Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > League of Legends > League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 23:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

League of Legends Skin Tool - All Riot/PBE skins are FREE to use !

View Poll Results: How is this skin tool ?
Amazing 622 57.38%
Very cool 140 12.92%
Good 162 14.94%
Not really good 35 3.23%
Bad 125 11.53%
Voters: 1084. You may not vote on this poll

Reply
 
Old   #106

 
elite*gold: 566
Join Date: Feb 2016
Posts: 181
Received Thanks: 51
wow, nice tool



Bambuslaterne is offline  
Old   #107
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 25
Received Thanks: 2
it doesnt work for me is this available on Philippines?


lolipopz21 is offline  
Old   #108
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2014
Posts: 2
Received Thanks: 0
Is this working for Garena?
kulu0011 is offline  
Old   #109
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 160
Quote:
Originally Posted by Last-Enemy View Post
Do you need a russian/german translation?
Wow, i do need it, could you please help me with the native translation ?
sooo grateful to you

Quote:
Originally Posted by neslrac View Post
would be nice if the program auto updated, also the free champion rotation isn't right.

Great program since we cant use MKLol as it is being detected even with the other features turned off... and we get custom skins too
The ROTATION is manually updated by me
i'm on holiday for now, so it's taken longer than expected, that's not the problem

-> the auto-update function is available, it's easy to see when there's any update of new version released
-> with lol version, no more actions to do, it's automatic !

Quote:
Originally Posted by abood321123 View Post
i know .. but i would like to see more . can you please do it ? or i have a better idea . if its possible . do it in an ini . like . prefrences=1 ( default )
for example i would like 3 . so i set it to 3 . i think it would please anyone . thanks for your consideration .
i will regard this request !
thanks

Quote:
Originally Posted by hmimh View Post
Got a little problem. I start the game and the program according to the video but keeps asking me to open Lol client. What should I do? And when I try to enter the game folder says invalid folder or something like this u.u
ahhh, it means
1. run the launcher
2. open the skin tool for use ( path finding is automatic )
( remember to update the latest version from : bit.ly/downloadmodskin )
3. choose the champion and its skins and enjoyyyyyy

Quote:
Originally Posted by Xenoform View Post
The only problem is rengar night hunter can't wear hat but rest is fk awsome cool work guys do it more luv u <3
@edit there is big problem tho mushrom omega squad teemo have sound but look like normal shroom7
@same with vladimir e have normal look 0 animation dont remeberr about ulti but i tink its same problem
@nocturne that legendary dont have a tail and hes q look like noc witchout skin.
@heimerdinger legendary skin dont change anything mean turets
@Championship riven in q have green splash mean like normal riven
aww, the legendary skins are the hardest things to re-build, we cant improve more @@
it has limitation

Quote:
Originally Posted by xTraacex View Post
Working good, thx
thank a lot, love ya

Quote:
Originally Posted by coolnessguy View Post
soooo do other people see your skin or not?
nope, you are the only one who can see it
this skin tool is just for testing, selfie using or education at last
no harm to riot or any other players !

Quote:
Originally Posted by cagil99 View Post
I noticed there are only 2 skins available for udyr, I dont expect ultimate skin but the other definitely not udyr skin had to be available, right?
hmmm, easy skins are available !
i'm trying, buy me more time for harder skins ( such as ultimate skins, legendary skins, some special skins )

not really easy as you think !

Quote:
Originally Posted by Pewsin View Post
wow, nice tool
Quote:
Originally Posted by lolipopz21 View Post
it doesnt work for me is this available on Philippines?

for PH,ID,VN ( SEA ) please download from this link ( the same team )



i can make sure it's working properly


p/s: this is the topic for supporting NA/EU/RU players

Quote:
Originally Posted by kulu0011 View Post
Is this working for Garena?
yes, download the right version for garena's network -> bit.ly/modtrangphuc


fpsgaming is offline  
Old   #110
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 25
Received Thanks: 2
Originally Posted by lolipopz21 View Post
it doesnt work for me is this available on Philippines?

for PH,ID,VN ( SEA ) please download from this link ( the same team )



i can make sure it's working properly


p/s: this is the topic for supporting NA/EU/RU players


*************
wow! thank you! its working now! Thank you so much! Thumbs up! Keep it up!
lolipopz21 is offline  
Old   #111
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 160
Quote:
Originally Posted by lolipopz21 View Post
Originally Posted by lolipopz21 View Post
it doesnt work for me is this available on Philippines?

for PH,ID,VN ( SEA ) please download from this link ( the same team )



i can make sure it's working properly


p/s: this is the topic for supporting NA/EU/RU players


*************
wow! thank you! its working now! Thank you so much! Thumbs up! Keep it up!
happy to hear that , enjoy it !
fpsgaming is offline  
Old   #112
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2014
Posts: 17
Received Thanks: 0
Hello!
I tried those 2 udyr skins in game and they have a strange bug. When game starts you see that skin, after you change form udyr switches backto his default skin.
cagil99 is offline  
Old   #113
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 25
Received Thanks: 2
Good afternoon! is it under maintenance? cuz i got this error tnx
***
You must register and activate your account in order to view images.

pls help me tnx
lolipopz21 is offline  
Old   #114
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 283
Received Thanks: 12
Works !! Ty for sharing ! Just 1 question . Do you update it after every new lol patch and upload it here ?
pezikokakola4 is offline  
Old   #115
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 25
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by pezikokakola4 View Post
Works !! Ty for sharing ! Just 1 question . Do you update it after every new lol patch and upload it here ?
**
can i ask what mod did you install.. is it the PH or other countries? tnx
lolipopz21 is offline  
Old   #116
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 283
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by lolipopz21 View Post
**
can i ask what mod did you install.. is it the PH or other countries? tnx
I dint install anything , just download the program , select language , and then click on champs and change skin ( It doesnt with work with every skin tho , just notice dragon trainer lulu not working ,theres probably some more non working skins but dunno which ones yet ) But at least 90% of the total skins should work , maybe even more
pezikokakola4 is offline  
Old   #117
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 25
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by pezikokakola4 View Post
I dint install anything , just download the program , select language , and then click on champs and change skin ( It doesnt with work with every skin tho , just notice dragon trainer lulu not working ,theres probably some more non working skins but dunno which ones yet ) But at least 90% of the total skins should work , maybe even more
**
OH yeah i mean what mod did you download? im sorry, because mine was ph server but when i open it, it says error, unable to connect server, maybe the server is overloaded or maintenance.... thats what it says,... i cant use it now
lolipopz21 is offline  
Old   #118
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 59
Received Thanks: 52
I dont have Jhin, why?
xxxxx1995 is offline  
Old   #119
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 283
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by lolipopz21 View Post
**
OH yeah i mean what mod did you download? im sorry, because mine was ph server but when i open it, it says error, unable to connect server, maybe the server is overloaded or maintenance.... thats what it says,... i cant use it now
I still dont understand your point , but let me explain once again , go to first page of this thread and download the program , then you just open it and works fine , Theres a chance your program version is not working anymore , so make sure to download again ! I play on EUW btw
pezikokakola4 is offline  
Old   #120
 
elite*gold: 183
Join Date: Oct 2009
Posts: 252
Received Thanks: 54
Really nice tool It would also be nice, if you update every week the champ rotation


massaker007 is offline  
Reply

Tags
free lol skins, hack lol, league of legends, lol skin, skin tool



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +1. The time now is 23:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.