Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

[Tool] Account Creator

Closed Thread
 
Old   #61
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Received Thanks: 0
i've got the same error



TheFail is offline  
Old   #62
 
elite*gold: 317
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,037
Received Thanks: 819
Quote:
Originally Posted by tobi88 View Post
You must register and activate your account in order to view images.
i get the same error but in line 4187
How can i fix it?
Quote:
Originally Posted by TheFail View Post
i've got the same error
I guess this appears just when you start the tool?
This error should have been fixed with the last update.
If you still get a error:
You can set 'Day' in 'settings.txt' to the current date/day (e.g. today: 22) to skip checking for updates at startup.

Unfortunately, everything works fine for me, and I can't reproduce this error on my pc.
Also, I had lots of work in the last few weeks, if not I already developed a improved update method not using a hidden IE at all.


D3luxe. is offline  
Old   #63
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2013
Posts: 5
Received Thanks: 0
I've also been experiencing error 4187

I haven't touched any of the settings so I'm not sure as to what to do to fix this
Edit: It happens after it types in the information into the account creation site
Haiderp is offline  
Old   #64
 
elite*gold: 317
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,037
Received Thanks: 819
Quote:
Originally Posted by Haiderp View Post
I've also been experiencing error 4187

I haven't touched any of the settings so I'm not sure as to what to do to fix this
Edit: It happens after it types in the information into the account creation site
I don't know why some people get this error, at least I know the part of the code which causes this... Gonna have to change the checkbox selection in the next version.


D3luxe. is offline  
Old   #65
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 1
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by D3luxe. View Post
I don't know why some people get this error, at least I know the part of the code which causes this... Gonna have to change the checkbox selection in the next version.
yeah, it signs up for the news letter instead of agreeing to the terms of service and then it gives the error on 4187 for me.
selrix is offline  
Old   #66
 
elite*gold: 317
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,037
Received Thanks: 819
Quote:
Originally Posted by selrix View Post
yeah, it signs up for the news letter instead of agreeing to the terms of service and then it gives the error on 4187 for me.
The problem isn't that it sings up for newsletter (that box is checked by default on the reg site btw), but that it can't call those checkboxes.
I can't reproduce this error, but maybe I can let the bot check if the variable is an object and - if not - read it out again.
D3luxe. is offline  
Old   #67
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 63
Received Thanks: 1
Dont work, give the same erro like the others :c
Nv1337 is offline  
Old   #68
 
elite*gold: 67
Join Date: Mar 2013
Posts: 895
Received Thanks: 108
cool thx
darkvampy is offline  
Old   #69
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 477
Received Thanks: 26
Anyone have an issue where IE will minimize as soon as the bot starts?
YappyT is offline  
Old   #70
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 48
Received Thanks: 3
Error in terms of user .
If your terms of user is not checked and you get that error in source code change:

$o_Terms=_IEGetObjByName($ie, "PvpnetAccountTouAgree")
$o_Terms.checked = True


to:

$o_Terms=_IEGetObjById($ie, "PvpnetAccountTouAgree")
$o_Terms.checked = True


...

Obj by Id instead of name.
That will fix the error.
Cheers
vizouk is offline  
Old   #71
 
elite*gold: 317
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,037
Received Thanks: 819
Quote:
Originally Posted by YappyT View Post
Anyone have an issue where IE will minimize as soon as the bot starts?
All IE processes get closed before the bot starts to prevent bugs.





Quote:
Originally Posted by vizouk View Post
Error in terms of user .
If your terms of user is not checked and you get that error in source code change:

$o_Terms=_IEGetObjByName($ie, "PvpnetAccountTouAgree")
$o_Terms.checked = True


to:

$o_Terms=_IEGetObjById($ie, "PvpnetAccountTouAgree")
$o_Terms.checked = True


...

Obj by Id instead of name.
That will fix the error.
Cheers
Yo this should be objbyid by default... At least in my .au3 version...
Could be that I made a mistake there, gonna check it when I`m at home.
D3luxe. is offline  
Old   #72
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 48
Received Thanks: 3
I downloaded from main post and the code is on both .exe and .au3 Byname . That gives a object error since it can't get it.

Regards
vizouk is offline  
Old   #73
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 30
Received Thanks: 1
Hmm, could anyone link what u get for referring 'x' numbers of people.
Cuz from what I read here you only get reward once the account is level 10 ...
Did I miss something ?
Yamiboss is offline  
Old   #74
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 150
Received Thanks: 5
What's the problem with IE even with latest IE?
Pvp guy is offline  
Old   #75
 
elite*gold: 317
The Black Market: 141/0/0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,037
Received Thanks: 819
Quote:
Originally Posted by Yamiboss View Post
Hmm, could anyone link what u get for referring 'x' numbers of people.
Cuz from what I read here you only get reward once the account is level 10 ...
Did I miss something ?
You get 250 IP for every account leveled up to lvl 5 and special rewards for bringing them to lvl 10, e.g. 1000 RP

Quote:
Originally Posted by Pvp guy View Post
What's the problem with IE even with latest IE?
It should work with the latest IE and Windows 7.


Btw: True somehow the GetObjByName got in there accidently, gonna have to fix this! Sry^^

Update: Version 1.6

What's new?


Quote:
Originally Posted by Pvp guy View Post
What's the problem with IE even with latest IE?
I fixed some little errors. Now everything is working properly with the latest IE version and Windows 7!

Somehow my 'test-script' got in the archive of the previous version without me taking notice. Again, sorry for this!


D3luxe. is offline  
Closed Thread

Tags
account, creator, free, lol, working



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Tool] LoL Account Creator
NEW VERSION!!!! Name LoL Account Creator Version 1.7
385 Replies - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
[Tool] Mass Automatic Account Creator
http://www.youtube.com/watch?v=eLd7L4XUn0g this version is using the one-click installer from visual studio so it will install .net version 4 for...
111 Replies - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
[Tool] LoL Account Creator Website
Hello, We are IFFT, and have created an LoL Referral Making Website (account creator). We know there is other account creators available,...
211 Replies - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
[Tool] mLoLz Account Creator
Apparently people don't know what this program is used for, well its used to new accounts into referral so that you can use it with NHC bot or...
18 Replies - League of Legends Hacks, Bots, Cheats & Exploits
[Tool] Fast account creator (zhyk.ru)
Hi! I found this program on zhyk... Now I would like to share it with you all :D THIS IS NO PUSHBOT! The program creates accounts on every...
22 Replies - DarkOrbit



All times are GMT +2. The time now is 14:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.