Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > League of Legends > League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 22:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


League of Legends Skin Tool - All Riot/PBE skins are FREE to use !

View Poll Results: How is this skin tool ?
Amazing 669 56.36%
Very cool 152 12.81%
Good 181 15.25%
Not really good 44 3.71%
Bad 141 11.88%
Voters: 1187. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Old 06/12/2016, 09:12   #496
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 43
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by murk125 View Post
I could careless tbh it was just a nice way to organize my texture's, I can make my own skins for any skins in the game and attach it to any other skin in the game lol. And my major is graphic design. ****** aint got NO worries over here, Kingbitch.
Wannabe designer get your *** off epvpers permanently you skid before I get you out of here.



KingLoyal is offline  
Old 06/12/2016, 20:15   #497
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by SSGN1 View Post
i love the Turkish Language supported fuc.
Quote:
Originally Posted by murk125 View Post
**** you sound pretty tough, i bet youre a complete ***** in real life, come find me i'll introduce you to the ocean **** boi

and thanks for answering my question @fpsgaming, ill be sure to tell everyone I know that your program is bullshit, but then again you're advertising on a forum so yeah, pretty sure itd just be redundent.
mine is bullsh!t, hmmm.. you are really unfair
what can u do for others ?

just " bark" some words that you could... that's what anyone can do

LMAO


fpsgaming is offline  
Old 06/13/2016, 12:53   #498
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 45
Received Thanks: 0
Skin others than Riot ones doesn't work anymore
loufei is offline  
Old 06/13/2016, 18:29   #499
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2016
Posts: 9
Received Thanks: 0
@fpsgaming Amazing Tool, works like a charm!


hdinis09 is offline  
Old 06/13/2016, 21:16   #500
 
elite*gold: 200
Join Date: Aug 2005
Posts: 440
Received Thanks: 87
doesnt work anymore
rambok is offline  
Old 06/14/2016, 04:29   #501
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by loufei View Post
Skin others than Riot ones doesn't work anymore
it's still working
last checked Jun 13th
Quote:
Originally Posted by hdinis09 View Post
@fpsgaming Amazing Tool, works like a charm!
thanks

Quote:
Originally Posted by rambok View Post
doesnt work anymore
why not ?
fpsgaming is offline  
Old 06/14/2016, 08:36   #502
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2016
Posts: 30
Received Thanks: 0
no its not working clearly.. lol
murk125 is offline  
Old 06/15/2016, 12:36   #503
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by murk125 View Post
no its not working clearly.. lol
which server are u playing ?
let me look into
fpsgaming is offline  
Old 06/15/2016, 14:27   #504
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2014
Posts: 46
Received Thanks: 1
Server. EUW

Original skins aren't available anymore
fix it fast pls D: and with the new vayne skin
WatchuLOL is offline  
Old 06/16/2016, 04:18   #505
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by WatchuLOL View Post
Server. EUW

Original skins aren't available anymore
fix it fast pls D: and with the new vayne skin
fixed , download the latest one

all riot skins are back
fpsgaming is offline  
Thanks
1 User
Old 06/16/2016, 08:59   #506
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2013
Posts: 15
Received Thanks: 1
Hi,the particles of zyra are blue when i activate this tool.
I got a fresh new lol client so it's not being modified please take a look thanks and keep it up!

EDIT: Sorry to annoy you but could you possibly add more ward skins?
People003 is offline  
Old 06/16/2016, 13:01   #507
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 34
Received Thanks: 145
Hello, i just found this and am really excited to use it, but before i do i want to ask few questions if its cool. (Sorry if someone already asked this already)

1. So this isn't bannable in any way ? Like is there any possibility my account will be suspended due to use of this tool ?
2. When i set the desired skin for me will other plays see it too or just me ?
3. any suggestions before downloading and installing ?

~ thanks in advance
TheGX is offline  
Old 06/16/2016, 16:54   #508
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by TheGX View Post
Hello, i just found this and am really excited to use it, but before i do i want to ask few questions if its cool. (Sorry if someone already asked this already)

1. So this isn't bannable in any way ? Like is there any possibility my account will be suspended due to use of this tool ?
2. When i set the desired skin for me will other plays see it too or just me ?
3. any suggestions before downloading and installing ?

~ thanks in advance
hey there
1. Nope, absolutely not
2. impossible , it's just a selfie
3. no installation and just make changes in our skin tool

that's all !
fpsgaming is offline  
Thanks
1 User
Old 06/17/2016, 02:54   #509
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2016
Posts: 30
Received Thanks: 0
I'm on NA server... Where can I get the .dds skin files?
murk125 is offline  
Old 06/17/2016, 05:37   #510
 
elite*gold: 30
Join Date: May 2011
Posts: 284
Received Thanks: 166
Quote:
Originally Posted by murk125 View Post
I'm on NA server... Where can I get the .dds skin files?
our skins are encrypted
so u cant find the raw .dds


fpsgaming is offline  
Closed Thread

Tags
free lol skins, hack lol, league of legends, lol skin, skin tool



« [RELEASE] Map Awareness Tool (no hack) | Jungle Helper for MacBook »



All times are GMT +2. The time now is 22:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.