Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > League of Legends Trading
You last visited: Today at 08:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



LoL EUW 30Acc (23 Heros++) for 10 Euro Paypal!

Discussion on LoL EUW 30Acc (23 Heros++) for 10 Euro Paypal! within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
lekken's Avatar
 
elite*gold: 40
Join Date: Apr 2008
Posts: 289
Received Thanks: 23
LoL EUW 30Acc (23 Heros++) for 10 Euro Paypal!

xadsfdef
lekken is offline  
Old 09/13/2013, 19:45   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
besian's Avatar
 
elite*gold: 7
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,396
Received Thanks: 996
say me ur skype name per pn
besian is offline  
Old 09/14/2013, 20:27   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
looking4order's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 138
Received Thanks: 9
write to me others1delol at skype
looking4order is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B]Battlefield Heros/lol acc [S] PSC,PayPal
03/10/2013 - elite*gold Trading - 1 Replies
Information: Das ist mein Account nicht das ihr denkt das es jemand anderes gehört BATTLEFIELD HEROS: Verkaufe BFH account ! - YouTube League of Legend: Verkaufe League of Legend account - YouTube
[B] Heros von Avalon Heros [S] e*gold
08/17/2012 - elite*gold Trading - 107 Replies
Hey Leuts :) Heute möchte ich meine Heros/Helden im Avalon Heros verkaufen da ich sie nicht mehr brauche. Dafür suche ich nur reines e*gold :D Oriens: -Heathpati 2slots -Yoichi 2slots -Kazure 2slots -Yunk 2slots Aeonia:
LvL 24 EU West 10 Heros 2 Skins 5 Euro~
03/27/2012 - League of Legends Trading - 0 Replies
Yo würde hier gerne meinen alten LoL Account abgetreten da ich ihn nichtmehr benötige. (Habe einen neuen) Für Einsteiger eigentlich perfekt. Er ist lvl 24, hat nur Gold & Platin Statistiken und einen guten Namen. Er besitzt auch noch EP Bonus. Er hat 10 Heros und 2 Davon haben Skins: Fiddlesticks Gragas Kayle Malzahar Master Yi -> Skin
[Verkauf - Luia] Account: 2 Heros | 2 Perin pro 1 Euro
09/10/2011 - Flyff Trading - 20 Replies
Account Verkauf im neuen Thread! Die Perins: alle Perins verkauft Zum Account: Auf dem Account befinden sich ein Hero Jester, ein Hero Blade und ein Billposter Level 90+. Alle Chars haben kein Equipment mehr bis auf das, was auf den Screenshots zu sehen ist. Keiner der Chars hat einen peinlichen Namen, aber die beiden Heros waren vor Monaten wahrscheinlich schon bekannt. Aus den Bildern solltet ihr alles herauslesen können, sonst fragt halt ;)



All times are GMT +2. The time now is 08:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.