Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 16:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

[BOT][No-Client] EmuB0T - Referrals bot

Reply
 
Old   #6631
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2014
Posts: 120
Received Thanks: 44
[quote=kbum;30157208]
Quote:
Originally Posted by memoyoyo0 View Post
thanks bro for your answer but i think i must redeem the prizes from the site first


I think better way delete this image for yuopr security lol reflink you add and your ref name omg
Haha it's so funny people reaching diamond V and posting screens on reddit while having bots and hacks on their desktops...



lomostreet is offline  
Old   #6632
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 58
Received Thanks: 1
[quote=lomostreet;30157918]
Quote:
Originally Posted by kbum View Post

Haha it's so funny people reaching diamond V and posting screens on reddit while having bots and hacks on their desktops...
u didnt answer is that normal accounts lvl 10 in site but there is no redeem button


memoyoyo0 is offline  
Old   #6633
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2014
Posts: 120
Received Thanks: 44
[quote=memoyoyo0;30158079]
Quote:
Originally Posted by lomostreet View Post

u didnt answer is that normal accounts lvl 10 in site but there is no redeem button
Ya, don't look at accounts list, just wait for the buttons to appear. As we get closer to end i'm afraid of it being to late to show up on the page.
If that happens don't contact support for them to redeem it for you. A lot of users said that they get punished before even checking if your referrals are legir or nah...
lomostreet is offline  
Thanks
1 User
Old   #6634
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 51
Received Thanks: 6
yep iomo is right its been taking 24-48 hours for mine to update


L337murd3r is offline  
Old   #6635
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 42
Received Thanks: 3
I think it is not smart to contact riot about 100 ref's that are lvl 10 with all random names.
So i hope the 100 friends button gonna fast appear! 10.000 rp ;/
leaverbusterxx is offline  
Old   #6636
 
elite*gold: 66
The Black Market: 128/0/3
Join Date: Nov 2014
Posts: 1,465
Received Thanks: 159
Danke dir, sehr hilfreich
IZane is offline  
Old   #6637
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 15
Received Thanks: 0
When I install LoL on a VM and its updating, at 243MB my kbps just drops to 0 and does nothing... pliz halp
supperfreddo is offline  
Old   #6638
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 42
Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by supperfreddo View Post
When I install LoL on a VM and its updating, at 243MB my kbps just drops to 0 and does nothing... pliz halp
u must download the lol folder from the link in page 660-666

3.3GB
leaverbusterxx is offline  
Old   #6639
 
elite*gold: 900
Join Date: Mar 2013
Posts: 594
Received Thanks: 20
16/55 virustotal
sieht stark nach einem trojana aus:
AwesomeHeadi is offline  
Old   #6640
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2014
Posts: 12
Received Thanks: 3
#worth
Fejkerhehe is offline  
Old   #6641
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 46
Received Thanks: 8
what acc creator ppl are using now?
gooban is offline  
Old   #6642
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 5
Received Thanks: 0
it sometimes disconnects my 1-2 of my bots for internet problems
any fixes?
Libflick32 is offline  
Old   #6643
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 45
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by gooban View Post
what acc creator ppl are using now?


I use this but you have to write captcha manually
Comming is offline  
Old   #6644
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2014
Posts: 120
Received Thanks: 44
Quote:
Originally Posted by gooban View Post
what acc creator ppl are using now?
Quote:
Originally Posted by Comming View Post


I use this but you have to write captcha manually
I also used this one yesterday. I could make it run and althought you enter captcha manually it's still pretty fast.
lomostreet is offline  
Old   #6645
 
elite*gold: 420
Join Date: Jul 2012
Posts: 63
Received Thanks: 2
How much time it takes to get 15 lvl without boost?


metallic999 is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +2. The time now is 16:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.