Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 13:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

[Bot] TTBot, a RAF/Powerlevel Bot

Closed Thread
 
Old   #1231
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
Received Thanks: 1
super



kubczak is offline  
Old   #1232

 
elite*gold: 455
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,027
Received Thanks: 104
Quote:
Originally Posted by maskedmous View Post
i've been really fiddling around
really i don't understand it...

all i did was installing windows XP pro 32 bit service pack 3
install .net 3.5
install visual C++ 2010
install LoL
change settings to 1024x768 32 bit
extract the bot from its rar
set it up to leader
aaaaand it doesn't do anything XD...
and im wondering why... is it the windows xp image im using?
is it someting with visual c++?
is it something with my hosts resolution? cause its 1920x1080
and VM 1024x786
its one big mystery!

am going to get an other XP image and install it
maybe something voodoo is going on with that image idk
gonna give it a try
you have to set your vm or your own desktop, on what ever you are using your bot to 1024x786 resolution too


Warcry54♥ is offline  
Old   #1233
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 98
Received Thanks: 26
meh... i really can't get the 3v3TT on the windows XP 32 bit VM
it just doesn't want to go on...
it clicks on play and thats it it doesn't go to co-op vs AI
i've installed and reinstalled .net framework 3.5 and visual C++ 2010
updated windows XP fully

it just doesn't work for me.. and i have no clue what the problem is
cause there is no feedback from the bot what the problem is
idk the script so i can't determine either where it is getting stuck
so i'm gonna give up on the 3v3TT function
idk why it works for you and not for me it should work..
the 2.4e you have on the first page does work it does go to the co-op vs AI
and invites the players stated
finishes game
but then it doesn't detect that the co-op vs AI is green
it wants the black/blue-ish button (cause if you click on tutorial for example the bot clicks on co-op vs AI)

so something is changed with the 2.5F
which doesn't work for me
so im kinda giving up on the 3v3TT function

dominion works fine which is enough to lvl new accounts to lvl 5 or 10

another time thank you for this bot

Quote:
Originally Posted by jokeRz19 View Post
you have to set your vm or your own desktop, on what ever you are using your bot to 1024x786 resolution too
i have it on 1024x768
but either the VM nor the host it just doesn't work
2.4e works fine just not the second time
and 2.5f just clicks on play then does nothing (not even after 10 minutes waiting, not even if i click randomly on buttons to see where it is stuck, doesn't matter green or not)
maskedmous is offline  
Old   #1234

 
elite*gold: 455
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,027
Received Thanks: 104
Quote:
Originally Posted by maskedmous View Post
meh... i really can't get the 3v3TT on the windows XP 32 bit VM
it just doesn't want to go on...
it clicks on play and thats it it doesn't go to co-op vs AI
i've installed and reinstalled .net framework 3.5 and visual C++ 2010
updated windows XP fully

it just doesn't work for me.. and i have no clue what the problem is
cause there is no feedback from the bot what the problem is
idk the script so i can't determine either where it is getting stuck
so i'm gonna give up on the 3v3TT function
idk why it works for you and not for me it should work..
the 2.4e you have on the first page does work it does go to the co-op vs AI
and invites the players stated
finishes game
but then it doesn't detect that the co-op vs AI is green
it wants the black/blue-ish button (cause if you click on tutorial for example the bot clicks on co-op vs AI)

so something is changed with the 2.5F
which doesn't work for me
so im kinda giving up on the 3v3TT function

dominion works fine which is enough to lvl new accounts to lvl 5 or 10

another time thank you for this bot



i have it on 1024x768
but either the VM nor the host it just doesn't work
2.4e works fine just not the second time
and 2.5f just clicks on play then does nothing (not even after 10 minutes waiting, not even if i click randomly on buttons to see where it is stuck, doesn't matter green or not)
I could check up for you over teamviewer if you want, add me on skype: warcry2504

