte ich meinen 2. Code auf dem gleichen Account nochmal einlösen und die Skins vom 2. Code kriegen, sofern der 1. Code wirklich falsch eingegeben war? Habt ihr da ne Ahnung? Danke im Voraus!
[WTB] Skincodes and Platin+ Account
03/19/2013 - League of Legends Trading - 1 Replies
How the title says! I want to buy Skincodes for EUW! And I want to buy an Account. It should be Platin or higher! no matter about Skins, Champs and Runes.
[B] Battle.Net Account [S] League of Legends Account oder SkinCodes
03/12/2013 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo, ich biete an dieser Stelle meinen langzeitigen Battle.net-Account zum Tausche an. Auf Ihm befinden sich folgende Spiele: -World of Warcraft(Cataclysm, 85er Krieger mit vielen Mounts/Titeln/30 Heldentaten (Classic und nicht mehr erhaltbare Items) und 55+Pets, einige kleine Twinks und ein Bankchar) -Diablo 3 (Collectors, bei Wunsch schicke ich auch das Zubehör zu geringem Aufpreis mit) -Diablo 2+LoD -WC3+TfT Es gibt natürlich alle Keys und eine Perso-Kopie!
[S] Unranked 30's Account's with AD/AP Skincodes EUW [B] PayPal
02/02/2013 - League of Legends Trading - 2 Replies
Hello , searching a few lvl 30 Unranked Accounts , with AD/AP runes ! ONLY 0 GAMES RANKED DONE otherwise i search Skincodes for EUW -Pax Sivir -Pax Jax -Riot Graves -Arcade Sona
[B] Battle.net Account [S] LOL Skincodes, PSC
10/16/2012 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hallo liebe Mitglieder, ich möchte gerne meinen Battle.net Account verkaufen/ tauschen. Auf dem Account befinden sich folgende Spiele: Diablo 3: - 60er Dämonenjäger - ca . 20 Millionen Gold - Equip, mit welchem er auf knapp 88k DPS kommt - Bank voller Legendaries für Twinks - ein paar kleine Twinks

All times are GMT +1. The time now is 01:39.