I will do my best


Warcry54♥ is offline  
Thanks
3 Users
Old   #1235
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2005
Posts: 426
Received Thanks: 469
There's a problem with TTMonitor as of now please use previous patch untill further notice, thanx broskis.
valen is offline  
Thanks
1 User
Old   #1236
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2006
Posts: 284
Received Thanks: 29
Mate i just wanna say Congratulations for your tool, i'm following this thread since begin.

friozi is offline  
Old   #1237
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 98
Received Thanks: 26
am starting leader with 2.4e
and players with 2.5a

leader created the game and invited nicely
players accepted nicely
game is starting now

and i'll see if it works second time
stand by

k result:
2.4D leader (were defeated) and LoL is terminated?
2.5a players work perfectly they're waiting for the next invite


so conclusion for the leader:
2.4D starts game nicely (doesn't start second game and terminates LoL for some reason)
2.5A clicks play and doesn't do anything.. (doesn't create a game)
maskedmous is offline  
Old   #1238
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
Received Thanks: 0
Do i have to install LoL in all VM or can copy it from my PC?
manolazo is offline  
Old   #1239
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 3
Received Thanks: 0
hi
bob3lyk is offline  
Old   #1240

 
elite*gold: 455
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,027
Received Thanks: 104
Quote:
Originally Posted by manolazo View Post
Do i have to install LoL in all VM or can copy it from my PC?
I recommend you to download LoL on 1 VM and set everything up and then clone that VM. Never transfer something to it, it gets all buggy.
Warcry54♥ is offline  
Old   #1241
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 122
Received Thanks: 22
btw would be awesome to have config for TTMonitor.exe too
cause of default 5 min there is not completly perfit fit for everyone. (for example for me, cause sometimes i got long loading screen more than 5 min, around six for example)
uffzy is offline  
Thanks
1 User
Old   #1242
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
Received Thanks: 0
how can i solve this error when launch the game? You must register and activate your account in order to view images.
manolazo is offline  
Old   #1243
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 67
Received Thanks: 5
I was having one issue with the bot but with some help from jokeRz19. I was able to get it up and running, thanks again dude! I ran into another problem though, that I figured out for myself, it may help some of you if you run into the problem as well. When you're main is inviting the other two in 3 v 3 co op vs ai. MAKE SURE there are no spaces in the user names, the two user names I was trying to invite both had spaces and it would mess the bot up pretty bad, but after I took out the spaces it works great! Just thought I would throw that out there just in case anyone else had the problems I did!
Deadmau585 is offline  
Old   #1244
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 122
Received Thanks: 22
Here the question, maybe anyone of you know that:
- turkey server got no RaF system at all?
Quote:
Originally Posted by manolazo View Post
how can i solve this error when launch the game? You must register and activate your account in order to view images.
you should install LoL client, not copy. download it here League of Legends - Download and install
uffzy is offline  
Old   #1245
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 123
Received Thanks: 71
i want to slove dont move in game so i get afk help me please


Leonabc is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[S] Powerlevel [B] Powerlevel
Also ich suche für morgen eine Partner. Ich möchte gerne 1 Stunde auf NIU Seite gelevelt werden. Ich biete das Gleiche dann im Gegenzug also: Ich...
11 Replies - WarRock Trading
Powerlevel Bot D3D.
Status: UNDETECTED Information ------------------------------ Dopo Averlo scaricato leggete il file .txt all' interno per le istruzioni After...
10 Replies - WarRock Hacks, Bots, Cheats & Exploits
How to powerlevel?
Hello! I'm playing on a private server with huge rates, and one of my friends gave me her char to powerlevel myself. How can I do this? My little...
1 Replies - Perfect World
Acc und Powerlevel
Nabend zusammen :) Habe einen acc den ich loßwerden möchte. prophecies und eotn sind dort drauf der acc ist nicht gebunden und die email addy noch...
0 Replies - Guild Wars Trading
suche powerlevel /powerlevel
hi. ich suche einen powerlevel für den server persia. wenn jemand interressiert ist einfach posten( mit preis) vielen dank!!
0 Replies - SRO Main - Discussions / Questions



All times are GMT +2. The time now is 13:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.